Täällä etsitään myös siipiveikkoja, olis hauska pelailla suomalaisten kanssa. Tosin itse pelaan xboxilla. Saakohan tuon pelin toimimaan jotenkin psn ja boxin kanssa..?
Hieno juttu! Crossplay onnistuu eli ei tartte säätää mitään. Lisää vain mun EA id Waide_8 sinne frendi listalle niin sitten voidaan pelata. Pelaan arkipäivina iltaisin ja viikonloppuna onnistuu välilla päivalläkin.

mä oon tosiaan ItsRantapanda nickillä..
 mä oon tosiaan ItsRantapanda nickillä.. 

Trial on muuten aika kunnollinen, peräti 10 tuntia. Tosin tuskin tässä niin pitkään menee kunnes ostopäätös on sinetissä! Mutta on hei uskomaton peli ja millä hintaa!!? Erittäin paljon suosittelen koittamaan Trial versiota (Game Pass) vähän aikaa meni totutellessa_ehkä tunteroinen sitten alkoi iskeen kunnolla. JATKOON!
 Trial on muuten aika kunnollinen, peräti 10 tuntia. Tosin tuskin tässä niin pitkään menee kunnes ostopäätös on sinetissä! Mutta on hei uskomaton peli ja millä hintaa!!? Erittäin paljon suosittelen koittamaan Trial versiota (Game Pass) vähän aikaa meni totutellessa_ehkä tunteroinen sitten alkoi iskeen kunnolla. JATKOON! 

(Milloinkohan boxille tulee omat VR lasit?)
   (Milloinkohan boxille tulee omat VR lasit?)