Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Street Fighter IV [X360]

Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Mitä mieltä olette Guysta? Pariin sataan BP:hen pelaillut tässä, ja ihan mukavalta hahmolta vaikuttaa, vaikka tältä ei tietysti löydykään Ryun tai Guilen uskomatonta wake-up-iskua.

Netissä tulee muuten välillä vastaan näitä "flashy fightereita", jotka vetelevät hulluja yhdistelmiä ja erikoisiskuja, mutta unohtavat täysin lähitaistelun alkeet. Hauskahan noita on sitten potkia kintuille. :p

Ite pelannu eniten Superia Guylla. Ja kyllähän se lyömätön wakeup vaihtoehto löytyy: ex tatsu. Vaatii tosin luonnollisesti yhen palikan verran mittaria, mutta muuten varsin loistava wakeup liike.

Muutenkin tykkään Guysta. Kivat combot ja erikoisliikkeet on myös omaan mieleen. Eihän se kokonaisuudessa kovin vahva hahmo taida olla, mutta ite tykkäänkin vissiin pelata vähän enemmän noilla alempien tierien ukkeleille.

Tulipallojen ali pääsee sillä olkapäätaklauksella. Command runin jatkeilla saa pistää arvaamaan. Kyynerpää droppi sais olla nopsempi, mutta silti ihan kiva. Flib - gräbi mahtava vaikkakin hiukan hankala oppia se gräbi-range.
Bushin chain + jatko sekä mp-hp -targetcombo + jatko varsin mukavia wiff-punishereita.
Ilma gräbi kans varsin kiva kun saa napattua.
Melko ookoo normaalit kans.

Pärjää aika pitkälle jo jos ei käy itteään toistamaan.

Vielä kun sais boxin saksasta takasin niin pääsis taas pelailemaan.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Kiitoksia vinkeistä! Guy tuntuu tosiaan jotenkin oikein mukavalle, voimaa ja nopeutta. Hieman epätasainen on tietyissä paikoissa, mutta suoriutuminen lähikähinöissä sekä crouch hk:n ulottuvuus kompensoi mukavasti.
--

Nyt sain PP:t yli kuudensadan! Vähän olen mielestäni tasoani korkeammalla, ja ajattelinkin seuraavaksi harjoitella Endless Battlen puolella ennen jatkoa (yksi voitto Fivepeat-achiin!). Endlessissä tosin majailevat ne kaikkein kovimmat SF-jyrät, joten turpaanottoon saa varautua jos tuonne mielii.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Saa lisäillä kaverilistalle, jos SSF4 peliseura kiinnostaa. XBL: Rokitty ja PSN: Rocky_Balboa. PS3 käy harvemmin päällä, mutta jos tuota ensi viikolla pelailis silläkin.

Btw. tuli tuossa kaverin luona pelailtua Rankedia tänään ja muutama päivä sitten. ManjimaruFINhan sieltä tuli vastaan. Gamertagi oli Tuima. Dee Jayllä ja Balrogilla pelailin.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Mitä mieltä olette Ruysta ja Kenistä yleisesti?

Musta nämä kaksi hahmoa ovat aivan naurettavan ylitehokkaita, en vain voi käsittää miten suunnittelu ollaan kämmätty. Pahimmat valitukset menevät Shoryukenin spämmäilylle; tämän voi meinaan heittaa käytännössä ihan mihin väliin vaan, keskelle vihollisen comboa(!!), wakeupiksi, hyppyjen estoksi, erikoishyökkäysten jatkeeksi(!!!). Toiseksi vihauslistalle tien löytävät normaalit iskut, jotka pieksevät ihan minkä tahansa muun hahmon vastaavat.

Vai missanko nyt jotain kriittistä, minkä takia Ruy&Ken olisivat mahdollisia voittaakin?
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Spammishoryukenillehän voi tehdä niin että sen blokkaa ja rankaisee pahimmalla keksimälläsi combolla. Eipä siinä muuta kuin vain oppii että aina et voi kaikkea voittaa vain hyökkäämällä.
Ärsyttäväksi nousevalohikärmeslyönti muuttuu mielestäni silloin kun sitä käytetään option selecteissä tai spammaillaan linkkikomboyritysten väliin. Oikein tehokas keino capcomilta saada uudet pelaajat olemaan yrittämättä opetella linkkejä. Mutta se onkin vain minun mielipiteeni.
Joo tuntuikin jotenkin tutunoloiselta se Balrog. Oma peli nyt oli sellaista rävellystä vielä etten sitä mielelläni muistele. Pitäis päästä kokeilemaan kaverien kaa vähän offlinea.

edit:
keskelle vihollisen comboa(!!)
Tämähän meinasi siis sitä että kämmäsit oman linkkikombosi. Jos se olisi ollut oikea combo ei siihen väliin mene mikään.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Vai missanko nyt jotain kriittistä, minkä takia Ruy&Ken olisivat mahdollisia voittaakin?

Ensinnäkin pelaaja on ihminen, voi tehdä virheitä. Toiseksikin yleisesti eri hahmoilla on omat vastauksensa shotoja vastaan ja kolmanneksi kun on niin laaja hahmovalikoima ei Ken/Ryu-pelaajakaan välttämättä tunne kaikkien hahmojen jokaista niksiä. Ja tietohan (ja taito ;) ) tässä pelissä on se kovin valtti.

Näin yleisesti, kun pelaa shotoa vastaan niin et tee mitään typerää temppua ja anna ilmaisia shoryja tämän wake up:lla. Usein sen shoryn huijaaminen ja siitä rankaiseminen saa pelaajan varovaisemmaksi ja vähentää shoryukeneita ja antaa lisää tilaa ja ilmaa pelata.

Ja eihän noita voi kesken toisen comboa heittää, mutta koska verkossa ainakin nuo linkit on välillä haastavia saada luotua niin pieni kämmi tosiaan antaa sen mahdollisuuden.

Sitten kannattaa myös miettiä omaa anti-air vastausta koska yleensä nuo shoto-pelaajat hyppivät jatkuvasti (kirjaimellisesti) silmille. Jos ymmärsin oikein niin pelaat itse Guylla? EX-Tatsumaki ja Izuna Drop osuisivat tähän kategoriaan.

Ja sitten, eihän Ryu tai Ken voita mitään niin kauan kuin Sagat on kuvioissa :D
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Ja sitten, eihän Ryu tai Ken voita mitään niin kauan kuin Sagat on kuvioissa :D

Tuntuuko minusta vain siltä vai onko Sagatia todella nerfattu isän kädestä. Muutaman kerran olen ottanut osumaa vanhasta kunnon tiger destructionista mutta se tuntui tekevän hyvä jos puolet siitä lämästä mitä ennen teki.. Muutenkin tuntuu siltä että Sagat ja Zangief ovat kärsineet pahiten 'tasapainotuksista'. Ryukaan ei kai enää onneksi saa treidatusta shoryukenista ultrapalloa.

Taidan pistää rahani Biisonin puolesta nyt..
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Jep, huomasinkin toissapäivänä, että erittäin tehokas kurituskeino DP-spammereille on juurikin tuo huijaaminen, eli teeskennellään vaikka grabin yrittämistä vastustajan noustessa, ja wake-up Dragon Punchin palautumisen aikana kurmotetaan sitten olan takaa.

... mutta tuo ei usein vain riitä, sillä Ruylta ja Keniltä löytyy vastaus ihan kaikkeen, ja mikä pahinta, naurettavan helppojen komentojen kautta. Viime viestissä kerroinkin noista combojen linkkien katkaisusta Shoryukenilta - mitä helvettiä? Eli siis kesken onnistuneen combon Ruy tai Ken voi katkaista touhun milloin vain heittämällä yksinkertaisen komennon. Ei oikeesti hei. Toinen ärsytyksen aihe on se, miten tiettyjen erikoisiskujen palautumiset voi canceloida DP:llä. Kierrepotkun (eli siis sen "Try this on for size!") jälkeen on käsittämätöntä, ettei vastustajaa voikaan pysäyttää tuohon, vaan peli antaa vielä jatkaa. Toisaalta voihan tuonkin jälleen odotella siihen Dragon Punchin recoveryyn asti.

EDIT:
Manjimaru sanoi:
Tämähän meinasi siis sitä että kämmäsit oman linkkikombosi. Jos se olisi ollut oikea combo ei siihen väliin mene mikään.
Aa, ok sitten. Välillähän tosiaan tuo hyppypotku + kyykky-hk ei linkity, vaikka pirun yksinkertainen onkin.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

EDIT:
Aa, ok sitten. Välillähän tosiaan tuo hyppypotku + kyykky-hk ei linkity, vaikka pirun yksinkertainen onkin.

Älä potkaise ilmassa liian aikaisin vaan vasta juuri ennen laskeutumista. Toisaalta tällöin vastustajan on helpompi tehdä anti-air joten se on taas yksi kaksiteräinen miekka. Anti-airin taas voi välttää sillä ettei hypi..

ps. kokeile vaikka noin ensi hätään j.mk mk mk-Bushin senpukyaku (HK tuntui menevän helpommin ohi kyykkyhahmoista).
Normaalit voi 'canceloida' spesiaaleihin, niitä ei tarvitse linkittää mikä tekee niistä helpompia. Spesiaali ei taas canceloidu spesiaaliin mihin viittasit tuolla aikaisemmin.
Cancelointi siis tarkoittaa että voit tehdä jatkon niin nopeasti kuin mahdollista, linkkaus edellyttää tarkkaa ajoitusta.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Bison on kyllä aika kova luu nykyään (tai siis edelleen), kuten myös Akuma ja vanha kunnon Chun-Li.
Ei ole tarkkaa tietoa mutta voin tehdä omaa empiiristä tutkimusta aiheista Sagat ja Zangief kun en tähän hätään statistiikkaa löytänyt. Voi olla että vähän laskettu koska olihan Sagat ihan sairas, tosin edelleen ihan kärkihahmo kuten myös ' Gief.

Ei kyllä ole ainakaan kukaan onnistunut minua Ultraamaan tradesta Ryulla joten tuossakin saattaa olla perää, varma tieto tosin löytynee jostain shory-comin uumenista.

Sagatista vielä sen verran että ilmeisesti ainakin tigerknee recovery enemmän frameja ja todennäköisesti upperista viety vähän tehoa pois. Mutta edelleen se Ultrajoggle taitaa tehdä n.600dmg :)

Edit:

Kokeiles vaikka sen sweepin tilalle S.MP/S.LP+karathrow tai jotain muuta.

Ai että Jurin Bait (kasatushi) on ihana. Monihittiset, combojen ulkopuoliset Ultrat saa todella nätisti kostettua. Esim. Tiger Destruction, HP counter sitten perässä, Engine päälle ja bomboräpellykset niskaan :)
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Mitä mieltä olette Ruysta ja Kenistä yleisesti?

Musta nämä kaksi hahmoa ovat aivan naurettavan ylitehokkaita, en vain voi käsittää miten suunnittelu ollaan kämmätty. Pahimmat valitukset menevät Shoryukenin spämmäilylle; tämän voi meinaan heittaa käytännössä ihan mihin väliin vaan, keskelle vihollisen comboa(!!), wakeupiksi, hyppyjen estoksi, erikoishyökkäysten jatkeeksi(!!!). Toiseksi vihauslistalle tien löytävät normaalit iskut, jotka pieksevät ihan minkä tahansa muun hahmon vastaavat.

Vai missanko nyt jotain kriittistä, minkä takia Ruy&Ken olisivat mahdollisia voittaakin?

HuhHuh, aikamoista avautumista, lol. Jos pelaa paljon Rankedia ja PP:t liikkuu siellä alle 2000 (ja sekin on vähän) niin ei kannata keskittyä valittamiseen. Kyllä tuolla tasolla pelaajilla on omassa pelissä vielä suuria aukkoja. Samaa voi olettaa myös Joohanh tapauksessa lukemalla hänen kirjoituksensa.

Suunnittelu ei kuse vaan kyllä kyse on pelaajan omasta taitotasosta. Aloittelijan kannattaa hyväksyä heti pelin vaikeusaste. Tätä peliä pelataan ONLINEssa ja arcade moden voi käytännössä unohtaa. Muutaman sadan matsin kokemus eri hahmoilla ei merkitse yhtään mitään. Sunnuntaitasoa. Peliä on paljon helpompi ymmärtää kun on kokemusta YHDELLÄ hahmolla 2000 matsia. Luku ei ole absoluuttinen, mutta siis tuhansista matseista puhutaan jos haluaa pelin ja hahmon oppia.

SSF4 onlinessa vastaan tulee pelaajia, joilla tosiaan on se tuhansien matsien kokemus jo SF4:n parissa. Hyvä pelaaja voi pelata hyvinkin yksinkertaisen näköistä peliä, mutta kuitenkin tehokasta. Combo-taitotaso ei kerro pelaajan taitotasoa. Alkuun kannattaa panostaa puolustukseen, yksinkertaisiin 3-hit comboihin ja opetella perus tick-throw. Alkeisiin kuuluu myös, että tietää jokaisen hahmon rangaistavat liikkeet ja tämän opettelu viekin todella paljon aikaa.

Siinä vähän jorinoita, lol. Palatakseni alkuperäiseen Joohanh kysymykseen,

"Vai missanko nyt jotain kriittistä, minkä takia Ruy&Ken olisivat mahdollisia voittaakin?"


Jotain kriittistä olet todellakin missannut. En usko, että osaat pelata peliä paskan vertaa. Suosittelenkin vanhaa kunnon Bubble Bobblea, iloisia pelihetkiä :)
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Tänään olen sellaisella päällä, että lähden mielelläni mukaan sonnanheittoon.

First things first:
En usko, että osaat pelata peliä paskan vertaa.
Aivan oikein. Nyt kun olisit vielä huomannut, että olen tätä kyseistä faktaa painottanut aika urakallakin.

HuhHuh, aikamoista avautumista, lol.
Hehe, kaikkihan on kovin suhteellista, varsinkin seuraavan tarkastelun jälkeen.

Aloittelijan kannattaa hyväksyä heti pelin vaikeusaste. Tätä peliä pelataan ONLINEssa ja arcade moden voi käytännössä unohtaa. Muutaman sadan matsin kokemus eri hahmoilla ei merkitse yhtään mitään. Sunnuntaitasoa. Peliä on paljon helpompi ymmärtää kun on kokemusta YHDELLÄ hahmolla 2000 matsia. Luku ei ole absoluuttinen, mutta siis tuhansista matseista puhutaan jos haluaa pelin ja hahmon oppia.
Miksi ihmeessä rupeat selittämään tällaista? Pyrkyrielitismi on sitten hauskaa.

SSF4 onlinessa vastaan tulee pelaajia, joilla tosiaan on se tuhansien matsien kokemus jo SF4:n parissa. Hyvä pelaaja voi pelata hyvinkin yksinkertaisen näköistä peliä, mutta kuitenkin tehokasta. Combo-taitotaso ei kerro pelaajan taitotasoa. Alkuun kannattaa panostaa puolustukseen, yksinkertaisiin 3-hit comboihin ja opetella perus tick-throw. Alkeisiin kuuluu myös, että tietää jokaisen hahmon rangaistavat liikkeet ja tämän opettelu viekin todella paljon aikaa.
Kiitos vinkeistä, valitettavasti et osannut kertoa minulle mitään uutta.

Suosittelenkin vanhaa kunnon Bubble Bobblea, iloisia pelihetkiä :)
Haluutko vai BB-matsia? Pieksen sut kuule ihan millon vaan.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Tätä peliä pelataan ONLINEssa

Mieluitenhan tätä kuten muitakin taistelupelejä pelataan kaksinpelinä offlinessa. Muutenkin tarpeetonta elitismiä täynnä tuo postaus.

ps. Shoryuken wiki sanoo 585 mutta kaikki hitit osuen sain aikaiseksi sagatilla vain 500 pistettä kylmilteen, siis pelkkä ultra.

pps. joohanhin avautuminenkin on tosin tarpeetonta..
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Mieluitenhan tätä kuten muitakin taistelupelejä pelataan kaksinpelinä offlinessa. Muutenkin tarpeetonta elitismiä täynnä tuo postaus.

ps. Shoryuken wiki sanoo 585 mutta kaikki hitit osuen sain aikaiseksi sagatilla vain 500 pistettä kylmilteen, siis pelkkä ultra.

pps. joohanhin avautuminenkin on tosin tarpeetonta..

Tuo Ultra kyllä on joo se 500 mutta kun otetaan se combo mihin sen upotat sisään (koska kylmänä heittona tota en suosittele kun helposti rangaistava, vähintään osunut FA) niin noin 600 pitäisi irrota joka on kuitenkin 3/5 useimpien hahmojen helabaarista.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

meinasinkin sitä että SRK wiki antaa sille pelkälle ultralle sen 585.. eli jotain muutosta on tapahtunut. Kaikki hahmot ovat kai saaneet jonkinäköistä damagevähennystä.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Jäi pari juttua huomaamatta tuolta viime sivulta (jätkät editoi ahkerasti :))

ManjiMaru sanoi:
ps. kokeile vaikka noin ensi hätään j.mk mk mk-Bushin senpukyaku (HK tuntui menevän helpommin ohi kyykkyhahmoista).
Eli siis Jump -> Medium Kick x3 (kaikki napit samaan aikaan?) -> Bushin Senpukyaku?
Cancelointi siis tarkoittaa että voit tehdä jatkon niin nopeasti kuin mahdollista, linkkaus edellyttää tarkkaa ajoitusta.
Mutta pystyykö siis canceloinnista linkittämään ylipäätään?

Sai Maa sanoi:
Kokeiles vaikka sen sweepin tilalle S.MP/S.LP+karathrow tai jotain muuta.
Mutta sittenhän meikulta potkaistaan kintut alta? Toisaalta voisi kokeilla jatkossa c.mk:ta, kun sekin pudottaa vastustajan osuessaan kunnolla.

pps. joohanhin avautuminenkin on tosin tarpeetonta..
No olihan tuo, mutta eipä ole tapana tuollaista nokittelua ihmeemmin sietää.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Jäi pari juttua huomaamatta tuolta viime sivulta (jätkät editoi ahkerasti :))


Eli siis Jump -> Medium Kick x3 (kaikki napit samaan aikaan?) -> Bushin Senpukyaku?
Tarkoitin hyppy potku -> medium kick -> neljännespyöräytys taakse ja medium kick. Aloittelija combo. Parempi tietysti olisi jos ei hyppisi ylipäätään niin paljon.


Mutta pystyykö siis canceloinnista linkittämään ylipäätään?
ymmärsit väärin, lopputulos on sama: vastustaja on combossa eikä pääse väliin, mutta inputti on helpompi ajoituksen puolesta jos voi canceloida.
Cancel tarkoittaa siis sitä että liikkeen palautuminen peruuntuu (cancel) ja jatko tulee heti perään. Linkkaus tarkoittaa sitä sitä että jatko tulee kun olet itse palautunut edellisestä liikkeestä, mutta ehtii ennenkuin vastustaja on palautunut osuman aiheuttamasta stunnista. Jälkimmäinen edellyttää sitä että seuraavan liikkeen inputti osuu siihen usein erittäin pieneen ikkunaan kun edellinen liike on päättynyt mutta vastustaja ei ole vielä palautunut. (puhutaan frameista eli sekunnin 60-osista). Tätä tarkoitetaan linkkaamisella. Cancelissa sinulla on koko edellisen liikkeen animaatio aikaa syöttää se spesiaalin komento.

Tämän vuoksi joku Ryun c.mk tulipallo on helpompi kuin vaikka joku light punchin linkkaaminen medium punchiin koska tulipallo canceloi c.mk:n palautumisen ja siinä on isompi marginaali syöttää komento.

Ja tästä syystä suosittelin ensi hätään tekemään sen mk:n ja canceloimaan sen siihen potkuspesiaaliin, sitä ei kämmää niin helposti.

Kovat jätkät tietenkin tekevät linkkicomboja... Mutta mielestäni aika aikaa kutakin. niitä tutkimaan vaikka täältä
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Mieluitenhan tätä kuten muitakin taistelupelejä pelataan kaksinpelinä offlinessa. Muutenkin tarpeetonta elitismiä täynnä tuo postaus.

ps. Shoryuken wiki sanoo 585 mutta kaikki hitit osuen sain aikaiseksi sagatilla vain 500 pistettä kylmilteen, siis pelkkä ultra.

pps. joohanhin avautuminenkin on tosin tarpeetonta..

Hehe, hyvä huomio tuo että mieluiten tätä peliä pelataan offlinessa. Totta tosiaan, mutta Suomessa on niin heikko offline-scene, että jos aikoo oikeasti tulla taitavaksi niin kyllä ONLINE se ainut vaihtoehto on. Suomessa saattaa olla ehkä 1 tai 2 ns. tournament/pro tason pelaajaa, mutta heikko taso Suomessa joka tapauksessa on. Mainittakoon nyt etten itse kuulu tuohon pro kastiin.

Mikä on tarpeetonta elitismiä? ManjiMaru varmaan osaa vastata, kun kerran kuuluu ns. Suomi-skeneen joka kuvittelee olevansa "jollain"-tasolla, lol. Puhun tässä yhteydessä ainoastaan SF4 ja SSF4 peleistä. Totuus on että pelin oppiminen ihan oikeasti vaatii TUHANSIA otteluita. Mikäs siinä kun joku säkki valittaa foorumeilla jotain srk-spämmiä ja kuvittelee jotain osaavansa, mukavahan sitä on silitellä myötäkarvaan ja kannustaa, tulee itselle hyvä mieli. Antakaa vaan pelaajan kuvitella liikoja, heh.

Srk-spämmi on osa peliä. Joko combot on air tight tai sitten tulee se srk sieltä. Parhaimmatkin pelaajat välillä spämmäävät srk kun ovat blokissa. Peli ei tunne armoa eikä herrasmiessääntöjä ole, muutoin Bubble Bobble kutsuu.

Manjimarulta tulee näköjään kivenkovaa opastusta linkeistä ja cancellista. Harmi vaan että mielestäni suomen kieli ei taivu kovin hyvin näiden asioiden selittämiseen ja englannin kielisten termien opettelu on käytänössä pakollista.

Joka tapauksessa Cancellissa ei ole koko liikkeen animaatiota aikaa syöttää esim. tulipallon inputti. No. ManjiMarulla on speksit jäänyt hämärän peittoon. En ole aivan varma itsekään asiasta mutta olen varma siitä että aikaa ei ole koko liikkeen animaation ajan. Luulen, että cancellin on osuttava active frames kohdalle. Koittakaa vaikka Ryun c.HP xx tulipallo. c.HP palautuu tosi hitaasti ja se ei todellakaan cancelloidu tulipalloon jos et sitä välittömästi tee. Cancellin jälkeen on mahdollista linkittää, kuten Sakuralla vaikka c.HP xx kierrepotku spesiaali ja sen jälkeen vaikka cl.MK.

Kovat jätkät tekee linkkicomboja, lol. ManjiMarulta taas sitä samaa paskaa että mitä pidemmät combot sitä parempi pelaaja tai ainakin kommentti haiskahti siltä. Muutenkin jos joku ja jonkun puheet vaikuttaa elitismiltä niin se olet sinä ManjiMaru. Olen enemmänkin lukenut foorumia enkä osallistunut itse. Käsittääkseni et edes ole kummoinen SF pelaaja vaan lähinnä VF-sarjan pelaaja, mutta juttua tulee samalla asenteella ja tietämyksellä, lol.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Haluaisin kysyä että mitä Joohanh mahtaa oikein kuvitella. Olet kirjoitustesi perusteella pelannut peliä vajaan kuukauden ja alat jo ihan tosissaan väittämään pelin suunnittelua huonoksi. Mitäköhän kuvittelet omista pelitaidoistasi että kusi on noussut noin korkealle noin nopeasti.

Joohanh kommentit Bisoneista jotka perääntyvät ja sitten paukuttelevat turvallisen matkan päästä kierrepotkujaan vetää sanattomaksi. Ei voi sanoa muutakuin että What a tard. Oikein varsinainen apina ja huvittavinta on ettet edes itse taida tajuta, lol. HuhHuh.

Ja miksi aloin puhumaan pelin opettelun vaatimista tuhansista otteluista. No siksi koska kaltaisesi aloittelija on aivan ulapalla. Sanotaan näin että jos sinulla olisi se 2000 ottelun kokemus ja lukisit nykyisiä kirjoituksiasi niin pitäisit takuulla itseäsi idioottina. Sen sijaan että kirjoittelet tänne typeriä niin mene pelaamaan, sillä pelikokemus on kaikkein tärkeintä. En kyllä yhtään ihmettele että Joohanh ei tätä pystynyt itse päättelemään kirjoituksestani, helpompaa on sivuuttaa sisältö haukkumalla minut pyrkyrielitistiksi.

Harmi etten osannut kertoa mitään uutta Joohanhille. Senkus opettelet jatkuvasti uutta asiaa huonosti, kuin opettelet hyvin perusasiat. Itse kyllä väitän että hyvän puolustuksen, 3-hit combon ja tick-throwin opetteluun menee enemmän aikaa kuin olet edes vielä pelannut peliä. Mutta kerran Joohanh on nopea oppimaan niin kannattaa alkaa opettelemaan frame dataa, eiköhän Joohanh senkin opettele ulkoa parissa viikossa. Silti pakko myöntää että kyllä on huonosti suunniteltu peli kun näinkin taitavan pelaajan todennäköisesti voittaa srk-spämmillä onlinessa.
 
Ylös Bottom