Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell

Mulle tuli postissa tänään ilmoitus puketin saapumisesta player onesta. Rahat on kuitenkin lopussa ja opintotuki tulee vasta 4. päivä :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tuxi
Mulle tuli aamulla postiin Verkkokauppa.com:ilta ilmoitus, että tilaukseni on käsitelty ja postitettu. Ainakin yleensä tuo on tarkoittanut sitä että seuraavana päivänä on ollut paketti postissa/kirje laatikossa. Toivossa on hyvä elää... :)

Mulle tuli samanlainen tänään, ja olin eilen pistänyt vielä mailia, jossa kysyin milloin se mahdollisesti tulisi minulle, niin vastasivat, että perjantaina tulee.
 
Tänään pääsin sitten Splinter Cellin kimppuun vihdoin. Training osio tuntui jo todella hyvältä, alku meni ihmetellessä peliä. Sitten itse tehtävään päästessä peli vakuutti minut heti. Tehtävä alku oli erittäin mielenkiintoinen ja mukaansatempaava. En vielä kerennyt edes ensimmäistä tehtävää läpäisemään, kun ei aika valitettavasti riittänyt hirveästi vielä tuon pelaamiseen. Onneksi on viikonloppu aikaa. Ehdottomasti xboxin parhaimpia pelejä.
 
Itse tilasin SC:n Gameboxista (60 euroa) keskiviikkona ja torsaina peli odotteli jo eteisen matolla. Voi sitä hymyä!!!
Peli on todella asiallinen. Varjot ja valot on aika huippuluokkaa. Enenmpää ei pysty vielä sanomaan, kun on toi training osio vasta läpi ja eka tehtävä menossa. Ei tosiaankaan tule viikonloppuna tekemisen puutetta!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan X-Goose
paljon se alkuperäis hinta oli tolla canadan pelillä?
mistä tilasit? ja paljon oli postikulut ? ALV?
kauan kesti et se tuli?
Kerroin tietysti kokonaishinnan. Kauppa oli kanadalainen dvdboxoffice.com, jossa näkyy joka tuotteesta kokonaishinnat. Toimitusmaksuja tms. ei tule niiden päälle.

ALV:ia tai tullimaksuja ei myöskään tullut maksettavaksi, koska tavat tulevat EU:n sisällä olevan välipisteen kautta. Tähän ei voi varmasti luottaa kylläkään, mutta minulla on aina toiminut. Kokonaistoimitusaika oli noin kolme viikkoa eli vajaa 2½ viikkoa siitä, kun peli tuli myyntiin. DBO:n toimitukset ovat monesti paljon hitaampiakin.

t. tero
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan holybastard
Onko splinter kovin vaikee?

Alku on ainakin ollut normaalitasolla piece of cake. Mutta saapas nähdä loppua kohden.

Kamera on pikkusen ärsyttävä kun se menee joskus jonkun palkin sisään tai taakse.

Vartijat ei ole älyllä pilattuja, mutta onko ne oikeassakaan elämässä ?

En tiedä onko pelin ominaisuus, mutta minulle on käynyt pari kertaa niin, että Sam jatkaa kulkuaan, vaikka en liikuta tattia. Bugi ?

Muuten, peli vaikuttaa toka tehtävän jatkuessa erinomaiselta. Rauhallinen ja suunnitelmallinen eteneminen on valttia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca
En tiedä onko pelin ominaisuus, mutta minulle on käynyt pari kertaa niin, että Sam jatkaa kulkuaan, vaikka en liikuta tattia. Bugi ?

Itse olen joskus huomannut, että ohjaimen tatti saattaa jäädä hieman etukenoon kun irroittaa otteen siitä ja se liikuttaa hahmoa eteenpäin.
Itse en ainakaan ole todennut Splintterissä Sampan itse hiippailevan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saato
Itse olen joskus huomannut, että ohjaimen tatti saattaa jäädä hieman etukenoon kun irroittaa otteen siitä ja se liikuttaa hahmoa eteenpäin.
Itse en ainakaan ole todennut Splintterissä Sampan itse hiippailevan.

johtuu siitä, että jos hiemankin pitää jotain tattia/nappia pohjassa tai edes hieman erilaisessa kulmassa, niin tuollainen vaikutus on odotettavissa. Tutkittu juttu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarnath
Kuten arvata saattoi niin peliä ei löydy Joensuusta mistään...
Että pistää vihaksi!!!:mad:
Kaipa sitä pitää sitten huomiseen odottaa.
yhyyyyyyyy
:(

Kyllä peli oli saatavana jo tuona päivänä. Käyppä kattoo pelisenrasta siel se ainakin on.
 
Soitin sinne eilen ja siellä oli ollut vain yksi kappale, joten käyn sen tänään Sokokselta. Ootko GuitarKin pelannu jo kyseistä peliä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarnath
Soitin sinne eilen ja siellä oli ollut vain yksi kappale, joten käyn sen tänään Sokokselta. Ootko GuitarKin pelannu jo kyseistä peliä.

Kyllähän tuota peliä tuli pelattua koko eilinen päivä.Joo ostin varmaan sen ainoan kappaleen sieltä ;).
 
Itse en enää luota senraan kun kerran on kusetettu Dreamcastin muistikorttien kanssa niin vältän kyseisessä liikkeessä asioimista viimeiseen asti ja aika kalliskin kyllä on.

Lunastan tänään töiden jälkeen SC ja pääsen pelaamaan vihdoinkin!
 
Tässä pelissä on yks huono puoli, SC:n jälkeen kaikki muut pelit alkaa tuntua tuubalta. peli on liian hyvä. kohta alkaa kolmas yö splinteriä, saa nähdä millon fysiikka pettää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikkois
Tässä pelissä on yks huono puoli, SC:n jälkeen kaikki muut pelit alkaa tuntua tuubalta. peli on liian hyvä. kohta alkaa kolmas yö splinteriä, saa nähdä millon fysiikka pettää.
Hehe... Joo ainakin graafisesti toi peli nostaa rimaa sellasten konsolipelien osalta, jotka sais aikaan kunnon wow-fiiliksen :)
 
Taas kerran:

Splinter Cell on mahtava pelikokemus heti alusta alkaen. Tähän on tajuttu ympätä kaikki sellainen, mitä pelaaja haluaa tehdä vakoilumaailmassa, ja on juuri niin paljon tehtävää, että pelkään kokoajan, että jotain hienoa jää huomaamatta. Minusta silloin pelintekijä on onnistunut täyden kympin arvoisesti.

Splinter Cell on graafista ilotulitusta heti ensisekunneilta lähtien, tekstuurit ovat tarkkoja ja ääninäyttelijät ja fysiikat toimivat moitteetta. Et näe Samin koskaan tarttuvan tyhjään. Kaikki putkella kiipeily ja muut ovat uskomattoman hauskaa.

Ette uskokkaan millainen tyydytys on tiputtautua käytävän päältä split jumpista vartijan niskaan ja saada se taintumaan. Se tuntuu USKOMATTOMALTA! Minusta peli on paljon parempi, kuin MGS2. Ympäristöissä on sitä jotakin, mikä puuttui mm. MGS2:den tankkerijaksosta, jossa seinät olivat tylsän harmaansinisiä, ja viholliset näyttivät kaikki samanlaisilta, eikä reitinvalinnassa ollut ongelmia "tässä on putki, mene siitä" -tyyliin. Splinter Cellissä on enemmän tarkoitus päästä huomaamatta, kuin teilata jokainen vartija matkan varrelta. Vihujen grabbaaminen kainaloon ja kuulusteleminen ja ihmiskilpenä pito on todella mahtavaa myös. Uskomaton tunne saada tyypit vaikertamaan samin myreän äänen edessä.

Katsoitteko muuten extra features kohtaa, siellä on videot GR:Stä ja XIII:stä. Voin muuten jo nyt kertoa, että SC:lle tulee jatko-osa. Katsokaapas sieltä se Sam Fisher Behind the Scene!!!! Splinter Cell 2!!!
 
Ylös Bottom