Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Soul Calibur 2 XBOX:lle

Jep, ja varmasti tulee olemaan yksi tyylikkäimmistä versioista, mitä visuaalisuuteen tulee...ai ai! ;)
 
Eikös se GameCubelle ollut ainakin tulossa ensi vuoden alussa, ja jostain muistaisin lukeneeni että se tulee kuukautta ennen Xboxille, joten oma veikkaukseni pyörii siinä joulu-, tammi- tai helmikuun tienoilla.
 
Tuota peliä kohtaan minulla on kyllä TODELLA suuret odotukset...
Sarjan ensimmäinen osa oli ehkä kovin taistelupeli ikinä IMHO, ja sitä se on kyllä vieläkin. :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Tuota peliä kohtaan minulla on kyllä TODELLA suuret odotukset...
Sarjan ensimmäinen osa oli ehkä kovin taistelupeli ikinä IMHO, ja sitä se on kyllä vieläkin. :cool:
Enemmän en voisi juuri yhtyä Willeniumin ajatuksiin.
Soul Calibur oli aikoinaan ilmestyessään dreamcastille ihan saatanan kova taistelupeli ja on sitä edelleen, vaikka taistelu/mätkintäpelejä on SC:n jälkeen tullut reilusti.

Mikäli Soul Calibur 2 täyttää sille asetetut todella korkeat odotukset, odotettavissa on yksi kaikkien aikojen taistelupeleistä.

Aika näyttää...
 
Sitä odotellaan kieli pitkällä.Kun sain ykkösosan Dreamcastille niin muut tappelupelit ovat saaneet olla koteloissaan.Moi Corca, hommasin sitten X-Boxin kun sain edullisesti.
 
Ykköstäkään en oo koskaan pelannu, joten katotaan sitte tuota jatko-osaa.

Corca:
Tiedätkö mikä Trabaa on vaivannut tänään perjantaina?
Ukonilmat varmaan tehneet tuhojaan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hotpot
Sitä odotellaan kieli pitkällä.Kun sain ykkösosan Dreamcastille niin muut tappelupelit ovat saaneet olla koteloissaan.Moi Corca, hommasin sitten X-Boxin kun sain edullisesti.
Hotpot...loistava valinta! ;)

Jos muuten autopelit kiinnostaa niin Project Gotham Racing antaa hyvää kuminpolttamisvastinetta rahoille. Arcade-simulaattorihybridiä realistisuudessaan mallintava ajopeli on graafisesti näyttävä ja erittäin pelattava. Radoissa löytyy vaihtelua ja haastavuutta vaikeustasossa löytyy. Suosittelen!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca

Hotpot...loistava valinta! ;)

Jos muuten autopelit kiinnostaa niin Project Gotham Racing antaa hyvää kuminpolttamisvastinetta rahoille. Arcade-simulaattorihybridiä realistisuudessaan mallintava ajopeli on graafisesti näyttävä ja erittäin pelattava. Radoissa löytyy vaihtelua ja haastavuutta vaikeustasossa löytyy. Suosittelen!

Sattui olemaan paketissa mukana:D Täytyy sanoa että viimeiset kolme vuorokautta on mennyt suhtkoht vähillä unilla. Se on IHAN loistava ja erittäin addiktoiva, mulla on myös DREAMCASTIN MSR mutta jotenkin vasta tämän version myötä toi ajelun riemu on auennut.Kyllä tässä taas iltaa ootellaan ja pikku-ukkelin uniaikaa että isipappa pääsee päristelemään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Flamme
Onko muuten Soul Calibur 2:n ilmestymisestä tullut mitään tarkempaa tietoa?

Itse asiassa luin huolestuneena tuota uusinta Pelaaja-lehteä ja sen lyhyttä tietoiskua SC2:sta. Siinä kun mainittiin Xbox-version kehityksen olevan jäissä. Kiinnostaisi tässäkin tapauksessa tietää, mistä tieto on saatu, koska olen kyllä todella yllättynyt jos tätä peliä ei tuoda Xboxille. SC2:lla on kuitenkin tietääkseni aika isot markkinat läntisessä maailmassa, joten mitään Japani-perustelua sille ei voi antaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rocky_Balboa
Huono juttu, jos ei sc2 ilmestykkään xboxille, mutta onneksi mulla dreamcast ja kaikki parhaat mätkintä pelit on sille :)


Ehkä tuo kehitys on jäissä sen vuoksi, kun Sony oli ainakin mun muistin mukaan (tossa kesällä oli juttua täälläkin) hommannut julkaisuun jonkun väliaikaisen yksinoikeuden.

Turha kehittää kiireellä XB- ja GC- versioita, jos niitä ei saa vielä julkaista. Tämä nyt on vain minun arvaus eikä perustu mihinkään faktatietoon tai edes muiden spekulaatioon.

Ainoa perustelu hyllytykselle olisi odotettujen tuottojen pieni määrä verrattuna kehityskustannuksiin, tai sitten tietty Sonyn kanssa neuvoteltu yksinoikeus.

Mitä itse peliin tulee: Odotettavissa on VF4:n oheen ehdoton mättöpelien kunkku.
 
Nostetaanpa tämä topic ylös.

Kylläpä helpotti, kun luin tuon uutisen, että Soul Calibur II tulee varmuudella Xboxille.

Harmi vaan kun euroopan julkaisu menee varmaan lähemmäs ensi joulua, mutta kyllä sitä jaksaa odottaa, jos luvassa on edes saman tason peli kuin Soul Calibur.

Itseäni vähän ihmetyttää tuo Spawnin valinta Xboxin "yksinoikeus"-taistelijahahmoksi.


- The name's Mitsurugi! Don't forget it! :)
 
Niin Spawn tosiaan on kummallinen valinta, tosin en välttämättä haluisi Linkilläkään pelata Soul Caliburia. Ehkäpä Halon Convenantti sotilas miekkansa kanssa olisi ollut parempi valinta...
 
Ylös Bottom