Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sudeki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NoSpoon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

NoSpoon

New Member
Minkälainen tästä nyt sitten on loppujen lopuksi tulossa? Kaikki info mitä ko. pelistä niin tähän ketjuun vaan. Toivottavasti xboxnkin saa oman FF sarjansa, jota kelpaa odottaa. Mahdolliset jatko-osathan ratkaisevat lopulta pelin aseman tässä sarjassa.

Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta... siinä ilmeisesti käytetään aika paljon sitä nykyisin niin tunnettua bullet-time efektiä - joskaan ei ihan perinteisellä tavalla. Kun pelaaja menee valikkoon valitsemaan seuraavan toiminnon peli siirtyy slow-motion tilaan ja kaikki hidastuu... ihan siisti (ja uusi) systeemi.

Eikös tässä oo joku moninpelikin? Neljällä, tai jotain.

Niin no jatko-osat... Skies of Arcadia:sta ei oo jatko-osia, mutta on se silti yks parhaista RPG:eistä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bushi

Eikös tässä oo joku moninpelikin? Neljällä, tai jotain.

Moninpelistä ei ole varmuutta. Tekijät haluavat tehdä ensiksi yksinpelin hyvin ja jos aikaa jää, he tekevät siihen moninpelin.

Tiltissähän tästä oli joskus juttua. Joku päätekijöistä oli suomalainen. Siinä pikku nippeli tieto. Minä olen aina pitänyt Climaxin peleistä: Megadrive Land Stalker, Saturn Dark Saviour ja Dreamcast Blue Stinger. Minä tykkäsin niistä, ja Sudekikin vaikuttaa coolilta! Japaniksihan sutekin on cool, eli viilee.

Pelistähän tulee paljon toimintaan painottava roolipeli. Voisi melkein sanoa että Beat-em-up-roolipeli, eli siinä on jonkinlainen kombo systeemi. Taistelut ovat muuten reaaliaikaisia, mutta kun pelaaja valitsee taikoja tai erikoisliikkeitä valikosta, niin peli hidastuu siten että pelaaja liikkuu reaaliajassa, mutta viholliset vain 5% nopeudella. Pelissä on myös jonkinlaisia Summon-taikoja tyylin Final Fantasy.
Grafiikkakin näyttää hienolta, mutta nämä kaikkikaan eivät riitä siihen että peli olisi hyvä. Nimittäin ainakin mielestäni yksi tärkeimmistä asioista roolipelissä ovat kiinnostavat hahmot. Toivottavasti pelintekijät ottavat Final Fantasyista esimerkkiä hahmojen suhteen. Eli tekevät hahmoista historian ja hyvän motiivin omaavia, näin ainakin on onneksi luvattu. Paljon draamaa ja sekavan menneisyyden pohtimista yms.
Mutta ihan hyvältä vaikuttaa!:)

Niin ja se suomalainen on Tuomas Pirinen ja tietääkseni projektipäällikkö

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jou
Minä olen aina pitänyt Climaxin peleistä: Megadrive Land Stalker, Saturn Dark Saviour ja Dreamcast Blue Stinger. Minä tykkäsin niistä, ja Sudekikin vaikuttaa coolilta!
Heh, nyt on kyllä väärä Climax kyseessä. Climax, josta sinä puhut, on japanilainen pelinkehittelijä Climax Entertainment, jonka kotisivut löytyvät täältä. Sudekia tekevä Climax on taas kotoisin Englannista ja sen edellisiin peleihin kuuluu mm. Xboxin MotoGP-sarja ja ATV: Quad Power Racing II.

Tsekkasin sen videon mikä mainitaan tossa pääsivulla ja aika makeeltahan se näyttää. Aikamoinen karkkimaa. Pelillistä puolta siinä ei näytetä, hemmetti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Heh, nyt on kyllä väärä Climax kyseessä. Climax, josta sinä puhut, on japanilainen pelinkehittelijä Climax Entertainment, jonka kotisivut löytyvät täältä. Sudekia tekevä Climax on taas kotoisin Englannista ja sen edellisiin peleihin kuuluu mm. Xboxin MotoGP-sarja ja ATV: Quad Power Racing II.
Eikös Acclaim tehnyt ton ATV:n?

Nuo MotoGP:thän ovat ihan laatupelejä mutta saa nähdä miten Climaxilta sujuu joku muu kuin ajopeli.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sabre
Nuo MotoGP:thän ovat ihan laatupelejä mutta saa nähdä miten Climaxilta sujuu joku muu kuin ajopeli.

Hyvin ois näyttäny sujuvan ainakin graafiselta puolelta, saanyt nähdä miten sisältö ja peli sujuu...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jou
Tiltissähän tästä oli joskus juttua. Joku päätekijöistä oli suomalainen. Siinä pikku nippeli tieto.

ne jotka kyseisen tiltin katsoivat(minä mukaan lukien) pettyivät varmaan pahasti kun tämä viisas suomalainen spoilasi pelin juonen aika täydellisesti... siihen loppui sen pelin odotus omalta osalta

Hmm...ainahan nää RPG pelien juonet tietää jo ennalta. Ei niissä juuri koskaan mitään uutta tuu... "Joskus matka on tärkeämpi kuin se määränpää"

Näinhän tosiasis on. Henkilöt merkkaavat hyvin paljon, helpompi samaistua ja välittää todella mitä pelimaailmassa tapahtuu. Mutta ilman hyvää pelattavuutta hyvää roolipeliäkään ei pelaa kukaan, ja tämä puoli näyttäisi olevan Sudekissa kunnossa.

Eli tutkin tässä huhtikuun Tiltlehtee ja ostu silmiin ennakko Sudekista. En ollu ennen paljoa laittanu painoa pelille, mutta näyttää ihan kiinnostavalta. Tietääkö joku jotain uutispaikkoja tai jotain kiinnostavaa siitä? Mulla kun ei oo pleikkaria niin on nää seikkailuroolipelit jääny vähälle. Kyllä olis FF X 2 jos olis Xboxille.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bushi
Femme Fatales fanisaitti.

FFx2 - huh huh, on niitä paljon parempiakin - Fable?

Joo mut oon muillekin sanonu: Fable on Fable enkä tykänny Morrowindistä, ja uskon et Fablessa sama vika. En tykkää siitä "tee mitä tykkäät" jutusta... Kun en mä ainakaan päässy eteenpäin morrowindissa kun olin sairaan laiska lukemaan ilman ääninäyttelyjä. Pääsin ihan alussa pariin tylsään vihuluolaan mut emmä tykänny... Noi tommoset pelit on paljon mukavampii mut emmä silti usko et Sudekikaan on mikään hyvä... kiinnostais vaan tietää vähän...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chromium Alpha
Joo mut oon muillekin sanonu: Fable on Fable enkä tykänny Morrowindistä, ja uskon et Fablessa sama vika. En tykkää siitä "tee mitä tykkäät" jutusta... Kun en mä ainakaan päässy eteenpäin morrowindissa kun olin sairaan laiska lukemaan ilman ääninäyttelyjä. Pääsin ihan alussa pariin tylsään vihuluolaan mut emmä tykänny... Noi tommoset pelit on paljon mukavampii mut emmä silti usko et Sudekikaan on mikään hyvä... kiinnostais vaan tietää vähän...

Fablen vertaaminen MW:hen on lain mukaan rangaistava rikos. :) Fable ei selvästikään ole sellainen kuin luulet sen olevan.

Ylös Bottom