Vastaus: Star Ocean: The Last Hope
Se palikka toimi toisella yrityksellä sen takia, koska olit löytänyt Shiny Stonen. Osassa palikoita se oli jo valmiiksi, mutta osaan se piti itse laittaa. Joskus tuo noiden vastustajien spawnaaminen heti alueelta poistuttaessa kyllä kieltämättä ärsyttää, mutta se on oikeastaan silti järkevin ratkaisu.Palo käämit kun olen toisella planeetalla siellä citadelissa... jne.
Mikäs puzzle se sitten olisi, jos kerrottaisiin suoraan mitä pitää tehdä? Tuollaisia vastaavia tuppaa JRPG:issä aika usein olemaan, ja tuo kyseinen oli vielä aika lailla yksinkertaisimmasta päästä. Itse olen tuon mainitsemasi Citadelin jälkeen mennyt pari luolastoa läpi, ja varsinkin viimeisimmässä sai pyöriä ympäriinsä ihan kunnolla. Harvoin sitä kuitenkaan kovin kauas tarvitsee peruutella, ja vihollisethan on kohtuullisen helppo aina väistää.Ois kyl niin kiva jos tä peli edes vähän kertois mihin pitää mennä ja mitä tehdä, ärsyttävää rampata alueita uudestaan ja uudestaan läpi samojen vihujen ja kokeilla et joko nyt toimii joku juttu
Onko täs paljon tälläsiä kohtia et voi joutuu menee takasin päin kun epähuomiossa unohti painaa jotain tai tehä jotain
Viimeksi muokannut moderaattori: