Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Stray



Tässä on myös hyvää Matskua :D, suosittelen muutenkin tämän kaverin tuota Ruined By Mods sarjoja eri peleistä, löytyy Elden ringiä ja God of Waria ja muuta kivaa :D, jotkut niistä on ihan överi hauskoja ja todella pimeitä :D Tosin itselleni mielenkiintoisinta ja kiehtovinta näissä on juuri nuo eri modelit, että minkälaista hahmo modelia on käytetty tietyissä hahmoissa.
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä taas se ettei kaikkee pidä ottaa niin vakavasti, omasta mielestäni se taas ei vähennä yhtään sen alkuperäisen teoksen arvoa jos joku parodioi, mutta myönnetään että tuo Stray video oli kumminkin aika huono ja se ei oikein käynyt kun vasta nyt itsekkin katsoin sen videon, yleensä tuon kaverit videot ovat kuitenkin olleet hyviä, esim Elden Ringissä se toimii, mainitaan nyt vaikka että, Yksi tunnetuimpia Dark souls veteraaneja Elijazkin pelaa nyt Elden Ringiä meemi modeilla. ja varmasti Elden ring on hänellä yksi raikkaimpia pelejä. En siis usko että Elajjaz on yhtään pahoillaan siitä, tai että se vähentäisi jotenkin pelin arvoa, :)

mutta jos unohdetaan Model modit, niin Mitä tulee sitten yleisesti modeihin niin ne kyllä tuo paljon peleihin lisäarvoa, esim monet streamaajatkin käyttävät modeja kuten Cohhcarnage ja kumppanit :), varsinkin quality of life modeja ja muita :), jotkut jopa tekee kokonaan uusia full overhaul seikkailujakin kuten vaikka Skyrimistä tehty loistava Enderal

Mutta se siitä Offtopicista eli modeista ja Elden Ringistä
 
Viimeksi muokattu:
Olipas hieno peli tämä stray. Arvosana 10/10.

Pääsee samaan seuraan Eldenin, Returnalin ja Astro's playroomin kanssa (ainoat hyvät PS5 pelit toistaiseksi).

edit: rift apart kuuluu samaan sarjaan
 
mulla meni hermot niihin zorggeihin tms... pilas pelin, huoh .. miksei vaan voi olla story-mode tutkailua ja seikkailua + puzzleja

joku pohti onko peli sopiva lapsille.. ei kyl... liian hämyinen kyl lapsille, siinäkin ehkä pieni moka.

mainio peli ei siinä mittää.. mutta pitää kahto jaksaako zorgeista päästä enää eroon, olis edes joku käsiase katilla :D
 
joku pohti onko peli sopiva lapsille.. ei kyl... liian hämyinen kyl lapsille, siinäkin ehkä pieni moka.
Tämä pitää mun mielestä paikkansa muutamassa kohdassa, mutta enemmän pelin äänimaailman takia kuin visuaalisesti. Näissä muutamissa kohdissa pelasin itse kuulokkeet päässä niin se pelottava tunnelma ei välity mukuloille.
 
Riippuen tietenkin pelistä ym, mut olenko ainoa maailmassa joka ei oo kovinkaa suuri fani pelien modeille? Jotenkin mulle tulee siitä fiilis et siinä vaa oksennetaan sen alkuperäisen teoksen päälle naurujen vuoksi? :p
Olihan tuossa jotain hauskaakin. Mutta kyllä noin yleisesti olen myöskin samoilla linjoilla, eli ei ole modit kyllä koskaan kiinnostaneet ja on tullut juuri itsellenikin vähän sellainen fiilis, että sitä alkuperäistä peliä viedään niillä usein liikaa kölin alta. Ei ole siis modit olleet oikein ikinä minun juttuni.
 
Olihan tuossa jotain hauskaakin. Mutta kyllä noin yleisesti olen myöskin samoilla linjoilla, eli ei ole modit kyllä koskaan kiinnostaneet ja on tullut juuri itsellenikin vähän sellainen fiilis, että sitä alkuperäistä peliä viedään niillä usein liikaa kölin alta. Ei ole siis modit olleet oikein ikinä minun juttuni.
Ainoat modit joita olen koskaan käyttänyt (suurimpana syynä toki myös pelialustan valinta), on Fallout neloselle jotain parannuksia ja fiksejä, ja toki muutama cheat kun pelin oli jo pelannut kerran läpi niin fiilistelyyn.
 
Niin ilman modeja esim. elder scroll skyrimistä ei olis tullut niin suosittua ja pitkäkestoista peliä. Niin ja varmaan se tunnetuin modi oli Counter Strike ala Half Life ja niin ja tietenkin Day of Defeat. Tosin tämä nyt menee jo niin paljon tästä kissa aiheesta ohi.
 
Kommentoin peliä tarkemmin kun se on läpi, mutta haluan jo nyt sanoa, että jumankauta tässä on hyvät musiikit. Tai siis nimenomaan hyvät, peliin sopivat musiikit. Eivät välttämättä jää soimaan päähän, en välttämättä haluaisi luukuttaa niitä stereoista tai kuulokkeista muuten, mutta luovat erinomaisesti tunnelmaa.
Muutenkin maistunut "aivan hyvin".
 
Hieno glitch tuossa.



Muutoinkin tuo on ollut hauska playthru katsella, Ellen on aika usein ihan rikki tuon kanssa.
 
Kommentoin peliä tarkemmin kun se on läpi, mutta haluan jo nyt sanoa, että jumankauta tässä on hyvät musiikit. Tai siis nimenomaan hyvät, peliin sopivat musiikit. Eivät välttämättä jää soimaan päähän, en välttämättä haluaisi luukuttaa niitä stereoista tai kuulokkeista muuten, mutta luovat erinomaisesti tunnelmaa.
Muutenkin maistunut "aivan hyvin".
Vastaan itselleni, mutta hyvät musiikit + PÄÄHENKILÖ JOKA EI JATKUVASTI SELOSTA TAPAHTUMIA + kiehtovat (jos nyt eivät välttämättä täysin ainutlaatuiset kenellekään cyberpunkia tai kauhua kuluttaneelle) näkymät = Tämä on omalla tavallaan eniten ihastelemani peli mitä PS5:llä on tullut vastaan. Juu juu, tripla-a-studion tekemänä kissan turkki heiluisi hienommin jne., mutta kauneus on muutakin.

Pelattavuudeltaan siinä ja siinä onko sopivan vai ihan vähän liian rajattu teos kaikkeen nähden, mutta oikein viehättävä ja tunnelmallinen pieni seikkailu. En jaksa miettiä mitään arvosanaa.
 
Ylös Bottom