Mossy
Well-Known Member
En ole hirveästi Bethesdan pelejä aiemmin pelannut, lähinnä Skyrim on itselleni tuttu, joten en tiedä onko tämä muista peleistä otettu, mutta tuo persuasion systeemi on kyllä aivan karsea. Se on jotenkin niin huonosti toteutettu ja tuntuu lähinnä siltä, että huijaat jos käytät sitä. Puhumattakaan siitä miten se rikkoo täysin eläytymisen peliin. Monta kertaa olen miettinyt, että ei tämä nyt voi olla mahdollista, että joku tyyppi esimerkiksi antaa avaimensa minulle vain koska pyysin sitä kauniisti  . Tai puhumattakaan siitä miten dialogi ei ole millään muoto luonnollista, jos uhkailen tyyppiä antamaan avaimen ja hän vastaa tyyliin: "No kieltämättä hyvä pointti, ota siitä".
. Tai puhumattakaan siitä miten dialogi ei ole millään muoto luonnollista, jos uhkailen tyyppiä antamaan avaimen ja hän vastaa tyyliin: "No kieltämättä hyvä pointti, ota siitä".
	
		
			
		
		
	
				
			 . Tai puhumattakaan siitä miten dialogi ei ole millään muoto luonnollista, jos uhkailen tyyppiä antamaan avaimen ja hän vastaa tyyliin: "No kieltämättä hyvä pointti, ota siitä".
. Tai puhumattakaan siitä miten dialogi ei ole millään muoto luonnollista, jos uhkailen tyyppiä antamaan avaimen ja hän vastaa tyyliin: "No kieltämättä hyvä pointti, ota siitä". 
				 
 
		 
 
		
 
					
				 
						
					 
					
				 
					
				 
					
				 
						
					 
 
		 
					
				 
						
					 no ei siinä mitä mutta kun palasin paikkaan x jatkamaan niin eihän se olekaan seuraamassa vaan ehkäpä paikassa y... eli taas sinne takaisin se poimimaan.. voi juutas, pitänee jättää alukselle seuraavalla kerralla.. ei oikein toimi tuo odotus..
 no ei siinä mitä mutta kun palasin paikkaan x jatkamaan niin eihän se olekaan seuraamassa vaan ehkäpä paikassa y... eli taas sinne takaisin se poimimaan.. voi juutas, pitänee jättää alukselle seuraavalla kerralla.. ei oikein toimi tuo odotus.. 
 
		
 
 
		 
 
		
 
 
		
 
 
		 
 
		 
 
		 ).
).