Vastaus: Star Ocean: The Last Hope
Niinno tokihan se on mitkä asiat pistää muiden edelle, mulla toi tapa jolla hahmoja voi kehittää on aika suuri juttu JRPG:issä (koska nautin grindaamisesta), jotenka peli jossa hahmoa kehitetään eri tavalla (vaikka X <-> VII) on hyvin erilainen mun silmissä.
Hmm.. Mietin että pitäisiköhän jättää SO ja ToV ihan omiin oloihinsa muutamaksi kuukaudeksi, ostaa joku aivan toinen peli, sillä oon nyt HYVIN epävarma molemmista... Ja myöhemmin joko ostaa halvemmalla tai vaihtaa.
Siis itse pidän pleikkarin ajan finaleista paljonkin, mutta ne uudistukset ainakin omasta mielstäni ovat osien välillä pieniä muunmuassa juurikin esim. tuo mainitsemasi taitojen oppiminen joka tapahtui IX:ssä tavaroiden kautta, kun taas VII:ssä taidot tulivat varusteisiin kiinnitettävistä materioista ja VIII:ssä kyvyt tulivat GF:ltä ja loitsut imettiin vihuilta, eli en tarkoittanut sitä etteikö peleissä mitään uudistuksia olisi ollut edellisiin osiin verrattuna ja sama pätee myös tähän star oceaniin jossa on jotain lisäysiä kuten tuo bonus boardi, blindsidet, hiukan muunneltu item creation näin muutamia mainitakseni, mutta nämä uudistukset ovat ainakin omasta mielestäni vähäisiä.
Niinno tokihan se on mitkä asiat pistää muiden edelle, mulla toi tapa jolla hahmoja voi kehittää on aika suuri juttu JRPG:issä (koska nautin grindaamisesta), jotenka peli jossa hahmoa kehitetään eri tavalla (vaikka X <-> VII) on hyvin erilainen mun silmissä.
Hmm.. Mietin että pitäisiköhän jättää SO ja ToV ihan omiin oloihinsa muutamaksi kuukaudeksi, ostaa joku aivan toinen peli, sillä oon nyt HYVIN epävarma molemmista... Ja myöhemmin joko ostaa halvemmalla tai vaihtaa.