Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell

IGN:n arvostelun kuvia katsellessa ei voi muuta kuin hämmästellä! Niin ihmeelliseltä se näyttää.

Ja 100. viesti tähänkin ketjuun.:)
 
Niinpä näyttää, ja postikulut 2,50! Tätä menoa saisi kyllä jatkua pelien hinnoissa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
sinne lähti mun tilaus verkkokaupassa. pitää antaa jollekin, että piilottaa tuon sitten jouluaattoon asti. =)

kuitenkinhan se tulee etittyä.
 
Nyt päivän SC:n pelaamisen parissa, kerron teille hieman mitä tuleman pitää. WARNING! MAY INCLUDE SPOILERS! Ja siksi laitan tekstin varmuuden vuoksi valkoisella, eli voitte lukea sen maalaamalla.


Peli alkaa tyylikkäästi training-osiolla, joka käy läpi kaikki Sampan tarpeelliset liikkeet, sekä miten liikkua pimeässä, napata vartia, taltuttaa se ja piiloittaa ennen kuin toinen varti tulee paikalla. Pelkässä trainig-koulutuksessa meni tunti ihastellessa ja yrittäessä koulutus-tehtäviä. Kun training on ohi, ajattelin että nyt osaan hallita Samppaa kuin mestari, piiloutua varjoihin kuin aave, hiipiä kuin kissa. Mutta totuus oli toinen ku päästiin itse real-actioniin. Alku näytti lupaavalta, ja liikuin varjoissa kuin aave -indeed - mutta johan muuttui kuvio kun kävin liian ahneeksi ja yritin liian nopeasti. Tulos, kuolema. Onneksi SC:ssä on Check Pointteja tarpeeksi. Ammukset ovat kortilla hyvin usein ja kannattaa sen takia ampua ennemmin lamput ja kamerat, kuin populat sun muut. Ja jos tulee joku patti tilanne, ota yksi vartija/pahis suojaksesi niin muut eivät uskalla ampua. Kätevä toiminto, jos energia on vähissä. Ja jos Sampan kietoo pimeyden varjoihin ja vaikka vihollinen menisi ihan vierestä, ei se näy yhtikäs mitään. Hiipiessä takaa päin kannattaa aina muistaa mennä hitaasti, hiljaa ja varmasti (kyykyssä). Tehtävässä 2 Sampalta vaaditaan tätä kykyä, sillä yksikin hälyytys ja tehtävä on ohi. Ruumiit täytyy muistaa viedä piiloon, tai muuten tulee sanomista ja miljoona viissataatuhatta vartijaa/pahista persuuksissa kiinni. Silloin täytyy piiloutua kunnolla, ei enään auta se, että vain nojaa seinää vasten varjoisassa paikassa.


Siinä mietteeni yhden illan jälkeen. Splinter Cell on KIRKKAASTI maailman kaunein, yksityiskohtaisin, idealistisin ja realistisin (tämän tyyppisten joukossa) peli ikinä. Jo pelkästään tämä riittää syyksi ostaa Xbox.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarnath
Mistä sait pelin???? Saitko maahantuojalta arvosteluversion?? KERRO!!!!!! aaaarrrrgghhghghggh
Hawk käytti taas auktoriteettiään hyväkseen ja vinkui Ubi Softilta tollasen pressipelin. Eikö olekkin ilkeää meidän muiden kannalta? :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Hawk käytti taas auktoriteettiään hyväkseen ja vinkui Ubi Softilta tollasen pressipelin. Eikö olekkin ilkeää meidän muiden kannalta? :)

Aika moinen vikuiita toi Hawk :D.
Kateeksi käy... Pakko kai se on odottaa huomiseen asti, toivottavasti tulee tänne Joensuuhunkin niinkuin kovasti lupailivat. Jätin kyllä soittopyynnön Prismaan, joten jos ilmestyy niin saan ainakin tiedon siitä :)
 
Onko kukaan tilannut Splintteria verkkokaupasta. Meinaan siellä lukee, että SC ilmestyy 29.11, joka on perjantai. Perkule! Olisi syytä panna vaan SC postiin torstaina, jotta saa perjantaina pelin postiluukusta!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GuitarKin
Tarkoitatko että se on myynnissä Joensuussa?


oops sori ! ei pitäis lukea kiireellä. Eli siis tarkoitin että täältä helsingistä sen jo saa , joensuuhun tulee varmaan sit huomenna. Sori mun moka
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
oops sori ! ei pitäis lukea kiireellä. Eli siis tarkoitin että täältä helsingistä sen jo saa (kohta lähen hakemaan!!!) , joensuuhun tulee varmaan sit huomenna. Sori mun moka

Mistä? MISTÄ?! (Ei, enhän minä halua Splintteriä... kaverille vaan... :rolleyes: )
 
Vpd listalla tosin lukee 28.11 ( ja tilaamalla gameboxista)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No pöh... enhän minä nyt Vantaalle kerkiä lähtemään. Niiden nettisivuilla kyllä luki vielä 28.11 päivämääränä, mutta kaipa ne "tiskin alta" niitä jo tänään myy :)
 
Uijuijui... *riemastuu jälleen*

Dosen nettisivuilla lukee nyt Splintterin kohdalla: "Saatavana, toimitusaika 2-3 päivää"... Pitääkin duunin jälkeen pistäytyä siellä :)
 
Ylös Bottom