Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: Outlaws

Pelailin sitä demoa ja Star Wars fiilis oli kiva, musat ja pelimaailma jne. Muuten pelin laatu laahasi aika matalalla.

Outlaws on hukattua potentiaalia, kyllä tuosta olisi 8-9 arvosanan peli tehtävissa. Nyt jää sinne kokeman, katsoman ja lukeman perusteella 6-7 asteikolle. Helposti moni voi löytää pelistä itselle hyvän pelin, open world Star Wars on kuitenkin ihan kiva idea. Itsekin voisin tähän joskus panostaa alennuksesta ja saada kevyt viihdettä, mutta viimeistään se kuvanlaatu PS5:lla syö aika pahasti kokemusta. Mustat palkit ja performance tila oli se paras vaihtoehto, mutta ei kovin hyvä sekään.

Ja sitten, kun maailma on pullollaan huippupelejä joita pitäisi pelata ja omat suosikit vielä vie kaiken ajan.

Millä grafiikkaasetuksilla PRO pelaajat pelaa/pelasi? Onko toi 40fps tasasin? Entä kumpi FSR vai PSSR? toi quality 60 fsr kanssa ainaki heittelee varsinki tosharan kylässä.

Millä grafiikkaasetuksilla PRO pelaajat pelaa/pelasi? Onko toi 40fps tasasin? Entä kumpi FSR vai PSSR? toi quality 60 fsr kanssa ainaki heittelee varsinki tosharan kylässä.

Ite pelaan PSSR quality 60 fps ja peli on ollut hyvin tasainen kokemus. Voi toki olla että on heittoja mitkä VRR korjaa pois mutta itse en ole juurikaan huomannut mitään.

Uusi patchi peliin. Se tuo yhden todella kaivatun ominaisuuden, voit nimittäin ampua speederillä vapaasti. Oli meinaan todella ärsyttävä ominaisuus ennen.

Tästä tuli jokin aika sitten katsottua that boy aquan kattava n. tunnin video tubesta ja mulle tuli yllätyksenä miten kukaan on ajatellut tuon orkkis mekaniikan olevan ok.
Eli jos joku ei tiedä niin kun sä avoimessa maailmassa liikut sen speederin kanssa ja sua alettiin jahtaamaan niin ainoa tapa ampua takaisin oli red dead redemption tyylinen dead eye mekaniikka jossa sä "maalaat" kohteet ja hahmo sitten ampuu ne.
No mikä se ongelma oli? Tuon voi aktivoida vasta kun on ottanut tarpeeksi osumaa eli sun pitää tarkoituksella vaan ajaa ja ottaa vahinkoa vastaan jotta voit viimeinkin ampua ne.

Jokohan tästä alkais olemaan nuo isoimmat idiotismit korjattu tämän myötä kun se pakotettu stealth vissiin on poistettu kokonaan, mukaan poimitut aseet voi pitää mukana vaikka kiipeää johonkin ja nyt voi jopa puolustaa itseään speederilla ajaessa.

Ainiin yks tärkeä kysymys vielä.
Voiko sen hakkerointi minipelin skipata kokonaan tai helpottaa jossa pitää valita niitä kuvioita ja sitten peli kertoo sulle jos sulla on oikea kuvio, mutta se on väärässä paikassa jne.
Mä olen tuollaisessa äärimmäisen huono ja varsinkin jos mukaan on laitettu vain tietty määrä yrityksiä ja/tai aikaraja niin nuo aiheuttaa pelkkää vihaa.

Viimeksi muokattu:
Tästä tuli jokin aika sitten katsottua that boy aquan kattava n. tunnin video tubesta ja mulle tuli yllätyksenä miten kukaan on ajatellut tuon orkkis mekaniikan olevan ok.
Eli jos joku ei tiedä niin kun sä avoimessa maailmassa liikut sen speederin kanssa ja sua alettiin jahtaamaan niin ainoa tapa ampua takaisin oli red dead redemption tyylinen dead eye mekaniikka jossa sä "maalaat" kohteet ja hahmo sitten ampuu ne.
No mikä se ongelma oli? Tuon voi aktivoida vasta kun on ottanut tarpeeksi osumaa eli sun pitää tarkoituksella vaan ajaa ja ottaa vahinkoa vastaan jotta voit viimeinkin ampua ne.

Jokohan tästä alkais olemaan nuo isoimmat idiotismit korjattu tämän myötä kun se pakotettu stealth vissiin on poistettu kokonaan, mukaan poimitut aseet voi pitää mukana vaikka kiipeää johonkin ja nyt voi jopa puolustaa itseään speederilla ajaessa.

Ainiin yks tärkeä kysymys vielä.
Voiko sen hakkerointi minipelin skipata kokonaan tai helpottaa jossa pitää valita niitä kuvioita ja sitten peli kertoo sulle jos sulla on oikea kuvio, mutta se on väärässä paikassa jne.
Mä olen tuollaisessa äärimmäisen huono ja varsinkin jos mukaan on laitettu vain tietty määrä yrityksiä ja/tai aikaraja niin nuo aiheuttaa pelkkää vihaa.

Voi sitä ainakin yksinkertaistaa, en ole varma voiko kokonaan poistaa. Peli on kyllä parantunut rutkasti pelattavuuden osalta ja nyt on jopa mielekästä pelata olit missä vaan ja teitä mitä vaan.

Onkos muut Prolla pelaavat huomanneet ärsyttävää pop-iniä uusimman päivityksen jälkeen varsinkin Tatooinella? Tuntuu, että tämä peli menee vaan huonompaan suuntaan nyt, kun päivittelevät :confused:

Ylös Bottom