Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jari Tomppo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Onkos kukaan täällä kuullut/nähnyt Star Wars: Clone Wars-animaatiosarjaa?

Ensimmäinen volyymi rokkaili rankasti.

Hienosti piirretty, justiinsa sopivalla tyylillä. Vaikka Clone Wars on suunnattu Cartoon Network -kanavan katselijoille, sopii se jokaiselle SW-diggarille mainiosti. Mun mielestä.
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Muistaakseni kuului jopa Lucasin kaanoniin. En honannutkaan että tuokin on myynnissä.
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Thetan sanoi:
Onkos kukaan täällä kuullut/nähnyt Star Wars: Clone Wars-animaatiosarjaa?

Ensimmäinen volyymi rokkaili rankasti.

Hienosti piirretty, justiinsa sopivalla tyylillä. Vaikka Clone Wars on suunnattu Cartoon Network -kanavan katselijoille, sopii se jokaiselle SW-diggarille mainiosti. Mun mielestä.

Joo, noi on erinomaisia. tartteis ostaa. Kolmas tuotantokausikin taitaa olla tulossa...
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Kukahan ääliö tuon workprint version laittanut jakoon p2p ja newsgroup verkkoihin, ei sitten onnistuneet Lucasin pojat tätäkään säilyttämään kassakaapin takana ennen virallista julkaisua. No onneksi on sentään keskeneräinen printti ja final versio on toistaiseksi pysynyt lukkojen takana. Ja hyvä niin.
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

xclone sanoi:
Kukahan ääliö tuon workprint version laittanut jakoon p2p ja newsgroup verkkoihin, ei sitten onnistuneet Lucasin pojat tätäkään säilyttämään kassakaapin takana ennen virallista julkaisua. No onneksi on sentään keskeneräinen printti ja final versio on toistaiseksi pysynyt lukkojen takana. Ja hyvä niin.

Mistäs sinä tuon kuulit, kun ei osu tuollaista uutista silmään.
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

kuten mainitsin että tämä workprint versio on jaossa p2p verkoissa, suurin osa on feikkejä mutta oikeakin löytyy. Mutta enempää en sano koska menee piratismin puolelle ja sitähän ei tueta täälläkään.
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Kumma vaan, ettei ole sitten uutisoitu missään.
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Dr Evil sanoi:
Kyllä tuo vuoto taisi olla ihan paskapuhetta.

Pikkuisen sama tulee kyllä mieleen. Yksikään uutissivusto ei ole tuosta pukahtanutkaan, ja kyseessä on kuitenkin sen luokan tapaus, että luulisi tuon löytyvän kaikkialta hyvin nopeasti. Jopa ns. valtamedioiden viihdeuutisista.
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

No kylläpä tuo on ollut monella star wars fani sivulla esillä mutta poistettu Lucasin poikien pyynnöstä. En kai minä näitä nyt itsekseeen keksi. :mad: Emulella löytyy esimerkiksi, mutta kuten sanoin että suurin osa on feikkejä joten hankalaa on löytää oikea ja sen katselussa ei ole muutenkaan järkeä koska siinä on suurin osa sinisen/vihreän screenin edessä näyttelyä ilman mitään efektejä, kuten sanoin että se on workprint versio. Eli edelleenkään kyseessä ei ole oikean näköinen elokuva jos vielä pitää rautalangasta vääntää. Ja dr evilin on turha haukkua minua paskapuhujaksi jos ei osaa googlea itse käyttää tiedonhankkimiseen. :eek: :eek:
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

xclone sanoi:
No kylläpä tuo on ollut monella star wars fani sivulla esillä mutta poistettu Lucasin poikien pyynnöstä. En kai minä näitä nyt itsekseeen keksi. :mad: Emulella löytyy esimerkiksi, mutta kuten sanoin että suurin osa on feikkejä joten hankalaa on löytää oikea ja sen katselussa ei ole muutenkaan järkeä koska siinä on suurin osa sinisen/vihreän screenin edessä näyttelyä ilman mitään efektejä, kuten sanoin että se on workprint versio. Eli edelleenkään kyseessä ei ole oikean näköinen elokuva jos vielä pitää rautalangasta vääntää. Ja dr evilin on turha haukkua minua paskapuhujaksi jos ei osaa googlea itse käyttää tiedonhankkimiseen. :eek: :eek:

aika huhu/paska puheelta vaikutaa kuka sitten lieneekin laittanun uutisen liikkeelle
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

xclone sanoi:
Ja dr evilin on turha haukkua minua paskapuhujaksi jos ei osaa googlea itse käyttää tiedonhankkimiseen. :eek: :eek:

Pistä jotain linkkejä sitten missä tuosta ilmoitetaan, ihan tiedoksesi vaan olen tosiaankin yrittänyt etsiä tuosta tietoa, mutta ainut maininta tuosta on sinulta!. Lisäksi koitin jopa metsästää tuota versiota ihan vaan mielenkiinnostuksen vuoksi, kun asia rupesi häiritsemään, no ei löytynyt mitään, tiedän myös sivuja, jonne tulee heti tiedot ware-julkaisuista, ja kahlasin varmaan 20 bt-sivustoa läpi, ja missään ei ole mitään tuohon liittyvään, on totta että emulessa on paljon feikkejä liikenteessä, mutta tuskin siellä muuta edes on, tai pidän sitä ainakin helvetinmoisena ihmeenä. Laita niitä linkkejä.

edt: Niin ja en todellakaan tarkoittanut, että sinä olisit keksinyt koko jutun.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

käsittääkseni ware linkkien laittaminen tälle boordille on laitonta, korjatkoon modet jos olen väärässä. Torrentilla en ole edes yrittänyt etsiä kyseistä filua vaan olen imuttanut sen Emulella ja racorback kakkoselta löytyy ainakin yksi aito. Ja onpahan asiaa muropaketissakin kyseisestä filusta, sekä uudesta sarjiksesta ja kässäristä joka on muka jo ladattavissa jota en tosin usko. Ja kuvanlaatu on surkealla resolla ja aikamoisella pikselikoolla veistetty. Ja jos newsgroup downloudaus on sulle tuttua niin voit warettaa sen sieltä helpommin kerran niin haluat. Ja en anna linkkiä koska se johtaa taas laittomuuteen. Jos anna linkin niin maalaisjärjellä varustettu mode tekee näin kuten esim http://www.killermovies.com/forums/f38/t333925.html
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Jep en pyytänytkään mitään ware-linkkiä, vaan jotain mistä voisi varmasti todeta, että se on oikeasti vuotanut, tuon postaamasi linkin olin jo nähnyt, ja se ei mielestäni todista mitään.

edit: ja käsittäkseni yksikään noista emulen tiedostoista ei ole aito.
edit2 siis oletko imenyt sen?
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

"lainaus edellisestä viestistäni"

- olen imuttanut sen Emulella ja razorback kakkoselta

Omalta osaltani asian käsittely loppuu tähän.
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

:D on teillä riidan aiheet.

Mielenkiintoista miten tuommoiset workprintit on netissä muutenkin. Osaavatkohan ollenkaan epäillä oman tuotantoporukan jäseniä. Esim. leikkaajia :confused:
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Eikös elokuvan käsikirjoitus ole jo julkaistu? Siinä jotain niille jotka haluavat lukea elokuvan ennen kuin katsovat sen...
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

TelpeFion sanoi:
Eikös elokuvan käsikirjoitus ole jo julkaistu? Siinä jotain niille jotka haluavat lukea elokuvan ennen kuin katsovat sen...

Voi toki olla, että tuo jossain on saatavilla, tuskin nyt kuitenkaan virallisesti. Sen sijaan Episode III-kirja on englanniksi julkaistu, voi toki löytyä jo kotimaisellakin, mutta tuosta en ole varma.
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Jatkakaa sitä warekeskustelua jossakin toisessa foorumissa, jos haluatte. Täällä moista ei katsota hyvällä, ei edes siinä tapauksessa, että keskustelua käydään puhtaasti akateemisella tasolla.
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Onkos mihinkään leffateatteriin Helsingissä tulossa sitä digitaali-versiota?, Kinopalatsissahan kakkosta näytettiin kyseisellä tekniikalla, ja olisi mielestäni surkuhupaisaa jos kolmosen joutuu katsomaan huonommalla kuvalla.
 
Ylös Bottom