Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: Knights of the Old Republic

Siirrettinpäs tämä tänne oikeaan osioon eli roolipeleihin kun RPG on kuitenkin kyseessä.

Ja ainakin omalla odotuslistallani tämä peli on sijalla numero yksi. Se on aika hyvin kun huomioi että sen taakse jää Fable (ex. Project Ego), Soul Calibur 2, Tom Clancy's Splinter Cell ja Morrowind.

:)
 
The one and only true NviperO:

Jep, marraskuussa Toptronicsin viimeisimmän listan mukaan.
 
no mut sit se voi jopa tulla ajallaan kun toptronics on maahantuoja vaikka se mitenkään tietysti peliin vaikuta.
 
Toptronics on ainakin tähän saakka kyllä pitänyt ajoista kiinni, mutta jos viivästys aiheutuu jossain muualla kuin heillä niin minkäs he sille voivat? Toivotaan nyt kuitenkin, että peli on tulossa ainakin tämän vuoden puolella.
 
Star Wars: kotor

Tässä kun pelin kotisivu julkasuun on enää noin kuukausi, niin kuinkas moni on yhtä innoissaan kuin minä pelin julkaisusta? Peli näyttää hyvältä ja muutenkin vaikuttaa vihdoin hyvältä ropelta xboxille.

Kaikki ketä kiinnostaa ja eivät ole vielä nähneet pelin traileria, käykää kotisivuilla!
 
kotor

Mä ainakin odotan sitä peliä innolla! Toivottavasti ne on vaan viilannu siit pahat bugit pois.
 
Näyttäähän tuo ihan muavalta´, mutta en mä sitä niinkään odota. ostetaan ku tulee ja pidetään mataa profiilia.
 
Onko kukaan lukenut mistään kuinka paljon KOTORISSA on yksin pelattavaa? Lähinnä vertailu kohtana morrowind. Että kuinka hyvä ropetus se sitten olis, mitä siinä tapahtuu ja kuinka hyvät hahmon kehittämis mahdollisuudet on.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan marttiak
Onko kukaan lukenut mistään kuinka paljon KOTORISSA on yksin pelattavaa? Lähinnä vertailu kohtana morrowind. Että kuinka hyvä ropetus se sitten olis, mitä siinä tapahtuu ja kuinka hyvät hahmon kehittämis mahdollisuudet on.

muistaakseni peliaika oli jotakin 60h---->

ropetuspelihän kyseessä on, koska ovathan sitä tekemässä Baldur's Gaten pojat (eivät ne jotka tekivät konsoliversion), elikä kunnon ropetuspeli on tulossa.

hahmonkehityksestä en niin tiedä, mutta tarinassa on paljon vaihtoehtoja. Tekosi vaikuttavat hahmoosi (jos teet hyvää, olet menossa jedimäisempään suuntaan, jos pahaa, olet muuttumassa Sithiksi), ja tekosi näkyvät pelimaailmassa koko pelisi ajan. Itse odottelen peliä suurella mielenkiinnolla, ja ryntään sen heti ostamaan kun mahdollista...muistaakseni 30.6
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wege
niin näyttää julkasu ajankohta muuttuneen tuonne syksylle :(

mutta eikös se ollut vain tuo PC- versio? konsoliversiohan tulee ajallaan...tuleehan?...tuleehan?!:eek: :confused:
 
Olenko käsittäny oikein, eli tämä ei ole se nettiroolipeli, vaan se on jokin toinen?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Olenko käsittäny oikein, eli tämä ei ole se nettiroolipeli, vaan se on jokin toinen?

Tämä ei ole nettirope vaan joku action rpg mikä lie.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Olenko käsittäny oikein, eli tämä ei ole se nettiroolipeli, vaan se on jokin toinen?
Tää on perinteinen PC-tyylinen RPG. Star Wars Galaxies on se nettirope.
 
Ylös Bottom