DarkShadow
Well-Known Member
No hitto! Kyllähän minä tilausnappulaa painoin. Kyllähän se aika selvä merkki on kun naama menee iloiseen virneeseen jo siitä kun katselee tuben kautta pelivideota niin mitä se on kun pääsee itse VR koneen puikkoihin?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No hitto! Kyllähän minä tilausnappulaa painoin. Kyllähän se aika selvä merkki on kun naama menee iloiseen virneeseen jo siitä kun katselee tuben kautta pelivideota niin mitä se on kun pääsee itse VR koneen puikkoihin?
Taitaa nuo missionit olla aika pitkiä jos 8 tekemiseen on mennyt 5 tuntiaViitisen tuntia pelattu ja seuraavana yhdeksäs tehtävä joten kyllä tällä pituutta on ihan riittävästi.
Visuaalisesti aika vaihteleva ja kauempana olevat kohteet psvr:n kanssa välillä kohtuu sumeita.
Varsinkin ekan varsinaisen tehtävän se iso avaruusasema tai mikä onkaan oli todella suttuinen, mutta tuon jälkeen kaikki on näyttänyt ihan riittävän hyvältä.
En tiedä johtuuko siitä, että mitään yhtä massiivista rakennelmaa ei ole tullut vastaan vai tottuiko vaan silmät.
En tiedä johtuuko omasta setupista vai ei, mutta välillä kuva nytkähtää hieman samoin kuin jos vr lasit tärähtäisi.
Kävin varmuudeksi testaamassa pinball fx2:n puolella ja siellä ei tapahtunut mitään vastaavaa kun katseli ympärille.
Tarina ollut ihan kiinnostava ja aina on tullut tehtävien välissä kuunneltua mitä muilla on sanottavaa.
Toki olisi ihan kivaa jos niille voisi jotain sanoa takaisinkin.
Pelikuvaa katsoessa häiritsi aina se kuinka paljon tie fighterin ohjaamon ympärillä on pelkkää mustaa, mutta vr:n kanssa pelatessa tuota ongelmaa ei onneksi ole ja se ohjaamon ikkuna täyttää koko näkökentän.
Sitä en tiedä kuinka paljon moninpeliä tulee pelattua, mutta kyllä tuo pelkkä yksinpelikin on jo sen 30e arvoinen mitä tämä gigantissa maksaa.
Nuolinäppäimillä pääsee painottamaan minne aluksen energiat johdetaan, laseille/suojiin/vauhtiin vai kaikille tasapainoisesti.
Taitaa nuo missionit olla aika pitkiä jos 8 tekemiseen on mennyt 5 tuntia
Sitten on tietenkin vähemmän hauskaa kun ne kaikki on omassa tiimissä, hävitään 11-30 ja tuostakin vähäisestä määrästä kuusi tappoa oli mun