Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Tuo suomilobbyasian puuttuminen on aika ikävää, mutta niin on moni muukin asia muuttunut huonommaksi konsoleilla vuosien mittaan mikäli joku ei ole huomannut. Ei voi minkään, näillä korteilla pelataan mitä on annettu. Asiat muuttuu joskus huonompaan suuntaan. Kaupassakin on hinnat noussu, mm. kahvi maksaa nykyään ihan saatanasti jne.

Koittakaa nyt jo päästä yli siitä hei oikeesti? Aika surullista kun sama itkeminen joka toisessa viestissä.

*Blaata poistettu*

Välillä tai siis oikeestaan aika useinkin jaksaa ihmetyttää kuinka kännissä näitä pelejä implementoidaan. Miten on mahdollista, että jonkun TYÖ on miettiä näitä vuositolkulla ja lopputulos on näinkin surullinen? Mulle pompsahti mieleen noi asiat noin minuutissa, perhana sentään kun ottaa pattiin tuollanen kun asiaa ei nähtävästi tarkistella lainkaan loppukäyttäjän näkövinkkelistä ja tehdään tämän tyyppisiä hirveitä munauksia toiminnoissa.
Hmm. Tuo paksunnettu kohta sai minut miettimään oikeasti niitä hyviä kohtia pelistä, kunnes aloit ite valittaa. :) Toki oikeassa olet, mutta kun itse sanoit ettei valiteta, niin valitat heti samaan viestiin. :rolleyes: Ymmärsin toki, että puhuit lobbyn puuttumisesta, mutta oletin että tarkoitit jollain tasolla kaikkea valitusta, jos et, valitan viestiä. (Öh, no pun intended).
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Voisko joku väsätä jonku jämäklaanin vielä tähän betaan, siis sellaiset ketkä ei mahtunu enää kfin klaaniin. Olis kiva päästä koittamaan edes jonkunlainen klaanimatsi ennen umpeutumista, tai päästä pelaamaan suomiporukassa :) jos joku nyt on sellaisen väsäämässä, niin voi pistää kutsua tulemaan. Jos vaikka tänään illalla päästäisiin joku matsi vääntämään :)

psn: HoOppia
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Pitää mennä katsoon foorumille, että onko mainitut asiat jo tapetilla? Jos ei ole, niin kirjoitan ne sinne. Ihan hauska juttu tuo toiminto kuitenkin, nyt kun sitä suomilobbya ei ole niin suomalaiset klaanit tunnistaa toisensa listalta varsinkin jos klaanin nimessä on jotain suomeen viittaavaa.

Eipä osunut samantein silmään, joten laitoin uutta ketjua tulille. Selvisi kuitenkin, että jenkkifoorumilla on aika kattavastikkin asiasta mainittu ja jopa UI suunnittelua laitettu kyytiin ehdotelmiin. Harmillisen myöhään vaan nyt ollaan tässä liikkeellä, kyllä olisi Zipperin pitänyt ko. user storyt huomioida suunnittelussa jo siinä heti kättelyssä kun tämä toiminto päätettiin tehdä. Pitää nyt toivoa, että saavat jälkikäteen laastaroitua tuon toiminnon täyspäiseksi. Jos saavat, niin saattaa tulla suurempikin online hitti pelistä. Toki se tollasenakin just toimii, mutta on siinä oikeesti liian paljon vikaa. Tuo nyt on ainakin ihan minimi korjausvaatimus että kun saat haasteen niin näet että montako on vastustajan tiimissä. Vaikea on ymmärtää, että kuinka yössä tarvii pelikehittäjän olla että tuota ei käsitä omatoimisesti?

Pikkujuttujahan tällaset oikeestaan, mutta tällasilla yksityiskohdilla ne hommat vaan ratkeaa. Jos matsin haku = frustaatio, niin ei sitä Erkkikään kauan jaksa ja äkkiä lipsahtaa CODi tai Bäfä takaisin koneeseen. Pidetään peukkuja, että Zipperillä ottavat onkeensa tämänkin tiimoilta.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Eilen tuli ladattua beta ja ensimmäiset pelitkin pelattua. Yllättävän viihdyttävää mäiskettä. Suomalaisen peliseuran kanssa, varmasti vieläkin viihdyttävämpää. Ohjaus oli mielestäni aika kankeaa, vaikka säädinkin ohjauksen herkimmälle tasolle.

En ole koskaan aikaisemmin pelannut Socomeja, joten pari nopeaa kysymystä. Kannattaako liikkeessä ollessa alkaa tähdätä aseen tähtäimellä vai kannattaako ampua RS:Vegas tyylisesti eli 3 persoonasta lyhyitä tarkkoja bursteja päätä kohti? Eilen yritin ottaa selvää, mutta kumpikin tapa oli yhtä tehokas/tehoton. Saako aseeseen kuteja muulla tavalla kuin poimimalla niitä kuolleilta?
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Yllättävän hyvältä maistuu myös täällä. Socomeista ei ole kokemusta kuin takkuisesta Confrontationista, joten odotukset eivät todellakaan olleet korkealla. Tässä kuitenkin tekniikkapuolella kaikki tuntuisi toimivan mainiosti.

Lisäksi toiminta on todella hauskaa! Ymmärrän vanhojen Socom-jäärien närkästyksen, sillä pelimekaniikka on varmasti hyvin erilainen PS2-veljiinsä verrattuna. Mutta ainakin tällaiselle adhd-pelaajalle oikein mainiota toimintaa, enkä ihmettele yhtään vaikka sarja saisi enemmän uusia faneja kuin menettäisi vanhoja.

Summa summarun: positiivisesti yllättynyt.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Nyt kaksi parin tunnin iltaa demoa takana ja joitakin mielipiteitä alla. Ei aiempaa kokemusta SOCOMeista (ainakaan muistaakseni, aika montaa nykyaikaräiskintää on tullut vuosien saatossa kokeiltua), joten puhtaalta pöydältä lähdetään.

Päällimmäisenä fiiliksenä on "hauskaa menoa ja todella paljon potentiaalia, mutta pari juttua nyppii", tarkemmin alla. Toki kyseessä vasta demo, joten jos nämä siellä muuttuvat niin sitten on 100% varma hankinta.

Ensin plussat:
- 3rd person on aina kivaa vaihtelua CoDiin ja Bäfään
- hahmojen liikkuminen ja pelinopeus
- yleinen taistelukentällä olemisen tunne hallussa
- kartat todella hyviä, sopivat koon ja maaston puolesta about jokaiseen pelityyliin ja useita reittejä vastapuolelle
- spawnisysteemi toimivan tuntuinen, käytän aika 50/50 kiinteää pistettä/taistelun keskelle
- grafiikat riittävän hyviä ainakin minulle EDIT: tosin eri puolilla olevilla pelaajahahmot voisivat kyllä erottua hieman paremmin toisistaan, monta kertaa ollaan juostu vihun kanssa vastakkain ja molemmat vasta hetken päästä tajuttu että sehän oli vihu
- eri aseet vaikuttavat aika tasapainoisilta, harvoin tulee edes tilannetta että kahta kertaa kuolisi putkeen samaan aseeseen

Sitten miinukset:
- peliin joinaaminen suoraan parin kaverin tiimin kanssa mahdotonta, tähän ilmeisesti tulee muutos täysversiossa?
- edelliseen liittyen, vain kaverien sisäinen puhekanava olisi kiva ylläri. Tai löytyykö edes jostain "mute all" -valinta? Jos tiimissä on pari kaveria joita haluaisi kuulla, mutta ei niitä alaikäisiä brittejä/ranskalaisia gangstaräppäreitä/hispaaniulisijoita/jenkkiniggamuthafukkeja, niin silloin tämä olisi aika ehdoton
- välillä osumarekisteröinti lagittaa tai tulee muita ihmeellisiä juttuja kuten tappoilmoitus vihusta useita sekunteja kranaatin räjähtämisen jälkeen
- asemodit, siis mitä Helv..... oikeasti? Saat pelata tuntitolkulla että saat siihen yhteen käyttämääsi aseeseen jonkin modin mitä et kenties oikeasti edes halua? Ei näin.

Eli summa summarum, casualtiimipuoli kondikseen ja tämä on pakkohankinta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

2h pelikellossa ja ihan ok peliltä tuntuu. Muutaman kerran on tullut vastaan suojautumispaikka/tolppa jonka takaa luodit eivät rekisteröidy mutta sinne kuitenkin pystyy ampumaan.
Peli ei myöskään löydä muita pelimuotoja kuin ton deathmatchin tapaisen.

Virkistävää vaihtelua.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Meikäläinen latas ton toissapäivänä ja nyt on pelaillu pari päivää. Tunnelmat on aika huonot... Jengi syö tossa totakuti niin paljon että aseista loppuu lippaat kokoajan. Tuo on kyllä ongelmista pienin.. Toinen on tää kamera.. ihan hirvee! en voi ees kuvitella minkälainen se oli jos kerran tuohon mun lataukseen oli jo kaikki päivitykset tullu.. Varsinkin kun pelaa tuota classikki muotoa niin jätkä voi juosta suurinpiirtein vierestä ohi niin et huomaa kun näät vaan oma takaraivon tai pistoolin kärjen (riippuen missä olet)

Socomia tästä ei saa tekemälläkään. Cover systeemikin on kyl niin ylivoimanen et ohhoh.... Mut joo.. kai tää tulee ostettua mutta tuskin tulee kauan pelattua varsinkin jos toi kamera pysyy tossa noin lähellä.

Mites muuten classik servuilla voi puhua? onko siellä open mikki vai pitääkö painaa nappulaa. Pelasin kaverin kanssa mutta kumpikaan ei pystyny puhumaan muuten kuin vierekkäin ryssimällä.

Mapeista sen verran että aivan liian isot jos pelaa 16 vs 16 moodia. Ja muutenkin nämä kaksi mappi ovat snipuille tehty.. kaikki vetää snipu ojossa coverin takana muna pystyssä. Ei hyvä.. No massan mukaan tämäkin tehty mutta socom puis ettei nimi pilaannu:D
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Kaksi asiaa ylitse muiden tässä socom betassa. Cover ja formula 1. Nämä kaksi asiaa yhdessä on huono juttu. Formulaäijiin/naisiin ei läheltä ehdi osumaan jos vähänkin zoomaa ja koskaan et voi tietää mistä nousee jantteri pystyyn laaserina tähtäin valmiina headshottia varten. Eikö sen tähtäimen pitäisi hävitä kun on coverissa. Pelkään että matsit voivat pahimmillaan olla gearsia snipuilla ja sitten katsotaan kuka ensin kurkkaa tai uskaltaa lähteä liikkeelle.

Positiivista on aseiden valikoima/modit/rekyyli pienellä varauksella. Paljon tarvii pelata että saa kunnon aseen ja kunnon lisävarusteet. Ehkä liian paljon. Varauksella tarkoitan sitä että uusille pelaajille kynnys voi olla hyvinkin korkea koska joutuu lähtemään niin paljon huonommilla aseilla pelaan. Socomin klassikko pelimuodot tulee saamaan oman vakituisen porukan mutta spawni pelimuodot tuskin.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Onko tässä nyt muka oikeasti jotain muutakin ideaa kuin se että äijät kämppii ympäri mäppiä tai rushii hullunlailla niin ettet pääse edes spawni paikalta pois? Oli kyllä ihan v*tun perseestä toi beta, ei ollut mitään mahkuja pärjätä. Noh, en ollut alunperinkään ostamassa, kokeilu vahvisti päätökseni. Ehkä BF3 sitten...
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Tarvis hieman selvennystä kun ei aiempaa SOCOM taustaa ole.
Pelissä siis havaitaan vihuja kuulon ja näön perusteella.
- Minimapissa näkyy punaisella pisteellä ampuvat vihut (ilman äänenvaimenninta).
- HUDissa on punaisen damagerinkulan lisäksi kuulorinkula, joka osoittaa äänen suunnan ja etäisyyden.

Millä logiikalla toimii vihujen pään päällä oleva punainen salmiakki? Näkyykö muille pelaajille salmiakki vihollisesta jonka minä näen (myös rakennusten läpi)?

@Hifisti: Kokeilitko vaihtaa spawnipaikkaa? Jos valitsee syntypaikaksi "etulinja" (vai mikä se nyt oli), ei pitäisi raskailuja tapahtua.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Juuri samat mietteet täälläkin...

Hifistin kuvaus sopii kohtuu moneen sotapeliin. Kolme tuntia jouduin itse pelailemaan, ennenkuin homma alkoi sujumaan ja nykyisin statit ovat melkeinpä poikkeuksetta selvästi plussan puolella ja peli maistuu aivan eri tavalla nihkeään alkuun verrattuna. Jos olet aikaisemmin pelannut vain codia jne. niin peli vaatii vielä enemmän aikaa, jotta sen oikean pelityylin löytää...Jos siis vielä kiinnostusta löytyy, niin sinuna antaisin pelille muutaman tunnin mahdollisuuden. Huolimatta puutteistaan, on kyseessä kuitenkin selkeästi erilainen piristysruiske esim. codiin autoaim-meininkeineen...
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Hyvältä mätöltä vaikuttaa ainakin näin parin vuoden CoD sekoilujen jälkeen.
Ohjaukseen ja rekyyliin tottuminen vie toki aikansa mutta yllättävän hyvin on sisään päässy.

Ainoo mikä nyt häiritsee on se, että kun levelit nousee (nyt 7) niin pitäisi kai tulla lisää aseitakin? Muilla näen vaikka ties minkälaista tussaria vaikka levelit on alhaisemmat kuin mulla. Itselle uusina aseina on tullut toinen snipu sekä toinen konetuliase. Pitääkö noita aseita jotenkin korvata uusilla vai onko tää nyt ihan puhtaasti vaan tietämättömyyttä?
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Hyvältä mätöltä vaikuttaa ainakin näin parin vuoden CoD sekoilujen jälkeen.
Ohjaukseen ja rekyyliin tottuminen vie toki aikansa mutta yllättävän hyvin on sisään päässy.

Ainoo mikä nyt häiritsee on se, että kun levelit nousee (nyt 7) niin pitäisi kai tulla lisää aseitakin? Muilla näen vaikka ties minkälaista tussaria vaikka levelit on alhaisemmat kuin mulla. Itselle uusina aseina on tullut toinen snipu sekä toinen konetuliase. Pitääkö noita aseita jotenkin korvata uusilla vai onko tää nyt ihan puhtaasti vaan tietämättömyyttä?
Kaikki aseet on heti alussa jo unlockattuna. Tarkoittanet aseisiin saatavia "modeja", joilla voi parannella omaa asettaan. Osa aktivoituu suoraan (esim. nopeampi lataus), osassa saat päättää otatko käyttöön vai et (esim. äänenvaimennin)

Onko tässä nyt muka oikeasti jotain muutakin ideaa kuin se että äijät kämppii ympäri mäppiä tai rushii hullunlailla niin ettet pääse edes spawni paikalta pois? Oli kyllä ihan v*tun perseestä toi beta, ei ollut mitään mahkuja pärjätä. Noh, en ollut alunperinkään ostamassa, kokeilu vahvisti päätökseni. Ehkä BF3 sitten...
Eikös se ole hyvä vaan että alussa ottaa kuokkaan ja ajan ja harjotuksen kanssa rupeaa itse pärjäämään. Tulee paljon paremmat fiiliksetkin hyvin menneestä pelistä kun tietää että sen eteen pitää vähän nähdä vaivaa ;)
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Hyvältä mätöltä vaikuttaa ainakin näin parin vuoden CoD sekoilujen jälkeen.
Ohjaukseen ja rekyyliin tottuminen vie toki aikansa mutta yllättävän hyvin on sisään päässy.

Ainoo mikä nyt häiritsee on se, että kun levelit nousee (nyt 7) niin pitäisi kai tulla lisää aseitakin? Muilla näen vaikka ties minkälaista tussaria vaikka levelit on alhaisemmat kuin mulla. Itselle uusina aseina on tullut toinen snipu sekä toinen konetuliase. Pitääkö noita aseita jotenkin korvata uusilla vai onko tää nyt ihan puhtaasti vaan tietämättömyyttä?

Siis teroilla je sealeilla on ihan omat aseensa. Ja kun laitat pelin päälle niin siellä valikoissa on joku ura homma. Siitäkun painaa niin näkee aseiden kehityksen ja mitä aseita aukeaa milläkin tasolla.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Ainoo mikä nyt häiritsee on se, että kun levelit nousee (nyt 7) niin pitäisi kai tulla lisää aseitakin? Muilla näen vaikka ties minkälaista tussaria vaikka levelit on alhaisemmat kuin mulla. Itselle uusina aseina on tullut toinen snipu sekä toinen konetuliase. Pitääkö noita aseita jotenkin korvata uusilla vai onko tää nyt ihan puhtaasti vaan tietämättömyyttä?

Kaikki aseet ovat heti auki, mutta niihin saa lisävarusteita/ominaisuuksia nostamalla aseen lvliä.

Ja respaa pelanneet, kokeilkaa pelata Classic-pelimuotoja, toki pelimuoto vaatii paljon enemmän kärsivällisyyttä, mutta toimii respaa paremmin.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

25 pelituntia takana ja koetetaanpa keksiä nyt listaan jotain negatiivistakin, tähän mennessä olen puhunut lähinnä positiivisista puolista.

Ensin kuitenkin ne positiiviset:

- Omaan pelityyliin kuuluu pelata ns. high risk, high reward -tyylillä, eli nipussa saatan saada paljon tappoja tai sitten saatan kuolla monta kertaa putkeen. Tämä toimii Socomissa, koska reittejä on paljon - aina voit päästä kämppijän selkään, jos yksi reitti on tukittu. Tai sitten savustat puskajussit esiin myrkkykaasulla ja yllätät selästä, kun lähtevät karkuun.

- Kuvakulma on hyvä juostessa, silloin näkökenttä on laajempi. Paikallaan ollessa tai kävellessä oma hahmo tulee liian lähelle. Tässä on sekä negatiivinen että positiivinen puoli, mutta tasapainoa tämä tuo juuri kämppimistilanteisiin, kun paikallaan olevan vihollisen näkökenttää on kavennettu.

- Säädettävät tähtäin- ja kääntymisnopeudet, nämä ominaisuudet ovat säilyneet Socomien alusta asti. Vaatii tosin melkein tuon maksimin, että ne ovat riittävän nopeita lähitilanteisiin. Tärkeä osa peliä.

- Streiffaus (sivuttain juokseminen) on nopeaa. Itse lähestyn todennäköistä kämppipaikkaa aina sivuttain sahaten, se on paras tapa välttyä yllätykseltä. Nopea liipasinsormi pelastaa usein.

- Tilastojen runsaus. Pitemmän aikavälin kuluttua tämä on mielenkiintoista luettavaa.

- Tähtäin ei ole magneettinen. Tämäkin aiempien Socomien peruja, vaikka entisaikojen ainutlaatuiseen, taitoa paljon vaativaan tähtäyssysteemiin ei päästäkään.

Sitten negatiivisia puolia:

- Itse pitäisin aika kovana juttuna pelaajien varjoja ja taivaalla vaihtelevaa säätä (esim. pilvet peittäisivät aurinkoa tai tuuli puhaltaisi roskia häiritsemään näkyvyyttä). Kun aurinko paistaisi oikeasta kulmasta, niin saattaisit nähdä kämppijän varjon laatikon takaa. Tämän puuttuminen on miinus.

- Ilmaiskut. Antaa Codien ja Battlefieldien pelleillä näillä, Socomissa sen kuuluu olla jalkaväkisotaa ilman tulitukea. Korkeintaan jokin Enowapin kiinteä GL toimi silloin joskus Socom 2:ssa ja ilmaiskujen tilaaminen yhden kerran SUJOssa, mutta ne sopivatkin kenttiin kuin nenä päähän. Ei kiitos. Kranaatinheittimiä en ole vielä montaa nähnyt, toivottavasti eivät pilaa peliä. Aukeavat joihinkin aseisiin MOD 5:ssa.

- Kranaatit. Edelleen nämä lentävät välillä miten sattuu, jos heität liian ahtaasta välistä. Onneksi eteenpäin on menty alkuajoista, jolloin näitä superpalloja ei saanut lähtemään mihinkään. Tarkkuuskin on onneksi parantunut, etenkin matalilla alueilla. Se kaari puuttuu edelleen, mutta sen puuttuminen on myös positiivinen juttu, vaatii taitoa heittää kranaatti kauas, tiettyyn kohteeseen. Ei sitä kaarta ole oikeastikaan ja kaikki eivät ole pesäpallisteja.

- Suppression-pelimuoto, respaservereillä melkoista sekoilua. Tehtävän (Uplink, Last Defense, Bomb Squad) ollessa mukana pelaaminen on paljon mielenkiintoisempaa. Pelimuotoja saisi tosin olla enemmänkin, alkaen klassisesta demolitionista tai vaikkapa tukikohta-tyylisestä murtautumisesta (vanhan Socomin Breach, yhdistettynä demolitioniin).

- Punapistetähtäys on aivan turha. Lonkalta ammuttaessa tähtäin pysyy tasan tarkkaan siinä kohtaa, missä se on ja pitkälläkin matkalla saa helposti tappoja. Punapiste taas heiluu koko ajan, ainakaan meikäläisen taidot eivät riitä osumiseen sen avulla. Sama juttu, vaikka olisi makuuasennossa ja liikkumatta, heiluu silti.

- Liian lyhyt aika tarkastella tilastoja, ansaittuja mitaleita, asemoodien avautumistaulukkoa ja kokonaisstatseja kierrokselta, kun erä päättyy.

- Tulostaulukko kierroksen aikana on yhtä sekamelskaa. Sen tulisi päivittyä niin, että parhaat näkyvät kärjessä (tappojen tai expan suhteen). Oma nimi on sentään eri värillä.

Loppuun totean, että kiitettävästi Zipper on kuunnellut pelaajia päivitysten osalta, toivottavasti jatkavat samaan malliin. Ensimmäisenä se klaanitaistelu kuntoon, joista ylempänä jo mainittiinkin.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Kaikki aseet on heti alussa jo unlockattuna. Tarkoittanet aseisiin saatavia "modeja", joilla voi parannella omaa asettaan. Osa aktivoituu suoraan (esim. nopeampi lataus), osassa saat päättää otatko käyttöön vai et (esim. äänenvaimennin)

En, tarkoitin ihan siis uusia aseita.
Nämä näkyy valikoissa:

Rynkyt: SFCR-HW, ACR, IAR 556, FAMAS, DK2
Haulikko: MOS 590
Sniput: CNC Socom, SR-25
Konekiväärit: APEX 100, M60
Konepistoolit: KP5, DK7

edittiä edittiä: Syy siis todennäkösesti johtunee siitä, että olen useimmiten joutunut olemaan Seal... Pitääpä koittaa väkisin vaihtaa puolta jos sieltä jotain aukenee, AK:n näin kerran... CoDin aivopesu on siis toiminut. unohtukin, että näinki voi olla. :D
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Eikös se ole hyvä vaan että alussa ottaa kuokkaan ja ajan ja harjotuksen kanssa rupeaa itse pärjäämään. Tulee paljon paremmat fiiliksetkin hyvin menneestä pelistä kun tietää että sen eteen pitää vähän nähdä vaivaa
Aivan totta ja tämähän on ollut SOCOMeissa aina se mikä erottaa jyvät akanoista - kehity tai kuole :D
Reittejä/ratkaisuvaihtoehtoja kämppitilanteisiin on lähes niin paljon kuin mielikuvitus antaa myöden, loput onkin taidoista kiinni.

Eliminaattori listasi hyvän listan plussista ja miinuksista, jotka on kyllä aikalailla totta kaikki. Onneksi tuota airstrikee ei tuu classic modessa ja respallakaan ei ole kovin useasti tullut, johtuen varmaan siitä että ilmaiskun saajan kuollessa ilmaisku mitätöityy.
Aika paljon saa toisinaan vihuja rei´ittää ennenkuin tippuvat, eilen ainakin oli sellainen peli ettei millään tipu, olivat kyllä jenkkipoikia.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Hifistin kuvaus sopii kohtuu moneen sotapeliin. Kolme tuntia jouduin itse pelailemaan, ennenkuin homma alkoi sujumaan ja nykyisin statit ovat melkeinpä poikkeuksetta selvästi plussan puolella ja peli maistuu aivan eri tavalla nihkeään alkuun verrattuna. Jos olet aikaisemmin pelannut vain codia jne. niin peli vaatii vielä enemmän aikaa, jotta sen oikean pelityylin löytää...Jos siis vielä kiinnostusta löytyy, niin sinuna antaisin pelille muutaman tunnin mahdollisuuden. Huolimatta puutteistaan, on kyseessä kuitenkin selkeästi erilainen piristysruiske esim. codiin autoaim-meininkeineen...
Ajattelinkin antaa tuolle hieman aikaa, tuohon ei todellakaan pääse sisälle parin matsin aikana, turpaan tuli niin että heilahti ja tätä myöten turhautumis kerroin nousi uusiin ulottuvuuksiin. Noh, jospa tuossa illemmalla hieman pelailisi.
 
Ylös Bottom