Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Starfield

Tuli Steam avainkin nyt. Peli löytyy Xboxille, Microsoft store ja Steam versiot. Ainakin on valmis jos joku toimii niistä paremmin. :D En tiedä miten paljon ongelmia noissa Microsot store/xbox appi versiossa on nykyään verrattuna Stiimiin. Mutta jotenkin kummittelee ne alkuajat kun Steamistä sai aina paljon paremman version pelistä. Varmaan asiat tässä vuosien varrella parantunut.

Pääosin tuo Xbox App on toiminut ihan hyvin pelatessa, suurin osa ongelmista ilmenee ladatessa/asentaessa, ja poistaessa pelejä. Nyt Starfieldiä ladatessa lataus jumahti siinä 80gb kohdilla, ja uudellen käynnistelyt yms ei auttaneet, joten piti peruuttaa lataus ja aloittaa alusta. Näppärää tällaisten massiivisten tiedostojen aikana. Pelien poisto ei myöskään toimi suoraan appista, vaan pitää tehdä perinteisesti käynnistys valikon kautta.

Itse nuukailin ja lähden ihan tuolla perus Game Pass versiolla liikkeelle, joten tässä saa vielä viikon kärvistellä. Ei malttais odottaa.
 
Kai tuo arvosana jotain kertoo, no kunhan on yli 80 ni ei lyttäänny kiima täysin. Omassa kirjastossa on pelejä 70 keskiarvollakin mihin tuhlannut satoja tunteja. Tää tapaus on paha kun hype niin suuri.
 
Mulla ei ole kyllä juuri yhtään Starfield hypeä. Minusta tätä odotetaan selvästi vähemmän kuin Diablo 4:sta, BG3:a tai Elden ringiä. Ehkä olen sitten eri hypeporukoissa kuin muut tai immuuni hypetykselle tämän pelin osalta.
 
Mulla ei ole kyllä juuri yhtään Starfield hypeä. Minusta tätä odotetaan selvästi vähemmän kuin Diablo 4:sta, BG3:a tai Elden ringiä. Ehkä olen sitten eri hypeporukoissa kuin muut tai immuuni hypetykselle tämän pelin osalta.
Mulla on aikalailla sama. Odottelen kyllä julkaisua (kyllä, sitä oikeaa julkaisua eikä rahastusjulkaisua) että pääsee kokeilemaan onko tämä itselle, mutta muuten on kyllä aika neutraali fiilis. Nyt kun on nähnyt paljon "kuvittele Skyrim, mutta avaruudessa" juttuja netissä niin kiinnostus on jopa vähän laskenut, mutta onneksi on Gamepass että pääsee kokeilemaan halvalla.
 
enää 15 tuntia jäljellä, täällä taas ollaan niin täpinöissään että lähden sinne avaruuteen heti kun on mahdollista eli 3.00 aikaan yöllä, jossain vaiheessa tässä päivällä tulee otettua kumminkin 5h päikkärit että jaksaa sitten aamu yöstä alkaa tahkoamaan :D, aikamoiset suunnitelmatkin olen etukäteen tehnyt, esim suunnitellut hahmonkin etukäteen eri työkaluja käyttäen. joka on ollutkin ihan fiksua niin ei mene sitten sitä 3-5 tuntia siinä character Screenissä.
 
Viimeksi muokattu:
Mä pysyn edelleen mun aikasemmin mainitussa vahvassa 87 arvosanassa :p Kyl täs itekki jännittää ja hypettää vaikken boxia tai mitään muutakaa laitetta (vielä) omista millä tätä pääsisin pelaa, mut kai mä voin hypejunassa mukana kulkee?
 
Katselen striimiä missä katsellaan videoita pelistä ja fiilistellään. Onneksi kohta pääsee töihin niin aika menee nopeasti. Seittemältä sitten katsellaan ja lueskellaan arvioita. Yöunien jälkeen sitten siinä 8.30-9.00 alkaa pelaaminen ja yritetään saada muutama tunti ennen pe työvuoroa. Viikonloppuna sitten tahkotaan jokainen sekunti minkä vaan pystyy.

Mielenkiinnolla odotan myös pystyykö peli Stiimissä tuohon legendaariseen miljoona yhtäaikaista pelaajaa kerhoon johon on vain 5 peliä päässyt, ottaen huomioon että Starfield julkaistaan gamepassissa sinne pääsy olisi kova suoritus. Yksinpeleistä siihen on yltänyt vain Cyberpunk 2077 jonka hype oli aika katossa myös julkaisussa.
 
Uskon että pääsee. Se on eilisestä asti ollut Steamin global sales listan ykkönen vaikkei peliä ole vielä julkaistu.
 
Yksi asia josta en itse tiennyt ennen kuin nyt on tuo miten planeetat koostuu "pienistä" palasista joita voi tutkia. Kooltaan olen kuullut niiden olevan n. Fallout 4 kartan luokkaa joten jos ne on noin valtavia en näe ongelmaa asiassa. Mutta monet on tästä närkästyneet ja syyttäneet Toddia valehtelusta vaikka asiasta on mainittu useaan kertaan mutta ei suoraan koskaan sanottu että niiden palasten välillä mennään latausruudun kautta.

 
Yksi asia josta en itse tiennyt ennen kuin nyt on tuo miten planeetat koostuu "pienistä" palasista joita voi tutkia. Kooltaan olen kuullut niiden olevan n. Fallout 4 kartan luokkaa joten jos ne on noin valtavia en näe ongelmaa asiassa. Mutta monet on tästä närkästyneet ja syyttäneet Toddia valehtelusta vaikka asiasta on mainittu useaan kertaan mutta ei suoraan koskaan sanottu että niiden palasten välillä mennään latausruudun kautta.


Ite en oikein voi muuten käsittää "pienistä palasista" tässä yhteydessä kun sillein että välissä joudutaan vähän latailemaan
 
Ihan tyytyväisenä olin odottamassa gamepass julkaisua mutta nyt sitten tilanteet muuttui ja tässä olisikin maanantaihin asti peliaikaa täysin vapaana, hmm premium upgrade maybe? Tuon upgraden voi hankkia myös vasta huomenna aamulla ja pääsee pelaamaan heti? Vai onko vain myynnissä tuohon early access alkuun?
 
Ostaisiko sitä Game Passin Premium Upgraden vai ihan koko pelin Steamista.. Mielummin haluaisin pelin ihan itselleni, eli Steamista, mutta tuo 100 euroa tuntuu vain hirveältä hinnalta maksaa yhdestä pelistä, jos haluaa päästä heti huomenna pelaamaan.
 
Minusta tätä odotetaan selvästi vähemmän kuin Diablo 4:sta, BG3:a tai Elden ringiä.

ResetEralta lainaus:

This has to have been the most popular pre-review thread in the history of ResetEra. It has only been two weeks and the thread has reached 163 pages and 585K views. Incredible.

Eikä täälläkään foorumilla hiljaista ole ollut. Kyllä Bethesdan uusi IP on iso asia.
 
Ostaisiko sitä Game Passin Premium Upgraden vai ihan koko pelin Steamista.. Mielummin haluaisin pelin ihan itselleni, eli Steamista, mutta tuo 100 euroa tuntuu vain hirveältä hinnalta maksaa yhdestä pelistä, jos haluaa päästä heti huomenna pelaamaan.
Mä olen vähän pihalla näistä, minulla on GP Ultimate joka on siis eri kuin Premium? Vai onko? Saako tuolla Ultimatella tämän starfieldin normaalisti vasta ensi viikolla pelattavaksi?
 
Ylös Bottom