Vastaus: Suhtautuminen formaatin vaihtumiseen
Sekin on kuulijan korvassa se äänimaailma kuten kuvanlaatu katsojan silmässä eli ei se vika ole aina jos ei toisten mielestä näytä/kuulosta jokin asia yhtä hyvältä kuin omien / ystävien
Sitten tähän ketjuun voisin vastata että jossain vaiheessa tulee varmaan ostettua blu-ray soitin dvd-soittimen rinnalle mutta kokoelmastani en aio mitään uusia blu-rayna. Sekin on totta että blu-ray elokuvien laatu ei aina ole ehkä niin hyvä mitä odottaakin eli jotkut ei paljoa dvd julkasta eroa jolloin päivityksessä ei ole mitään järkeä..mutta onko muutenkaan pelkän kuvan takia kun itse sisältö pysyy kuitenkin samana?
Joistain leffoista ei vain saa koskaan sellaista kuin olisi eilen tehty vaikka olisi millä systeemillä siirretty. Pelkkää rahastustahan sekin vain on että jotkut br:julkat on siirretty ei niin huollelisesti eli kuva ei ole niin hyvä mitä luulisi ja sitten tulee josksu vuoden päästä joku ultimate versiot leffoista missä se kuva taas paremmin laitettu kuntoon eli ostaa pahimmillaan 3 kertaa saman leffan
Sama ku dvd:n kanssa. Itse en taas kuvantakia päivitä dvd:itäkään..ainoastaan jos julkaistaan joku pidempi versio ko. leffasta
Mutta jotkut ostaa uuden tietokoneenkin että pääsevät pelailemaan peliä täysillä grafiikoilla kun ei nykyinen oma jaksa pyörittää ku mediumeilla. Makuasioitahan nämä ovat täysin. Sekä elättelen pientä toivoa että kauan etsimäni leffat julkaistaisiin niinä harvinaisina versioina jotka ovat dvd:nä lähes mahdoton löytää mutta saa nähä tuleeko blu-rayllekkään niitä.
jotkut leffat taas ovat halvempia blu-rayna kuin vastaava dvd julkaisu mistä joutuu käytettynä maksamaan enemmän. Itse olen erittäin tarkka julkaisuista ja versioista.
Siihen olen taas itse joskus hairahtunut että ostan eka leffan A sitten leffa A julkaistaan vähän hienommassa kotelossa lisien kera ja menen ja ostan sen uusiksi koska hienompi julkaisu. En usein tee niin koska loppukenlopuksi se leffa on sama mikä oli ennen uuden julkan ostoa sekä mua taas itseäni ei extrat paljoa kiinnostele vain se leffa niin kysyn miksi näin teen
Ainoa missä teenkin että ostan uusiksi jos saan tietää että vahingossa mulla hyllyssä jostain leikattu versio tai kuten sin city dvd eka ostin sen dvd_n mikä ekana ja sit tulee vähä pitempi recut and extended julkka ni pakko sekin oli ostaa sit :I
Kauhea sepostus mutta töiden jälkeen väsyneenä tulee lähes kirja kirjoitettua välillä
Sekä toistelua saattaa esiintyä nyt kun vasta heräsin enkä kahvia ole saanut vielä. Elikkäs ennenkuin joku hartkitseekaan jonkun ihme lapsellisen sanasodan alkamista niin jos ei tajunnut niin en mollaa br:ää ollenkaan..kuulun vain niihin jotka ei näe sitä kuvaa niin suurena erona kui vhs-dvd tai sd-hd..kuten jossain jo sanoin niin kauneus on katsojan silmässä
Mutta jos joku mulle tämän ostaisi niin olisin kiitollinen:
http://www.filmtown.fi/index.php?pa...movie&productid=1000512&class=Erikoistuotteet tai tuolla myös olevan saw leffasta tehdyn live kokoisen nuken 500e
Pitäisi kaikenlaista "leffakrääsää" keräillä eli rahanmenoa luvassa