Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Spider-Man

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet
    ps4
Stan Lee on kuollut: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/0874aece-de73-43ff-8f27-6484f83cdcea_vd.shtml

En löytänyt sopivaa ketjua tälle surulliselle uutiselle, vaikka en sarjakuvien ystävä ole niin jätti hän silti suuren merkin ja vaikutuksen viihteeseen niin monessa muodossa ettei listaa voi edes kirjoittaa. Rauha hänen sielulleen.

Itselleni Stan Lee luoma Spider-Man on paras supersankari. Olen ollut suuri Spider-Man fani jo 90-luvun puolivälistä asti ja olen edelleen. Spider-Man on yksi niistä, mitä fanitan eniten. Rauha Stan Leelle ja kiitos Spider-Manista :). Onneksi uusi DLC tulee ensi viikolla niin voin sitä pelatessa muistella Stan Lee hienoa uraa.
 
Näyttäisi olevan tarjouksessa 39,95e nyt storessa tämä. Antaako peli mitään jos ei kauheasti välitä noista supersankareista ylipäätään? Vähän kiinnostaisi pyyhkiä pitkästä aikaa pölyt pleikkarin päältä ja ehkä hankkia tämä, ilmeisesti aika nätin näköistä menoa PS4 Prolla.
 
Näyttäisi olevan tarjouksessa 39,95e nyt storessa tämä. Antaako peli mitään jos ei kauheasti välitä noista supersankareista ylipäätään? Vähän kiinnostaisi pyyhkiä pitkästä aikaa pölyt pleikkarin päältä ja ehkä hankkia tämä, ilmeisesti aika nätin näköistä menoa PS4 Prolla.

Itsekkään en ole mikään supersankari fani niin kyllä minä ainakin tästä olen nauttinut toiminnan ja liikkumisen puolesta sekä Insomniac gamesin laadukas käden jälki takaa että homma toimii myös pelattavuuden puolesta. Suosittelen testaan jos vapaanmaailman toiminta kiinnostaa.
 
Uusin DLC ladattu ja ensimmäinen tehtävä pelattu. Kyllä tämä maistuu taas :).Harmi, että kestoa tällä on saman verran kuin ensimmäisellä DLC:llä, eli about parin illan pelailut.
 
No mulla ei menny ees pari iltaa vaan puolikas ilta edellisen dlc:n kanssa, tietenkin riippuu millä tahdilla pelaa. Voisin kyl ite ootella et se viimeinen vielä tulee ja pelata sit yhteen pötköön kaikki... ehkä.
 
Uusin DLC ladattu ja ensimmäinen tehtävä pelattu. Kyllä tämä maistuu taas :).Harmi, että kestoa tällä on saman verran kuin ensimmäisellä DLC:llä, eli about parin illan pelailut.
Sä oot se kaveri joka aukaisee joululahjat vasta uutena vuotena? Kyllä eka lisäri oli yhden istuman kokemus ;)

Ai että, olisipa malttia odottaa seuraavaan saakka, mutta eka lisäri jäi sellaiseen cliffhangeriin, että pakkohan se on hypätä spandexeihin heti kun aikataulu sallii ja katsastaa tämä :cool:
 
Sä oot se kaveri joka aukaisee joululahjat vasta uutena vuotena? Kyllä eka lisäri oli yhden istuman kokemus ;)

Ai että, olisipa malttia odottaa seuraavaan saakka, mutta eka lisäri jäi sellaiseen cliffhangeriin, että pakkohan se on hypätä spandexeihin heti kun aikataulu sallii ja katsastaa tämä :cool:

Itse en pelaa montaa tuntia kerralla yleensä :). Tänään pääsin 26% läpi toisesta lisäristä.
 
Uusin DLC ladattu ja ensimmäinen tehtävä pelattu. Kyllä tämä maistuu taas :).Harmi, että kestoa tällä on saman verran kuin ensimmäisellä DLC:llä, eli about parin illan pelailut.

Toinenkin DLC olisi nyt 100% läpi. Hyvä DLC tämänkin. Ainoa miinus on se, että tässä ei ollut yhtään Mary Jane tehtävää. Seuraava saakin sitten odotella varmaan taas sen kuukauden verran. Pelasin tätä uusinta DLC:tä kolmena päivänä, kun en kerennyt paljoa pelaamaan tiistaina ja keskiviikkona :).
 
Täällä kans kakkos DLC tahkottu ja täytyy myöntää, että oli pieni pettymys. Okei, ehkä pettymys on vähän turhan jyrkkä sana kuvaaman tuntemuksia, mutta olin kk odottanut miten tarina jatkuu ykkösen cliffhangerista,
mutta eihän se oikeastaan jatkunut mitenkään, koko ykkös DLC:n loppu niputettiin 15s cutscenellä, jonka jälkeen alkoi kokonaan "uusi tarina", tän koommin ei myöskään viitattu kys. henkilöön
. Tämä oli myös bugisinta Spidermania tähän mennessä, etenkin nämä uudet kuspäät tykkäsivät ilmestyä ruutuun tyhjästä. Käsittääkseni näillä ei mitään teleporttaus taitoa kuulunut olla?

Kakkosen tarina toki itsessään oli ihan jee ja aiheuttihan se sellaisen didn't see that coming- hetken pääpelin tarinan jälkeen ja tykkäsin myös tummasävyisemmästä tarinan ilmeestä, mutta kokonaisuus tuntui kuitenkin aika paljon lyhyemmältä kuin ensimmäinen? Nopeasti oli myös taidot kerenneet ruostua, koska kuolema kerkesi korjata pariin otteeseen. :p

Ehdottomasti parasta kakkos DLC:ssä oli flashback lapsuuteen kun sai Spider Armor MK1:sen. Kyseinen lelufiguuri oli batmanin jälkeen hiekkalaatikon kovin sankari.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan hyvän oloinen peli, ei mikään mestariteos. Huomaa kyllä että tämä on Insomniacin ensimmäinen avoimenmaailman peli.

Kaupunki on todella aution ja kuollen oloinen, sen kyllä tuntee että se on pelkkä ontto kulissi.

Kyllä tätä ihan miellellään pelaa, mutta ei nouse omissa kirjoissa Batman Arkham Cityn tasolle millään.
 
Ei nouse kalssikoksi, liikaa fillereitä, kaupunki oli ontto.Batman oli omaan makuun parempi.
Tuo tyyppi joka oli peter tässä, teki yli 100% työtä, ihan huikea.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan hyvän oloinen peli, ei mikään mestariteos.
Kyllä tätä ihan miellellään pelaa, mutta ei nouse omissa kirjoissa Batman Arkham Cityn tasolle millään.

Vähän samat fiilarit,

Batmannissa huomattavasti parempi tunnelma, paremmat sisäkentät, paremmat hahmot ja "munakkaampi" meininki. Tuo Batmannin synkempi ote ja tarina toimii paljon paremmin. Itse en oikein lämmennyt Spider -Manin muka hauskalle ja "iloiselle" menolle missä pahisten pahuus oli lähinnä lastenohjelma tasoa. Vähän sama fiilis mitä Watch Dog 2:ssa oli. Tykkäsin ykkösestä kovasti, mutta kakkonen jäi kesken kun en jaksanut kuunnella teknohipstereiden "hauskoja vitsejä" varsinkaan kun peli itsessään oli täysin sama kuin ykkönen.

Teknisesti kyllä mainio, mutta ei mitenkään mullistava kokemus. Kyllästyin melko pian ja lähinnä juoksin pelin äkkiä läpi, että kerkesin sen ennen RDR2 julkaisua pelamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli ostettua Black Friday -alesta tämä ja tykkäsin kyllä todella paljon. Yllätyin miten monipuolisesti ja näyttävästi tuo taistelu oli toteutettu. Platinan pääpelistä jo nappasin ja nyt suunnitelmissa hommata nuo lisärit. Erittäin positiivinen kokemus ja omalla kohdallani vuoden 2018 parhaita pelejä.
 
Pääpelistä tykkäsin ihan hemmetisti, mutta näissä lisäreissä tökkii joku nyt todella pahasti, kun ei vaan nappaa :confused:

Onneksi tuo "kausipassi" oli halpa, niin ei kauheasti harmita ja ehkä näitä tulee pelattua aina välillä pienissä pätkissä.
 
Peterin ääninäyttelijä oli kyllä aika täydellinen, perkeleen mahtavasti veti kyllä roolinsa.
 
Peterin ääninäyttelijä oli kyllä aika täydellinen, perkeleen mahtavasti veti kyllä roolinsa.

Tykkäsin myös itse tuosta ja joitakin häiritsi tuo Peterin läpänheitto mutta ei mua, kun semmoinenhan se on aina ollut ja jotenkin vain sopii tuohon.

Ja pientä offtopiccia, niin aina kun näen tuon sun avatarin, ni tekee mieli pelata Escape from Butcher Bay:tä :)

Onko kolmos DLCn julkaisuajankohdasta tietoa?

Twitterissä mainitsivat, että tässä kuussa tulee, mutta eivät ole vielä valmiita puhumaan siitä enempää.
 
Ylös Bottom