Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Ei sitä tiä jos taas tulee joku peli jostain puskasta ja yllättää takaa päin!

Olet tainnut pelata liikaa Splinteriä.. sulle ei varmaan ole pahitteeksikaan pieni tauko pelaamisesta. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca
Olet tainnut pelata liikaa Splinteriä.. sulle ei varmaan ole pahitteeksikaan pieni tauko pelaamisesta. ;)

Minkälainenhan Paavi88 on muuten?!?
Aina kun menee kaupaan niin roikkuu hyllyjen välissä ja hiipii myyjän taakse kysyäkseen jotain, pomppii pitkin puskia pimeässä ja hajottaa kotoaan lamppuja :)
Varokaa nuoriso! Varoittava esimerkki liiallisesta Splinterin pelaamisesta on löytynyt.
 
Omani ostin Ata's Pc:eestä täältä Virkkalasta. Se maksoi ennakkoon tilattuna 54... Menkää sivulle www.ataspc.com ! Se on todella hyvä pelikauppa! Mukavia ovat etenkin tarjoukset! Käytettyinäkin pelejä löytyy mukavasti. Nyt hieman Tom Clancys Splinter Cell spoileria (Kaukaa katsottuna Tom Clancy näyttää aivan Tom Claneyltä. Onko kukaan huomannut? ;))

(edit. by NviperO)
Pistetään spoilerit valkoisella fontilla piiloon. Maalaamalla ne saa sitten näkyviin.


Kyllä oli aivan mahtava kohta Splinter Cellissä se kohta (kentässä Abottoir), jossa piti suojella kiinalaisia ja usalaisia hyökkääviltä venäläisiltä! Ensin tuli mahtava tunnelma musiikki ja sitten venäläiset hyökkäsivät sisään kuin mitkäkin Swat-miehet :D Hieman ammuskeltuani ja kytkettyäni gun turretit käyttöön tulikin sitten huuto "Kill Grinko". Siinä oli mahtava fiilis. Aivan kuin jostain elokuvasta. Saakohan sitä musiikkia Cd:lle ;)
 
Onko ne ne Mother... That's the name of the game... NE ON JUST ROK!

Tom Clancy näyttää ihan Tom Claneyltä?
 
On muuten hyvä biisi siinä alkuvideossa, ja ensimmäistä kertaa kuunnellessa tuli heti sellainen "tässä on hyvä soundi" -fiilis. Katselin sitten näitä creditsejä saadakseni selville biisin, niin eikös siinä lukenut että Tom Morellohan siinä soittaa yhtenä jäsenenä. Mieshän oli Rage Against the Machinen kitaravirtuoosi. Ilmankos oli niin hyvä biisi... ;)
 
Uusimmassa OXM:ssa oli juttu jonka mukaan Ubisoftilla olisi valmiina 11 extra leveliä joista kaksi tulee ladattavaksi liven kautta . OXM suunnittelee myös yhtä uutta kenttää jonkun tulevan demolevyn mukaan.
 
Jo heti alkuun pahoittelut siitä, etten lukenut koko threadia läpi saadakseni vastauksen ongelmaani.

Mutta, olen nyt tehtävässä, jossa pitää etsiä jokin musta laatikko miehen asunnosta. Pomo selittää radiossa jotain, että laatikko sijaitsee joko vale-kirjahyllyssä tai seinässä. Olen tutkinut kaiki paikat niin tarkasti kuin voin, mutten silti löydä sitä. Asunto näyttää siltä, että siellä ollaan aikaisemmin riehuttu, liekö joku on jo laatikon vienyt ennen minua? Kertokaas miten menettelen tässä kohdassa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Onko ne ne Mother... That's the name of the game... NE ON JUST ROK!

Joo, hehheh. Kieltämättä vähän itsekin yllätyin kun alkucreditit iski ruutuun. Tuo sama biisihän huutaa myös Blade II:n tunnarina. "Crystal Method - Name Of The Game".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Jo heti alkuun pahoittelut siitä, etten lukenut koko threadia läpi saadakseni vastauksen ongelmaani.

Mutta, olen nyt tehtävässä, jossa pitää etsiä jokin musta laatikko miehen asunnosta. Pomo selittää radiossa jotain, että laatikko sijaitsee joko vale-kirjahyllyssä tai seinässä. Olen tutkinut kaiki paikat niin tarkasti kuin voin, mutten silti löydä sitä. Asunto näyttää siltä, että siellä ollaan aikaisemmin riehuttu, liekö joku on jo laatikon vienyt ennen minua? Kertokaas miten menettelen tässä kohdassa...

Makuuhuoneessa, taulun takana, on "salaluukku". Mene sen viereen, jolloin vaihtoehdoksi ilmestyy slide open.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Jo heti alkuun pahoittelut siitä, etten lukenut koko threadia läpi saadakseni vastauksen ongelmaani.

Mutta, olen nyt tehtävässä, jossa pitää etsiä jokin musta laatikko miehen asunnosta. Pomo selittää radiossa jotain, että laatikko sijaitsee joko vale-kirjahyllyssä tai seinässä. Olen tutkinut kaiki paikat niin tarkasti kuin voin, mutten silti löydä sitä. Asunto näyttää siltä, että siellä ollaan aikaisemmin riehuttu, liekö joku on jo laatikon vienyt ennen minua? Kertokaas miten menettelen tässä kohdassa...

Se on taulun takana siellä huoneessa jossa on tietokone.
 
Pitää taistella vastaan.. vai olisiko tuo playeronen splinter-bundle tai joku muu hyvä ostos... vinkkejä?:(
 
Ite meinasin tuota Splinter-bundlea Playerista... Pitää käydä katsomassa kuitenkin ensin Gigantista mitä siellä on. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Joo, hehheh. Kieltämättä vähän itsekin yllätyin kun alkucreditit iski ruutuun. Tuo sama biisihän huutaa myös Blade II:n tunnarina. "Crystal Method - Name Of The Game".

Kyseinen biisi on ainakin parissa muussa leffasakin kuten yleensä Crystal Methodin musaa on paljon leffoissa, onhan se sen verran hyvä bändi :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teccrom
Kyseinen biisi on ainakin parissa muussa leffasakin kuten yleensä Crystal Methodin musaa on paljon leffoissa, onhan se sen verran hyvä bändi :)

Tuota biisiä tuli kuunneltua paljon kesällä Resident evil leffan soundtraciltä, hyvä biisi. Oli hieno yllätys kun alkoi pelin alkuintrossa soimaan. :)
 
Kieltämättä, huvituin myös, kun kuulin sen tunnarin. Aikaisemmin sen olen kuullut juuri Ressu-leffan OSTilta. Aika hyvä valinta SC-tiimiltä. Ja se kohta missä se alkaa, brieffausta ja sitten tulee "Listen now you mother******".

P.S. Arvostelu tulee ulos keskiviikkona (Delay ei johdu nyt minusta).
 
Välillä tulee kirottua omaa hölmöyttään kun ei tule tutkittua paikkoja "tarpeeksi" hyvin.
Luulet katsoneesi joka kolkan ja sitten kumminkin tuskastuneena löydät keinon päästä eteenpäin ja vielä jälkeenpäin ajatellen erittäin hyvä "reitti", mutta kun ei aina satu silmään.
 
Paluu Lähetystöön?!?!?!?

Kertokaas fiksut ihmiset miten sinne embassyyn pääseepi takas??
(leveli on sen gringon tappoa seuraava missä pitää päästä sen yhden kiinalaisen tietokoneelle.)

Olen nyt tyhmänä pyörinyt 3 päivää tuskissani ja tappanut saattaja naisen useasti että tulisi edes tehtyä jotain. Olen yrittänyt hyppiä markiisien päälle ja hypätä parvekkeille mutta kun ei mitenkään onnistu!!!! *voi turha!*

Kiinalaisessa oli ne 2 äijää jurinoimassa, listin ne plus kokin tietty.

Jos jolla kulla olisi edes haisulia miten ja kuinka ja missä niin PLIIS!!! vastatkaa, arvostaisin sitä hyvin paljon.
 
Re: Paluu Lähetystöön?!?!?!?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan 0101945
Jos jolla kulla olisi edes haisulia miten ja kuinka ja missä niin PLIIS!!! vastatkaa, arvostaisin sitä hyvin paljon.

Muistaakseni kiinalaisen ravintolan keittiössä on tikkaat katolle...
 
Re: Paluu Lähetystöön?!?!?!?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan 0101945
Kertokaas fiksut ihmiset miten sinne embassyyn pääseepi takas??
(leveli on sen gringon tappoa seuraava missä pitää päästä sen yhden kiinalaisen tietokoneelle.)

Olen nyt tyhmänä pyörinyt 3 päivää tuskissani ja tappanut saattaja naisen useasti että tulisi edes tehtyä jotain. Olen yrittänyt hyppiä markiisien päälle ja hypätä parvekkeille mutta kun ei mitenkään onnistu!!!! *voi turha!*

Kiinalaisessa oli ne 2 äijää jurinoimassa, listin ne plus kokin tietty.

Jos jolla kulla olisi edes haisulia miten ja kuinka ja missä niin PLIIS!!! vastatkaa, arvostaisin sitä hyvin paljon.

Jaahans. Mikäli oikein muistan, niin mene kiinalaisen ravintolan keittiöön ja sieltä löydät yhdestä nurkasta tikkaat ylös toiseen kerrokseen. Eiköhän siitä taas ala sujua...

EDIT: X-ray oli valoa nopeampi...
 
Ylös Bottom