Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Itsekkin vähän aattelin socomin hommata mutta toi kolmas persoona ei vaa oikein sovi mulle:eek:
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Itsekkin vähän aattelin socomin hommata mutta toi kolmas persoona ei vaa oikein sovi mulle:eek:

Kolmannelle persoonalle ovat allergisia olleet hyvin monet sitä tänään kuitenkin pelaavat. Siihen pitää päästä sisälle ja sen jälkeen toimii kuin tauti. Useat klassikot ovat olleet tätä, kuten Ghost Recon ja SOCOM. Myös Star Wars Battlefront voidaan laskea samaan ryhmään. Nämä kolme ovat monen FPS-harrastajan suosikkilistalla. Kannattaa vaan rohkeasti tarttua haasteeseen ja ottaa kolmas persoona haltuun.

Tämän illan matsit kyllä meni laidasta laitaan. Heti kun alkaa olla rehellistä snipa-kenttää, ei tälläinen rushipetteri pärjää porukoissa. Hiukan tiiviimpää ja alkaa miinatkin toimia :)
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Itsekkin vähän aattelin socomin hommata mutta toi kolmas persoona ei vaa oikein sovi mulle:eek:
Säästä rahat ja jätä ostamatta.

Zipperille voidaan myöntää puolestani "Official Seal Of V****u mitä P****a"
Sama vihtaan kuseminen joka alkoi MAGissa jatkuu myös Socomissa. Luulisi nyt saatana että firmalla olisi varaa laittaa edes pari serveriä vanhalle mantereelle mutta ei. Helvetti kun olen pelannut lähemmäs sata peliä ja joka perkeleen kerta pelkkiä jenkkejä leveällä texas murteella, tarkoittaa sitä että jenkkiservereillä mennään ja meno on sen mukaista.
Verkkoviive on aivan käsittämätön.
Lippaallinen tyypin selkään, ei tappoa. Kolme kertaa haulikolla rintaan, ei tappoa. Vastaantuleva vihollinen imasee lippaallisen rintaan ja teleporttaa puukottamaan.
Kuolemia ilman että edes kukaan nayttäisi ampuvan, mitään ääntä ei kuulu. Kranaatit lentävät komeassa kaaressa ilmestyäkseen madonreiästä takaisin omille kintuille.
Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Ai että aktiivisia pelaajia riittää reilusti vielä yli vuosi pelin julkaisun jälkeen ? Vai mitä tarkoitat MAG:n kohtalolla?
Tossa jokin aika sitten koitin tehdä paluuta sinnepäin.
Pelaajia saatta olla vielä, mutta esimerkiksi konkkaa ei pääse pelaamaan ja sitä saboa ei kauaa jaksa.
Suurin osa kavereista lopetti melko pian huomattuaan kuinka hienoa se on koittaa rämpiä kun olet pari sekuntia jäljessä tapahtumista.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Juu, vaikka pelistä tykkään, täytyy myöntää että Socomissa on tällä hetkellä aivan järkyttävän paljon kaikkia pieniä vikoja mitkä heikentää pelikokemusta. Siis ihan älytöntä miten ne on voinut julkaista pelin tossa kunnossa. Niitä vikoja on niin paljon etten ees jaksa alkaa miettimään niitä. Ja sit peliä muutellaan jälkeenpäin patcheilla. Nimenomaan muutellaan sitä, kun huomataan et aiemmat ideat oli ihan baskoja.

Ja sit niinku niin järjenhuippu toi quick match. Se heittää melkein joka kerta Standard Supressioniin. Classic muodoista on ihan turha unelmoida publapuolella. Ei niihin pääse testaamaan kun ei niitä pelaa kuin klaanit ja nekin menee klaanihaasteen kautta. Kiva odotella about 30 min että pääsiskö sitä Classic Last Defenceä koittamaan ja korkein pelaajamäärä on jonossa jotain 10, kun tarvis mitä-se-oli 20 tai jotain. :mad:
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Morjensta,
nyt tuon PSN katkon jälkeen tullut muutamia päivä pelailtua ja peleissä en oo pahemmin suomalaisiin törmäillyt. Mites pääsis suomipeleihin mukaan? Jos vaikka pääsis samanlaiseen tunnelmaan kuin s2:ssa aikoinaan...
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Klaaniaula toki löytyy ja sitä kautta päästään porukalla mättäämään, mutta sille satunnaisuudelle jonka Suomi-lobby sallisi, ei tässä systeemissä nyt ylletä. Siitä arvostelijoiden tulisi rokottaa ja ihan tuntuvasti, on kuitenkin olennainen osa sarjan historiaa.



Voisitteko joskus tulla Socom-chattiin jonne olen FL:n heppujakin paljon koittanut kutsua usein huonolla menestyksellä. Tommikin on teidän inboxit kai jo tukkooon viestitelly aiheesta, mutta aika hiljasta on kai ollut vastineen kanssa? Muutkin suomiklaanit tervetulleita chattiin hengaamaan, sitten jos sattuu niin samaan aikaan kahdessa porukassa on about sama määrä jengiä vapaana niin pelit tulille vaan! Ja tarvittaessa yksi isompi klaani voi jakautua pienempiinkin ryhmiin ja pelata samantaikaisesti kahtakin pienempää klaania vastaan jos haluaa. Mahdollisuuksia löytyy, mutta ensimmäinen askel on tulla chattiin hengaamaan.

Deriwoni siellä usein hengaakin edustamassa Suojeluskuntaa ja ollaan parit matsit saatu tulille, kiitokset peleistä! Mutta näkisin että enemmän voisi vielä olla porukkaa jotta olisi vähemmän lagimatseja random ulkomaanporukoita vastaan + enemmän supertiukkoja hauskoja suomipelejä jotka tietenkin myös toimii paremmin. Kyllä se nyt vaan on kylmä fakta, että usein enemmän se peliseura (mukaanlukien vastapuoli) sanelee pelin hyvyyttä tai huonoutta kun monet tekniset seikat. Kyllä hyvän matsin tiimellyksessä ne useat viat ainakin tilapäisesti jää unholaan ja ainakin pystyn tämän paketin kanssa elämään vaikka välillä ottaakin pattiin. Hyvä peliseura auttaa harmituksiin ja tieto, että Zipperillä varmaan painetaan kyllä duunia jotta nuo pahimmat viat saadaan kuntoon ja matchmaking tulille mahdollisimman nopeasti. Eihän ne nyt sitä tollaseksi voi jättää jos haluavat, että studio vielä jatkaa toimintaansa?

Eli vikoja pelissä on, mutta paljon pystytään paikkaamaan sillä että käytetään tätä räpellystä nyt oikein. (Lue: Sovitaan chatissä suomipelejä aina kun mahdollista) Kyllä uskon, että meillekin (FIN Rambos) ainakin pieninä annoksina mykkäkoulu-Classic pelitkin menee sillon jos vaan on suomipelistä kyse. Mikäli se tässä nyt on ollut jotenkin kynnyskysymys kun arvon FL edustajat eivät ole huutoon vastanneet?

Deriwon voitko myös jakaa sitä kutsua edelleen omalle porukalle ja mahdollisesti muiden klaanien edustajille? Mitä suurempi joukko siellä chatissä hengaa, ja mitä useammasta klaanista, niin sitä helpommin me saadaan niitä ”yhteisöpelejä” pyörimään. Tämä foorumilla lobbyistä itkeminen ei nyt auta ketään eikä mitään, vaan nyt suru pois ja tuumasta toimeen! :) Näillä korteilla nyt pelataan jotka on jaettu. Tsemiä kaikille suomalaisille Socomisteille peleihin ja toivottavasti törmäillään pelikentillä vaikka se vähän hankalaksi on tehtykin! Onneksi ei kuitenkaan mahdottomaksi, onhan niitäki pelejä tässä nähty. (Esim. MoH joka oli ihan hirveempää shittiä yhteisöpelaamisen suhteen)
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Mikäli se tässä nyt on ollut jotenkin kynnyskysymys kun arvon FL edustajat eivät ole huutoon vastanneet?
Omasta puolestani vain vastaan. Itsellä on edelliseen pelihuoneeseen ostettu USB-näppis jossa on ultralyhyt piuha, joka taas tarkoittaa sitä että nykyisessä huoneessa minun pitäisi kyykkiä muna-asennossa lattialla näpyttelemässä viestejä. En viitsi sijoittaa BT-näppikseen vain tämän takia ja pädillä näpyttely ei ole oikein toimivaa. Toki huoneeseen liityn jos kutsu tulee. :)
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Deriwon voitko myös jakaa sitä kutsua edelleen omalle porukalle ja mahdollisesti muiden klaanien edustajille? Mitä suurempi joukko siellä chatissä hengaa, ja mitä useammasta klaanista, niin sitä helpommin me saadaan niitä ”yhteisöpelejä” pyörimään.

juu laittelen muutamalle omalle klaanilaiselle sen ja myös sellaisille suomiklaaneilla kun "Legion Of Drunken Monkeys" ja "Finnish Soldiers United".

edit: juu sori :)
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Tähtääminen tässä sosomissa hoidettu kunnon killzone laadulla, kukapa nyt haluaisikaan että tähtäin liikkuisi sulavasti eikä 2sec viiveellä mahtavan kiihtyvyyden ansiosta. Järjetöntä että retailissä ei voi säätää ja joutuvat pätsäämään, olennaisin osa pelejä yleensä on se että niitä pystyy pelaamaan kait. :D

Pitkältä matkalta huomattavasti helpompaa tappaa vihulaisia mutta auta armias jos juoksevat ohi niin ei muu auta ku spämmää puukkoo ja kattoo kuka tippuu vai tippuuko kukaan kääntymisestä tuskin voisi tehdä tuskallisempaa.

Hyvä että lisäsivät tämän loistavan cover systeemin, johan uncharted kakkosen menestys todisti että systeemi todella toimii ja sopii 3rd person peleihin. Sprintti nappi toimii taas mahtavasti auttamaan kunnon betonibunkkeri cover-camp-ownage spottiin pääsyä tai muuten vaan juoksemaan vihujen luokse ja puukkoa naamaan kun yrittävät kääntyä.

Ainakin nostalgiaa nostaa pelin hit detection tarkkuus sillä ainakin se on onnistuttu pitämään samalla tasolla kuin vanhoissa sosomeissa. Kukaan muu huomannu kuinka randomisti tähtäin "välkkyy" punaisena? :D Eikös se välähys meinaa että osuu vihuun? Ei voi kyllä olla varma koska se on todella random mandomia.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Täytynee kyllä myöntää että Zipper on taas kyllä muutamat mapit saanut tehtyä todella toimiviksi. Alkuun manasin ettei näissä olisi kun muutama reitti rushaamiseen, mutta onneksi luuloni osoittauivat vääriksi.

Patchiä tässä jouttuu odottamaan, saisi nuo late spawnaukset pois ja tähtäykseen tulevat muutokset. Muuten peli on ihan kivasti maistunut betankin jälkeen. Eikä mikään bugi ole liiemmin ole häirinnyt, tietenkin comssit voisivat olla sitä vanhojen socomien tasoa. Nyt joutuu siihen skypeen turvautumaan.

Saa mullekkin sitä chatti inviä pistellä, jos sopii. :p
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Joopa joo toi tähtäys on kyl laitettu aivan päin jotakin tässä pelissä. Ei mitään mahdollisuuksia kääntyä tappamaan takana olevaa vihua, ainakaan padilla. Movea koittanut muutamaan otteeseen netissä ja siitä ei kyllä ainakaan tule mitään. Tähtääminen on kyllä ihan jees movella, mutta itse liikkuminen tuottaa vaikeuksia.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Joopa joo toi tähtäys on kyl laitettu aivan päin jotakin tässä pelissä. Ei mitään mahdollisuuksia kääntyä tappamaan takana olevaa vihua, ainakaan padilla.

Nyt en kyllä ymmärtänyt, mistä syystä ei olisi mahdollista tappaa takaanta tulevaa?
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

juu laittelen muutamalle omalle klaanilaiselle sen ja myös sellaisille suomiklaaneilla kun "Legion Of Drunken Monkeys" ja "Finnish Soldiers United".

edit: juu sori :)

Laitappas vielä tälläiselle suomiklaanille kuin +358 WhitePower
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Nyt en kyllä ymmärtänyt, mistä syystä ei olisi mahdollista tappaa takaanta tulevaa?

Koska ohjaus on nii tönkkö, en osaa paremmi selittää :D omasta mielestä toi tähtäimen liikuttaminen on ainakin ihan erillainen kun aikasemmissa socomeissa. Tai sitten se vaan tuntuu siltä, kun pelannut hiirellä ja näppiksellä enemmä nyt.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Huoh...eilen pelasin jotain vajaa 10 pupla matsia ja ehkä 5 klaanihaasteottelua. Ei muuten mene enää sattuman piikkiin, että jokainen puplapeli toimi niinku ajatus ja about jokainen klaaniottelu tökki ja oli laginen. Voi hemmetti sentään, taitas tässäkin olla päivitykselle jotain paikkaa? Onko muilla vastaavaa ollut havaittavissa? Tämä peli on kyllä bugisin tapaus sitten surullisen kuuluisan OFP: Dragon Rising. :confused:
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Toimiiko muilla Online ase modit?
Mielestäni kun pelaan Online peliä ja peli ilmoittaa esim mod2 aukesi ja kun menee katsomaan ase kehityksestä niin ei ole mitään mod2 kyseisellä aseella...
Sama juttu kun käyttää kyseistä asetta seuraavassa pelissä niin mitään ei ole auennut vaan kehitys palkki on vain mennyt alkuun.
:mad:
Melko vähän on toimivaa Online pelissä ellei lasketa aivan perus peli toimintoja mitkä toimivat suht moitteettomasti.
edit: tuon asekehitys palkin tulkitseminen aiheutti virheen kun jana ei ollut palkkiin asti täynnä vaikka se jo olikin auki ja valkoinen...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Toimiiko muilla Online ase modit?
Mielestäni kun pelaan Online peliä ja peli ilmoittaa esim mod2 aukesi ja kun menee katsomaan ase kehityksestä niin ei ole mitään mod2 kyseisellä aseella...
Sama juttu kun käyttää kyseistä asetta seuraavassa pelissä niin mitään ei ole auennut vaan kehitys palkki on vain mennyt alkuun.
:mad:
Melko vähän on toimivaa Online pelissä ellei lasketa aivan perus peli toimintoja mitkä toimivat suht moitteettomasti.
edit: tuon asekehitys palkin tulkitseminen aiheutti virheen kun jana ei ollut palkkiin asti täynnä vaikka se jo olikin auki ja valkoinen...

Ja lisäksi kaikki modit eivät ole siluja sun muita härpäkkeitä mitkä voit laittaa aseeseen kiinni vaan esimerkiksi passiivisia modeja, jotka lisäävät kutien määrää, jotka voit kantaa mukana.. näin ainakin kuvittelisin.
 
Ylös Bottom