Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sudeki

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bushi
Fablen vertaaminen MW:hen on lain mukaan rangaistava rikos. :) Fable ei selvästikään ole sellainen kuin luulet sen olevan.
En totta helvetissä vertaa sitä MW:hen niinku selvästi luulet, mutta pelkään sen olevan paljon pahempi... En taaskaan sillä tavalla kuin luulet. Jos jompi kumpi pitäisi valita niin Fable tietenkin. Mutta vaikka tykkään roolipelien hengestä noviisilla tavalla, en oikeen pärjää muussa kuin hack'n'slashissa (Varmaan väärin kirjotettu, oon tosi laiska taas)

Mutta jokatapauksessa olen tosi kiinnostunut Sudekista aika tavalla...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Hmph. Ei tosta ny ota sitten selvää mitä tarkoitat... :) mutta ei se mitään, tämä on väärä threadi sitä varten - sittenpähän näet.

Sudeki saattaa tosiaan olla aika kova sana. Saa nyt vaan nähdä kuinka hyvä tarinan ne saa siihen taiteiltua.
 
Juh, en mäkään viitti alkaa aukomaan tässä päätäni, mutta "Sittenpähän näet" ei kuvaa omaa käsitystäni siitä mitä ite tarkotan. Nyt on viimonenkin peli, Splinter Cell 2, läpi eli sitten vaan ootetaan Sudekii ja Halo kakkosta ja Brothers in Armssia. Onneks ilmestyy ihan eri aikoihin. Player onessa (En oo varma mutta tais olla kyseinen kauppa) lupailtiin jo kesäkuühun. Ihan realistista mutta sais olla vielä vähän aikasemmin. Tosin en oon kuukauestakaan niin ihan varma... On aikaa kun kävin kattoossa
 
Tuli vaan mieleen...

Onko mitään muuta faktoja pelistä? Miten pelataan? Miten kamera toimii? Valitaanko yks hahmo vai pelataanko koko jengin hahmoilla vuorotellen? Ei kuulemma oo vielä kunnon trailereita mutta tietääkö joku jotain?:confused:
 
Koko porukalla siinä pelataan. Kontrolloitavaa hahmoa voi ja pitää vuorotella, jotta pelissä pärjää. Monet ongelmat ja viholliset vaativat hahmojen välistä yhteistyötä ja jokaisen erityiskykyjen hyödyntämistä.

Kamera on kolmannen persoonan vinkkelissä oletuksena, mutta pelissä voi myös ampua FPS-pelien tyyliin ensimmäisestä persoonasta pitemmän kantaman aseilla.

Korjatkaa, jos on korjattavaa. Lisätkää, jos on lisättävää.

:rolleyes:
 
Käykää kattomassa nämä videot. Näissä näkyy jo suht kaikki perusjutut - ja nää ei mitään traileri sontaa ole.

Hemmetin hienoltahan se kokonaisuudessaan näyttää...
 
Vaan aikasemmin sais ilmestyä. Sehän on kaupoissa joskus kesäkuun loppupuolella? Eikö? en oo yhtään varma ja tää on vähintään kolmannen käden tietoa. Tätä ennen ei oo mitään pelejä... Ei oo budjettii hankkii:rolleyes: Ja kesällähän ei paljon pelailla!:mad:

EDIT: Enpäs kyllä tiiä noista grafiikoista... Näin pari kuvaa Tilt.tv:ssä, ei ne nyt mitään niin kauheen hienoja olleet...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tiltin haastattelu

Eli viimeviikolla se suomalainen kehitystiimin johtajahemmo oli taas Tiltissä... Näyttivät ihan hienoa videopätkää, jossa ei kyllä ollut oikein mitään muuta kuin positiivista materiaalia, ainakin entiseen nähden. Ihan hienoa se tarinankerrontatearreri :rolleyes: Ja maisema oli ok. Se äijä selitti siitä että hahmon jokainen hammas on tehtu kolmiulotteisesti erikseen, joka ei kyllä ole mitenkään loistava juttu niin kauan kun hahmot ovat muuten niin rumia... Mutta ihan hienoa videopätkää näyttivät. Täs on viralliset xboxin hehkutukset. http://www.xbox.com/fi-fi/Sudeki/default.htm

Hiukan tosi hassu juttu toi "Sudeki nostaa roolipelaamisen kokonaan uudelle tasolle. Sen suuremmat maailmat, voimakkaammat sankarit ja seksikkäämmät sankarittaret on koottu Hongkong-tyyliseen elokuvaseikkailuun"
Edit:Vähän arveluttavaa juttua, mutta lähde on itse Climax, saman tekstin löysin Climaxin sivuilta, tosin suomentamatta, linkkinä em. sivuilta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Se vesi oli kyllä rumannäköistä, mutta muuten grafiikka ajoi asiansa. Hauskaa, että kerrankin Xboxilla on vähän kirkkaampia värejä. Hahmodesign tosin voisi olla parempi, sillä se jää auttamatta muoviluokkaan esimerkiksi Final Fantasyjen rautaisten hahmojen rinnalla. Ainiin ja se tarinankerrontatyyli oli varsin mielenkiintoinen. :rolleyes:
 
Sudeki kiinnostaa aika tavalla, mutta osa hahmodesignista on kyllä ihan kauheeta. Pahimpana toi ilmeisesti päähenkilö-kundi.

Paperinukketeatterista, maisemista ja taistelusta bonusta, erittäin hienoa ja tyylikästäkin meininkiä.
 
Joo... siis mull on tällä hetkellä neljä peliä listalla jotka on Ninja Gaiden, Halo2, Fable ja Sudeki

Näyttää ja kuulostaa tosi nannalta. Mut kyll luulen et jää auttamatta Fablen jalkoihin. Oon kyllä aina tykänny tosta japanin hahmonteko tyylistä (final fantasy) ja täytyy sanoo et vaik ei toi Sudekin hahmodesing nyt mistää parhaasta päästä ookkaan ni hienolta näyttää kuitenki.:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Mä en usko, että kesäkuussa ilmestyvä peli jää joskus tulevan pelin jalkoihin.

:confused:

... mitä lause "jää auttamatta Fablen jalkoihin" tuo sinun mieelesi!?
Tarkoitin vain että Sudeki jää Fablen jalkoihin... en sitä että ne tulevat ulos samaan aikaan. Kyllä tuleva peli voi polkea jonkin tällähetkellä olevan pelin jalkoihinsa... vai väitätkö ettei voi!?!

Ja enkä yritä alkaa tässä mitään Fable verus Sudeki kamppailua... se että sanon "Sudeki jää auttamatta Fablen jalkoihin" on vain minun oma mielipide. Ja jokaisellahan on lupa omaan mielipiteeseensä, eikö :)
 
Ruutana: Miten voit sanoa vielä omaa mielipidettäsi kummastakaan pelistä, kun kummatkaan eivät ole vielä ilmestyneet? Et voi tietää, vaikka lopuksi pitäisitkin enemmän Sudekista.
 
AAARGH!!!

Unohtakaa!! En ole sanonut mitään :mad:

...kummaa kun ei saa omaa mielipidettä esittää ilman että joku tulee potkimaan päähän. Eli olen muodostanut oman mielipiteeni surffailtuani nettissä etsien juttuja Fablesta ja Sudekista... siinä kaikki. Olen pahoillani jos joku nyt loukkantui sanoistani.

Avain sana on mielipide, ihmiset!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ruutana
:confused:

... mitä lause "jää auttamatta Fablen jalkoihin" tuo sinun mieelesi!?
Tarkoitin vain että Sudeki jää Fablen jalkoihin... en sitä että ne tulevat ulos samaan aikaan. Kyllä tuleva peli voi polkea jonkin tällähetkellä olevan pelin jalkoihinsa... vai väitätkö ettei voi!?!

Sitä että pelit tulevat samaan aikaan ja hypetetympi voittaa - Fable. Ja jälkimmäiseen: Ei voi - esimerkkejä voi antaa jos on.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ruutana
Ja jokaisellahan on lupa omaan mielipiteeseensä, eikö :)

On
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Ja jälkimmäiseen: Ei voi - esimerkkejä voi antaa jos on.
:confused:

Jos tarkoitat että Sudeki ei voi jäädä Fablen jalkoihin olen kyllä todella hämmentynyt... miksei!? Jos tarkoitat vain että kun kumpikaan peli ei ole vielä tullut kauppoihin ja minä jakelen jo tuomioita sen mukan kumpi on hypetetympi (mitä luultavasti tarkoitat), niin ymmärrän kyllä. Ehkä jakelin omaa mielipidettäni liian kärkkäästi. :)

Ei tässä nyt tarkoitus ole kenenkään varpaille astua.

tämä of-topic aihe alkaa kyllä maistumaan jo puulta, joten jos vaikka siirryttäisiin takaisin Sudekiin ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ruutana
:confused:

Jos tarkoitat että Sudeki ei voi jäädä Fablen jalkoihin olen kyllä todella hämmentynyt... miksei!? Jos tarkoitat vain että kun kumpikaan peli ei ole vielä tullut kauppoihin ja minä jakelen jo tuomioita sen mukan kumpi on hypetetympi (mitä luultavasti tarkoitat), niin ymmärrän kyllä. Ehkä jakelin omaa mielipidettäni liian kärkkäästi. :)

Ei tässä nyt tarkoitus ole kenenkään varpaille astua.

tämä of-topic aihe alkaa kyllä maistumaan jo puulta, joten jos vaikka siirryttäisiin takaisin Sudekiin ;)

Fablen julkaisu on joskus reilun puolen vuoden päästä. Jalkoihin jäämisellä meinataan suurinpiirtein samoihin aikoihin ilmestyvää toista, vähintäänkin yhtä odotettua, peliä.
 
Ylös Bottom