Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Spider-Man

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet
    ps4
Tässä video, joka kuvastaa hyvin sitä miksi itse en kyllästynyt missään vaiheessa tappeluihin vaikka ne kovin itseään toistavia olikin, videolla käytetään loistavasti koko tappeluarsenaalia hyväksi: eri widgettejä, ympäristön tavaroita, ilmataistelua ja myös sijaintia eli kulmien lähellä hyödynnetään seinäpomppuja jne, perus seittisinkoilua unohtamatta. Aika kovaa komboa myös kaveri tekee :cool:



Tulispa jo lisäri.
 
On kyllä riittoisaa ja mukavaa pelattavaa tämä! Aikalailla päivittäin tullut pelattua sellaisia 1-2 tunnin pätkiä ja tässä vaiheessa tallennus näyttää, että 42 %. Spidey on 20 tasolla nyt. Tullut keräiltyä esineitä, tehtyä sivuaktiviteetteja ja sivutehtäviä ja aina siellä ja täällä päätarinatehtävä tai kaksi. Erittäin hyvin maistuu tuollaisissa pätkissä ja mielestäni sivuaktiviteeteissakin on sopivasti vaihtelua. Välillä vedetään pikkupahiksia pataan, välillä seurataan jotain, välillä otetaan kuvia jne. Monipuolisinta hämistelyä tähän asti. Alkuvaiheiden perusteella taisin kirjoitella, että 8½-9 ja nyt enemmän pelanneena voin sanoa, että alkaa ehdottomasti kallistua enemmän ja enemmän ysiä kohti. Huippupeli ehdottomasti tähän asti ja komea lisä sinne huippulaatuisten pleikkari-yksinoikeuksien listalle.

Tulipa mieleen, että mitkä puvut ovat olleet muiden foorumistien suosikkeja? Itse olen tykännyt tässä vaiheessa selvästi eniten Salatut Sodat-puvusta, eli siitä mustasta, jossa on selässä sininen hämähäkki ja siellä ja täällä taitaa olla pikkuisen punaistakin. Selvänä kakkosena tulee Scarlet Spider-puku ja kolmosena sitten se tämän pelin peruspuku, eli se ehostettu malli, josta tulee se "oletuspuku" pelin alkuprologin jälkeen.
 
Omat suosikit puvuista olivat Advanced Suit & Stark Suit (Spider-man Homecoming)
 
Pieni vääntö tarinan läpipeluun jälkeen ja 100% trophystä saatu... tämä on varmaankin eka peli jossa moinen tapahtui, ei oltu tehty liian hankalaksi.
 
Ite jostain syystä tykästyin siihen punkkari spidermaniin, rento meininki eikä liian vakava. Spiderman kun on tämmönen rento lukion poika.
 
Tuntuu ihan siltä, että mitä enemmän tätä pelaa, sitä enemmän jää koukkuun ja pitää pelata lisää! Kun tarina etenee, niin ainakin itse olen huomannut, että ihan se sama lapsenomainen kiinnostus ja jännitys, että "mitähän seuraavaksi tapahtuu" palaa mieleen ja ottaa jopa hieman vallan. Tarinaa olen tähän mennessä pelannut säästeliäästi aina pari tehtävää silloin ja tällöin ja enemmän keskittynyt kaikenlaiseen oheistoimintaan. Todella paljon kaikenlaista ainakin omaan makuun riittävän erilaista tekemistä on ja nyt, kun pari iltaa sitten aukesivat ne Taskmasterin haaste-tehtävätkin, niin on paljon kaikkea erilaista. Todella hyvät Batman: Arkham-vibat tulivat, kun niitä hiiviskelyhaasteita alkoi tutkimaan!

Muistot sieltä 90-luvun puolivälistä palailivat mieleen todella kirkkaasti! Silloin tutustuin oikein kunnolla Hämikseen, kun kolmosella pyöri uusi Hämähäkkimies-animaatiosarja, johon jäin noin kymmenvuotiaana ihan totaalisen koukkuun. Kaikki osat piti aina lauantaiaamuisin katsoa ja nauhottaa VHS-kasetille. Pelin pelaaminen saa olon suurelta osin tosiaan tuntumaan ihan siltä kymmenvuotiaalta naskalilta.

Ja kaiken lisäksi tuo animaatiosarja on YouTubessa kokonaisuudessaan! 60+ jaksoa todella laadukasta Hämistä, jossa esiintyvät käytännössä kaikki Hämisuniversumin hahmot, niin hyvikset kuin pahiksetkin! Hämisfanit käykääpä kurkistamassa!

 
Netissä(itselle tieto tuli vastaan YouTubessa) liikkuu kohtuullisen luotettavia, lähinnä twiitteihin liittyviä, huhuja, että New Game+:n sisältävä päivitys olisi tulossa peliin lokakuun loppupuolella. Tähän mennessä esillä on ollut 21.10. päivämäärä.
 
Eikö lokakuussa pitänyt tulla myös ensimmäinen DLC? Toi NG+ pitäs olla ihan vakiona eikä yleisön pyynnöstä, sama oli god of waris vasta suuren anelun jälkeen.
 
Noi minipelit vaikutti aluksi oudon tutuilta, mutta pelin takana taitaa olla sama firma joka teki Ratchet & Clankin.
Ja onhan Peter Parker ja Ratchet luonteeltaankin samanlaisia.
 
Eikö lokakuussa pitänyt tulla myös ensimmäinen DLC? Toi NG+ pitäs olla ihan vakiona eikä yleisön pyynnöstä, sama oli god of waris vasta suuren anelun jälkeen.
Cory Barlog on jälkikäteen maininnut, että NG+ oli tarkoitus lisätä peliin alusta alkaen. Kuitenkin julkaisun lähestyessä oli parempi keskittää resurssit tasapainotukseen ym. osa-alueisiin jotka olivat tärkeämmässä roolissa kuin NG+ pelitila jota läheskään jokainen pelaaja ei tule koskaan kokeilemaan.
 
Olen pelannut muuten läpi, mutta punaisella kolmiolla merkittyjä rikoksia on ratkaisematta. Eli haasteita ei pitäisi olla enää ratkaisematta. Kuitenkin kun menen pukuja ostamaan ilmoittaa, että haastepoletteja ei ole tarpeeksi. Mistähän johtunee?
 
Olen pelannut muuten läpi, mutta punaisella kolmiolla merkittyjä rikoksia on ratkaisematta. Eli haasteita ei pitäisi olla enää ratkaisematta. Kuitenkin kun menen pukuja ostamaan ilmoittaa, että haastepoletteja ei ole tarpeeksi. Mistähän johtunee?

Taskmasterin haasteissahan on kolme eri tasoa tai pisterajaa. Oletko suorittanut kaikki haasteet maksimipistein?
 
Onneks ei kuitenkaan tarvi kaikkia vetää maksimipistein jos haluaa kaikki puvut auki, ite tosin huomasin yhes vaihees että ei riitä jos on tuhlannut niitä tokeneita härpäkkeisiin ym, silloin laskin että pitää vetää kaikki maksimipistein jos haluaa avata kaiken. Joten säästin niitä tokeneita pukuihin.
 
Meinaakos kukaan muu odottaa, että kaikki lisärit on julkaistu ja vasta sitten aloittaa pelaamaan niitä vai meinaatteko pelata heti, kun uusi lisäri tulee ulos?

Jotenkin tuntuu, että noilla ei kauheasti tule pituutta olemaan, niin taidan itse odotella, että kaikki on julkaistu.
 
Taas vähän tämmönen peli et haluis tykätä ja pelata vähän enemmän kun pelaa mutta sitten se että pitää taas ymmärtää vino pino eri asioita että pystyy edes alkeellisesti pelaamaan. :rolleyes:

Esim neliön takana on taas ties mitä liikkeitä mut mulla se on tappelu peleissä sitä et 1-3 liikettä mitä sit toistetaan koska pää ei riitä siihen et siellä olis 30 eri liikettä.

Saa nähdä pelaako tätä alkua pidemmälle.
 
Taas vähän tämmönen peli et haluis tykätä ja pelata vähän enemmän kun pelaa mutta sitten se että pitää taas ymmärtää vino pino eri asioita että pystyy edes alkeellisesti pelaamaan. :rolleyes:

Olen myös itse melkoinen pottusormi kaikissa tappelupeleissä tai vastaavissa, mutta tämän kanssa ei kyllä ole ongelmia. Aika äkkiä ne perusmekaniikat ainakin itselle tarttui niin, että aika selkärangasta ne tulee. Lisäksi tasojen karttuessa avautuu kaikenlaista uutta, jopa uusia taistelumekaniikoita, joten ainakin omaan makuun vaihtelua on ollut tarpeeksi, vaikka itselläkin on maksimitasoon vielä kymmenisen tasoa matkaa. Normaalivaikeustasolla olen pelaillut ja vaikeammatkin taistelut on menneet 2-3 yrittämällä viimeistään läpi. Jos kesken jätät, niin missaat kyllä aivan huippuluokan supersankaripelin!
 
Tässä on tietynlainen oppimiskäyrä taistelussa.. alussa vaikeaa, sitten oppii, sitten taas huomaa ettei osaa tarpeeksi ja taas oppii ja homma hallussa. Tekee vaan jotain itelle mieluisia liikkeitä, lisää jonkun gadgetin käytön, seuraavaksi yksi liike lisää tai jopa käyttää hetken yhtä uutta jne.. itellä ei riitä into enää tekkenien ja muiden taistelupelien loputtomiin liikesarjoihin mutta spiderissä tuli pikku hiljaa kehityttyä pelin edetessä.

Itelle ne kaupungin osien "kolmio" taistelut oli hyvä keino oppia joku taistelumekaniikka kun niissä oli niitä että tee sitä ja tätä niin saat pisteen.
 
Lisäksi tasojen karttuessa avautuu kaikenlaista uutta, jopa uusia taistelumekaniikoita, joten ainakin omaan makuun vaihtelua on ollut tarpeeksi
Niin no kertokaa te muut peliä jo pelanneet että onko tämäkin semmonen peli joka vaan alkaa hitaasti?

Ettei ole tarkoituskaan tietää vielä aivan alussa kaikkea. Olen pelannut vasta pari kolme ensimmäistä tuntia.
 
Ylös Bottom