Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bushi
Eikös tässä oo joku moninpelikin? Neljällä, tai jotain.
Heh, nyt on kyllä väärä Climax kyseessä. Climax, josta sinä puhut, on japanilainen pelinkehittelijä Climax Entertainment, jonka kotisivut löytyvät täältä. Sudekia tekevä Climax on taas kotoisin Englannista ja sen edellisiin peleihin kuuluu mm. Xboxin MotoGP-sarja ja ATV: Quad Power Racing II.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jou
Minä olen aina pitänyt Climaxin peleistä: Megadrive Land Stalker, Saturn Dark Saviour ja Dreamcast Blue Stinger. Minä tykkäsin niistä, ja Sudekikin vaikuttaa coolilta!
Eikös Acclaim tehnyt ton ATV:n?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Heh, nyt on kyllä väärä Climax kyseessä. Climax, josta sinä puhut, on japanilainen pelinkehittelijä Climax Entertainment, jonka kotisivut löytyvät täältä. Sudekia tekevä Climax on taas kotoisin Englannista ja sen edellisiin peleihin kuuluu mm. Xboxin MotoGP-sarja ja ATV: Quad Power Racing II.
Acclaim julkaisi pelin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sabre
Eikös Acclaim tehnyt ton ATV:n?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sabre
Nuo MotoGP:thän ovat ihan laatupelejä mutta saa nähdä miten Climaxilta sujuu joku muu kuin ajopeli.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jou
Tiltissähän tästä oli joskus juttua. Joku päätekijöistä oli suomalainen. Siinä pikku nippeli tieto.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bushi
Femme Fatales fanisaitti.
FFx2 - huh huh, on niitä paljon parempiakin - Fable?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chromium Alpha
Joo mut oon muillekin sanonu: Fable on Fable enkä tykänny Morrowindistä, ja uskon et Fablessa sama vika. En tykkää siitä "tee mitä tykkäät" jutusta... Kun en mä ainakaan päässy eteenpäin morrowindissa kun olin sairaan laiska lukemaan ilman ääninäyttelyjä. Pääsin ihan alussa pariin tylsään vihuluolaan mut emmä tykänny... Noi tommoset pelit on paljon mukavampii mut emmä silti usko et Sudekikaan on mikään hyvä... kiinnostais vaan tietää vähän...