Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Agh agh agahg ahga! Lahjoittakaa mulle joku boxi, pakko päästä pelaamaan! Kuulostaa niin jeesus- , ehkä jopa jumalpeliltä!
 
SPLINTER CELL kolahti jo tänään postiluukusta sisään ja virallinen julkaisupäivä eli 28 on vasta huomenna. Loistavaa toimintaa gameboxilta. On kyllä todella loistava peli, täytyy olla aika CP, mikäli jättää ostamatta.
 
Kävin just hakemassa omani pois . AIVAN LOISTAVA! . PAKKO-OSTOS KAIKILLE!!!!! Tota ei voi sanoin kuvailla , täytyy kokea itse.
 
Eilisestä asti itsekin tahkonnut kyseistä peliä. Kuten jo aiemmin sanottu, tämä on pakko-ostos. Tunnelma aivan loistava ja grafiikat, varsinkin valot ja varjot, aivan uskomattomat. Kontrollit ovat todella hyvät ja varsin yksinkertaiset ja pelaaminen erittäin sujuvaa.
 
mul on kato vanha mod, eli en tiiä aiheuttaako toi peli mulle jotain onkelemia, sellast oon jostain kuullu........vaikea päätös UC vai SC splinter cellin saa kummiski tuolt jostain käytettynä joskus tos ennen joulua......................:confused:
 
Kuten kaikki varmaan tietää että tohon splinter celliin saa ladattu livellä lisää kenttiä (jahka suomeen live ehtii) , mutta voiko(han) tohon ladata ihan jos yhdistää xboxin internettiin ja sieltä lataa kenttiä kovalevylle???

btw. xbox liven vaatimukset

-Xbox konsoli (yllätys?)

-Xbox live yhteensopiva peli (logo löytyy pelien kansista)

-Laajakaista yhteys Kaapeli/DSL

-Kaapeli xboxista verkkokorttiin

-Xbox live palveluntarjoaja

-Xbox live paketti.
 
Onkohan Splintteri jossain tampereella jo myynnissä? Siis jossain muualla, kuin kiskuripaikoissa joita ovat...Playerone, Anttila, Kodin Ykkönen, Stockman.

65 on maksimi, mitä XBOX pelistä suostun maksamaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan X-Goose
osta play.comista ilmainen postittus enkelsmanneilta....eikai kestä pari päivää pitempää
Ei taida kannattaa, tulee nimittäin hintaan ALV 22% päälle, jos (todennäköisesti) jää tulliin.

Play.com:sta ostaminen vaatii tarkkuutta, koska kauppa sijaitsee Jerseyn saarilla, joka kuuluu EU:n tullialueeseen, muttei EU:n veroalueeseen:

http://www.tulli.fi/tietoa_ja_ohjeita/tullineuvonta/top10/Internet-kauppa.html#2

t. tero

P.S. Jos on modattu Xbox, tietysti voittaa. Minulle tuli tänään 48,02 eurolla ostamani Splinter Cell Kanadasta.
 
Juu Playstä tilatut XBOX pelit menee tulliin, eli kalliiksi tulee jos sieltä tilaa...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ebo
P.S. Jos on modattu Xbox, tietysti voittaa. Minulle tuli tänään 48,02 eurolla ostamani Splinter Cell Kanadasta.
No surullisinta tässä on se, että PAL-Splinter Cell ei välttämättä edes toimi boksin ollessa NTSC-moodissa ja joudun ostaan sen uudestaan rapakon takaa...saas nähdä. esim. Deathrow, jonka ostin jokin aika sitten ei toiminut ja se oli myös Ubisoftin peli.

Joudun siis pitämään modatun Boksini NTSC-moodissa, jotta saan projektorille progressiivisen 480p signaalin. PAL-moodissa saa vain lomitettua signaalia ja se on ainakin mun setupilla aivan hirveää katsottavaa = pelaamiskelvotonta.
 
Kuten arvata saattoi niin peliä ei löydy Joensuusta mistään...
Että pistää vihaksi!!!:mad:
Kaipa sitä pitää sitten huomiseen odottaa.
yhyyyyyyyy
:(
 
Laitoin Verkkokaupalle postia:

=============
At 13:45 28.11.2002 +0200, you wrote:
Moi!

Onko mitään mahdollisuutta saada tilaamaani peliä viimeistään huomenna perjantaina?

Vastaus:
Hei,

Ei valitettavasti siihen ehdi, peliä ei ole vielä tukkurillakaan varastossa.
=============

Onkohan Aleksanterin Dosessa tätä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kola
Laitoin Verkkokaupalle postia:

=============
At 13:45 28.11.2002 +0200, you wrote:
Moi!

Onko mitään mahdollisuutta saada tilaamaani peliä viimeistään huomenna perjantaina?

Vastaus:
Hei,

Ei valitettavasti siihen ehdi, peliä ei ole vielä tukkurillakaan varastossa.
=============
Mulle tuli aamulla postiin Verkkokauppa.com:ilta ilmoitus, että tilaukseni on käsitelty ja postitettu. Ainakin yleensä tuo on tarkoittanut sitä että seuraavana päivänä on ollut paketti postissa/kirje laatikossa. Toivossa on hyvä elää... :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tuxi
Mulle tuli aamulla postiin Verkkokauppa.com:ilta ilmoitus, että tilaukseni on käsitelty ja postitettu. Ainakin yleensä tuo on tarkoittanut sitä että seuraavana päivänä on ollut paketti postissa/kirje laatikossa. Toivossa on hyvä elää... :)

Mullekin tuli tuo viesti kännykkään aamulla... Sillon kun tilasin ko. pelin niin siinä oli, että -17 kpl... eilen oli, että varastossa on 50 kpl, jolloin tilattuja Splinter Cell:jä oli reilut viisikymmentä, joten veikkaisin, että viidellekymmenelle ensin ehtineille peli on lähetty ja tulee ilmeisesti huomenna... (ainakin toivottavasti :confused: )
 
Xbox Splinter Cell 65,00 - TOIMINTA S-11 Löytyy ainakin videopeli divarista.


Ja sit kai dosesta löytyy eli helsingin/vantaa alueella asustavat noista kaupoista kannattaa kattoa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ebo
Ei taida kannattaa, tulee nimittäin hintaan ALV 22% päälle, jos (todennäköisesti) jää tulliin.

Play.com:sta ostaminen vaatii tarkkuutta, koska kauppa sijaitsee Jerseyn saarilla, joka kuuluu EU:n tullialueeseen, muttei EU:n veroalueeseen:

http://www.tulli.fi/tietoa_ja_ohjeita/tullineuvonta/top10/Internet-kauppa.html#2

t. tero

P.S. Jos on modattu Xbox, tietysti voittaa. Minulle tuli tänään 48,02 eurolla ostamani Splinter Cell Kanadasta.

mitäs hirveetä kusetusta, ei oo kivaa....ilmainen postitus mut tietenkin joku lisä vero....:mad:

mistäköhän pelin sais halvalla....paljon se alkuperäis hinta oli tolla canadan pelillä?
mistä tilasit? ja paljon oli postikulut ? ALV?
kauan kesti et se tuli?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan odottelija
Mullekin tuli tuo viesti kännykkään aamulla... Sillon kun tilasin ko. pelin niin siinä oli, että -17 kpl... eilen oli, että varastossa on 50 kpl, jolloin tilattuja Splinter Cell:jä oli reilut viisikymmentä, joten veikkaisin, että viidellekymmenelle ensin ehtineille peli on lähetty ja tulee ilmeisesti huomenna... (ainakin toivottavasti :confused: )
Onnea!
Tilasin tiistaina kun salso oli jotain -40. En kai sitte ehtinyt ekaan satsiin, laiskaa rangaistaan.

Peruin tilaukxen ja laitan varauksen toiseen puljuun, josta haen lintterin lauantaina...
 
Ylös Bottom