Unreal-Hawk
New Member
Hidas sytytys, mutta kuitenkin. Sain tilaisuuden olla läsnä Lontoossa järjestetyssä pientapahtumassa, The Gathering, jossa esiteltiin Xboxin kenties kovimpia pelejä. SC: Chaos Theory oli yksi niistä.
Tällä kertaa kentät eivät ole putkimaisia, yhden reitin ota-tai-jätä -settiä, vaan etenemisreittejä on useampia. Esimerkkinä: Jos jaksaa odottaa, niin vihollinen avaa jumissa olevan oven pelaajalle, näin vältytään kiertoreiteiltä ja viholliskontakteilta. Samilla on varustevyöllään nyt myös kommandopuukko, jolla viholliset saadaan pois päiviltä tiukoissakin tilanteissa. Rainbow Sixien tapaan Chaos Theoryssä ruumilla on Ragdoll-fysiikat, joten tarpeen tullen ruumiit voi viskata mereen, vuoren huipulta alas, jne. Luonnollisesti Sam osaa myös pari uutta kikkaa. Lisää asiasta "lähiaikoina".
Tällä kertaa kentät eivät ole putkimaisia, yhden reitin ota-tai-jätä -settiä, vaan etenemisreittejä on useampia. Esimerkkinä: Jos jaksaa odottaa, niin vihollinen avaa jumissa olevan oven pelaajalle, näin vältytään kiertoreiteiltä ja viholliskontakteilta. Samilla on varustevyöllään nyt myös kommandopuukko, jolla viholliset saadaan pois päiviltä tiukoissakin tilanteissa. Rainbow Sixien tapaan Chaos Theoryssä ruumilla on Ragdoll-fysiikat, joten tarpeen tullen ruumiit voi viskata mereen, vuoren huipulta alas, jne. Luonnollisesti Sam osaa myös pari uutta kikkaa. Lisää asiasta "lähiaikoina".