Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell

?

Miten te tilasitte Splinter Cellin Superstoresta? Laitoin ton 'Postin Postipaketti 16'-tilauksen ja ei ole vielä ainakaan mitään ilmoitusta tullut? Kai sieltä postikonttorista ilmoitus tulee?

EDIT: Niin siis laitoin viime lauantaina sen tilauksen...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Xboxin pelien hintoja en oikeastaan edes tiedä, mutta sen tiedän että huomattavasti halvempia kuin muissa kaupoissa. Ainakin muutaman euron halvemmalla sieltä saa.

Edit: Ärsyttävää muuten se, kun Gigantti ei kerro nettisivuillaan tuotteidensa hintoja, vaan pistävät pelkästään linkkiä tavaran valmistajien kotisivuille.
Gigantti on muutgenkin ihan persiistä...ja eipä ne pelitkään mitään superhalpoja ole. Hintataso ainakin treella tuntuu olevan ~64. Treella on ehkä hieman yllättäen tilanne se, että yleensä kalliina pidetty Stockman myy pelejä halvimmalla. Hintataso on ~63

Tamperee viralliset kiskuripaikat ovat Anttila, Kodin 1 (~75 ) ja Playerone. (~70) Suosittelen kiertämän nuo puljut kaukaa!

P.S. Playeronesta saa kalliiden hintojen kaupanpäälle vielä töykeää ja ylimielistä palvelua. Myyjät ei myöskään tule pelien hinnoissa yhtään vastaan, vaikka kadun toisella puolella myytäisiin samaa tuotetta 7 halvemmalla. Itse en Playeroneen vaivaudu enää koskaan!
 
Jee! PC-Superstoren 40:n Splinteri kolahti postiluukusta aamupäivällä. Ällistyttävän edullinen hinta aivan tuliterästä pelistä :eek:

Lafkan hinnoittelua pitänee alkaa tosissaan seurailla.
 
Mua on ärsyttänyt SC:ssä se, kun kamera ei pysy Hitmanin tapaan koko ajan takana, vaan sitä joutuu itse veivaa. Mielestäni Oddworld Munch's Odyssee:ssä oli erinomainen toteutus, kamera pysyy takana ja sitä voi sitten itse liikutella tilanteen tarpeessa.

Lisää: Ärsyttää myös se, kun rikkoo kaikki lamput eli on ihan pilkko pimeää ja se mittari näyttää nollaa, niin silti ne vartiat jotenkin löytää Samin. Ei siinä mitääm jos ne törmäis samiin ja alkais ampuu, mut kun lähtee hanee niin silti ne luodit osuu. Mitä Vittua?!
 
Minusta Oddworldin kuvakulma oli sellainen, että se ei meinannut pysyä ohjattavan hahmon takana millään, ja sitä piti aina korjata tai iskeä defaulttiin valkoisella napilla. Splinter Cellissä taas kamera seuraa uskollisesti Samia selän takaa, ellei sitä liikuta, mutta sen saa suoristettua oikean tatin painalluksella.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arseska
Mua on ärsyttänyt SC:ssä se, kun kamera ei pysy Hitmanin tapaan koko ajan takana, vaan sitä joutuu itse veivaa. Mielestäni Oddworld Munch's Odyssee:ssä oli erinomainen toteutus, kamera pysyy takana ja sitä voi sitten itse liikutella tilanteen tarpeessa.

Lisää: Ärsyttää myös se, kun rikkoo kaikki lamput eli on ihan pilkko pimeää ja se mittari näyttää nollaa, niin silti ne vartiat jotenkin löytää Samin. Ei siinä mitääm jos ne törmäis samiin ja alkais ampuu, mut kun lähtee hanee niin silti ne luodit osuu. Mitä Vittua?!

Taitaa osalla erikoisjoukoista olla myös lämpökamerat tai vastaavaa..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble

P.S. Playeronesta saa kalliiden hintojen kaupanpäälle vielä töykeää ja ylimielistä palvelua. Myyjät ei myöskään tule pelien hinnoissa yhtään vastaan, vaikka kadun toisella puolella myytäisiin samaa tuotetta 7 halvemmalla. Itse en Playeroneen vaivaudu enää koskaan!

out of topic, mutta niin totta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
P.S. Playeronesta saa kalliiden hintojen kaupanpäälle vielä töykeää ja ylimielistä palvelua. Myyjät ei myöskään tule pelien hinnoissa yhtään vastaan, vaikka kadun toisella puolella myytäisiin samaa tuotetta 7 halvemmalla. Itse en Playeroneen vaivaudu enää koskaan!

no en sanois noin sain Splinter Cellin 65 (annoin FFX vaihdossa sain siitä 30, rahassa annoin 35) eikä ne mulle oo koskaan ollu töykeitä vaikka olen ostanu melkein kaikki pelini sieltä. eli menen uudestaankin paitsi saatan käydä stokalla jos sieltä sais halvemmalla.
 
Jumissa: Mitä pitää tehdä siellä kentässä joka tulee CIA HQ:n jälkeen, siinä kun aloittaa sieltä hissin kuilusta ja pitää auttaa niitä datanörttejä. Aina kun meen purkaa sitä miinaa se räjähtää. Onks toi joku bugi vai oonks mä niin käsi, etten tajuu mitä pitää tehdä.

Oli muuten mieleenkiintoin fiilis sen CIA HQ kentän jälkeen - kelaili, että ihanaa, kun saa tappaa. Mitäköhan toikin kertoo musta?:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arseska
Jumissa: Mitä pitää tehdä siellä kentässä joka tulee CIA HQ:n jälkeen, siinä kun aloittaa sieltä hissin kuilusta ja pitää auttaa niitä datanörttejä. Aina kun meen purkaa sitä miinaa se räjähtää. Onks toi joku bugi vai oonks mä niin käsi, etten tajuu mitä pitää tehdä.

Maalaa vastaus esiin:
Se miinojen "disarmointi" onnistuu painamalla niitä miinoja juuri silloin kun siinä palaa se vihreä valo. Ja niitä miinoja on syytä lähestyä aika hitaasti, muuten saattaa olla ikävät seuraukset...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arseska
Oli muuten mieleenkiintoin fiilis sen CIA HQ kentän jälkeen - kelaili, että ihanaa, kun saa tappaa.

Juuh, CIA-kenttä kuuluu kyllä ehdottomasti jännittävimpiin pelihetkiin Thief2:n joidenkin kenttien ohella :)
 
Loistava peli, mutta oli pakko tulla mainitsemaan pelitauolla kranaattien tehottomuudesta - olikohan toinen rata, kun piti päästä sen venäläisen kaverin tietokoneelle ja lähettää digitavaraa päämajaan. Venäläisten rynnäköidessä sisään viskasin kohti tyytyväisyydestä hymisten löytämäni kranaatin, mutta istu ja pala - ei se tehnyt käytännössä mitään. Kaikki venäläiset olivat välittömästi toimintakykyisiä räjähdyksen jälkeen ja ilmeisesti lähes vahingoittumattomia. Kokeilin vielä useaan kertaan. Vaikeustaso on hard, mutta silti jo on kumma..
 
Nyt Splinterin jälkeen saakin odottaa todella kauan ennen kuin ilmestyy seuraava mielenkiintoinen toimintapeli. Ehkä vasta huhtikuussa tuo Brute Force.... ?:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca
Nyt Splinterin jälkeen saakin odottaa todella kauan ennen kuin ilmestyy seuraava mielenkiintoinen toimintapeli. Ehkä vasta huhtikuussa tuo Brute Force.... ?:(
Tuleehan Rainbow six: RS, tosin maaliskuussa. :D
 
Ylös Bottom