Kröhöm. Toki minä Splintteriä ole jauhanut jo jonkin aikaa. Mutta tarkoitinkin, että sellaisten ketkä ovat pelanneet kaikki sniikkailut Metal Geareista lähtien, kannattaa varmasti kiskaista vaikeustaso heti alusta alkaen tappiin ettei pelaaminen käy liian helpoksi ja pelistä muodostu lyhytikäistä kokemusta. Itse en ole pelannut yhtäkään sniikkailupeliä läpi (jep, en yhtäkään), koska genre ei kuulu niihin suosikkeihini. Silti peli Normal-tasolla tuntuu välillä liian helpolta - tai ainakin helpommalta kuin kuvittelin. Toki nyt kun peli etenee, tulee vastaan paljon haastavampia tehtäviäkin. Tähän mennessä olen kuitenkin selvinnyt tilanteesta kuin tilanteesta muutamalla yrityskerralla.
Ja arvostelujen kopioimisesta sen verran, että jos niissä vilpittömästi oman mielipiteeni pelistä kerron, ei sitä kai voi pitää kopioimisena? Tiedän, että arvostelutyylini ei ole kovinkaan persoonallinen ja useimmat arvosteluni noudattavat samaa kaavaa, mutta tiedätkös, että maailmassa on oikeastaan nykyisin hirmuisen vaikea tehdä mitään, mikä ei muistuttaisi millään lailla jotain toisen tekemää. Tämä tulee esiin elokuvissa, musiikissa, peleissä ja varmasti myös arvosteluissa, jos samankaltaisuuksia sieltä metsästää.