P
Poistettu jäsen 5945
Guest
Jotenkin mielenkiintoista, että olet aika kriittinen Ubisoftin avoimen maailman pelejä kohtaan, ja kuitenkin tuo hämis on maistunut. Itselleni tuo hämiksen iso ongelma on ollut juuri se mistä nimenomaan Ubin pelejä on usein syytetty, eli kaikki näyttää ja tuntuu copy-pastelta. New York ei kyllä tunnu aidolta alkuunkaan. Kovin kuollut, mekaaninen ja tylsä mallinnus todellisuudessa upeasta ja elämää täynnä olevasta kaupungista.
Toki saatan olla hieman ylikriittinenkin asiassa siitä syystä, että olen kyseisessä kaupungissa pariinkin otteeseen asunut ja sen ympäristö on tuttua ja monelta osin rakasta. Joka tapauksessa Spiderman ei vain ole saanut minua kiinnostumaan oikein mistään kyseisessä pelissä. En pitänyt siinä grafiikkatyylistä, hahmoista, tarinasta (toki peli jäänyt kesken, mutta sen pohjalta mitä olen ehtinyt pelata) tai taistelumekaniikasta (aivan liian AD/HD ja myös keinotekoinen minun makuuni).
Varmaan itsellä aihe/miljöö tekee sen, Spider-Man oli itselle aivan uusi kokemus aiheeltaan videopelien maailmassa kun taas esim Far cry:ssä mukaan vedetään huumeet ja joku hullu/diktaattori mikä tapetaan aineissa tai ilman. Hämis ei itselle ole tuttu kuin Raimin elokuvista ja 90 piiretystä ja uudet ja sen jälkeiset sarjat ja muut ovan tyystin katsomatta.