Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Otappa ensi kerralla tarkemmin selvää asioista, ennen kuin alat tuottamaan tekstiä.No joillekkin se kuvanlaatu on se tärkein kuten monille peleissä se grafiikka vaikke se pelistä parempaa teekkään..joillekkin se on ehkä mukavuuskysymys mutta kyllä minä pystyn nauttimaan leffoista ilman että on hd:na. Ette paljoa sitten enää leffateattereissa käy jotka hankkii pelkkää hd:ta kun siellä ei minään fullhd:na leffat pyöri?
Kyllä ne dvd leffojen kuvanlaatu on hyvä eikä mikään ihan hyvä ja sanon taas kuten monesti todennu että ei se laatu välttämättä nautintoon kaikilla vaikuta mutta joillain kyllä.
Sekä pari jackie chanin julkaisua mulla on joista on molemmista olemassa vain yhdet täyspitkät julkasut...muut leikattuja enkä jaksa uskoa että niitä enää julkastaankaan täyspitkinä eli jää dvd leffojen herkuksi ja niissä se kuvakaan ei paras ole mutta riittävä..joskus olen sanonut täällä että mulle se että on täysin pätkimätön on tärkeämpi kuin kuvanlaatu ainakin chanin ja jet li:n leffoissa ja tämä pätee tietenkin vain niissä leffoissa joista on olemassa täys uncut versio..joistain on tietenkin jokainen olemassa oleva julkaisu täys uncut mutta ei kaikista. Joskus ostan blu-ray:n mutta en vielä aikoihin
Jaa no olen joidenkin ihmisten kuullu haukkuvan näitä uudella tekniikalla olevia teattereita ja sanonut että vanhat missä crt vai mitkä lie parempi kuva..jotain ylimääräisistä mössöistä kuvassa ja pikseleistä ovat puhuneet jne.. en ole itse käynyt uudessa teatterissa missä tekniikka tätä uutta mutta silti tohdin epäillä että näitä täyspitkiä superharvinaisuuksia tulee hd:na..voi olla mutta ei se varma ole ollenkaan..voi olla että tulee joskus mutta yhtä paljon mahdollista on että ei tule koskaan. Olen katosnut netistä niin eipä löydy paljoa chania bd:nä..ainakaan hongkong tuotantoa sekä jos tulee niin epäilen että on näitä mitä nykyäänkin euroopa julkat eli kansainvälisiä versioita. Sekä kyllä se dvd:n laatu on hyvä eikä mitään "oli aikanaan" ei se mihkä oo muuttunu. Tuleehan pelejäkin paremmalla grafiikalla koko aika mutta silti jossai 5v vanhass pelissä on edelleen hyvä grafiikka..ei se siitä huonone vaikka aika kuluu. Makuasioita nämä on..omaan katseluuni ei edelleen vaikuta se että onko mikä formaatti. Ehkä se on paremman näköinen terävyydeltään hd:na mutta dvd:isskään ei vikaa koska kuva on aikas virheetön. Elokuva ei saa olla liian terävä..pitää olle elokuvamainen fiilis kuten jos vertaa niin hyvissä crt tykeissä elokuvamaisempi kuva kuin nykyajan dlp ja lcd tykeissä. Dila tykit saattaa olla niitä parhaita mutta tällä hetkellä ottaisin crt-tykin sen elokuvamaisen kuvan takia eikä mitään ylimäärästä kuvassa näy kuten pikseleitä jne. sateenkaaria mitä näitä on mitkä vaivaa useimpia dlp ja lcd malleja Sama kun vertaa jotai plasmaa tai lcd vs proju-tv...proju tv vie voiton elokuvamaisessa kuvassa. Mutta leffoista sen verran että ehkä parempilaatuisia versioita kuvaltaan tulee markkinoille joskus mutta se paremmuus saattaa rajoittua vain siihen kuvanlaatuun
Nyt suosittelen lämpimästi tähän väliin, että oikeasti katsot jonkun elokuvan sillä hd-resoluutiolla ihan itse. Saattaa yllättää positiivisesti, eikä tarvitsisi tulla mutuilemaan omituisia sen jälkeen. Ja tämä nyt oli vain tyhmä oletus tekstisi perusteella, että et olisi nähnyt teräväpiirtotarkkuudella elokuvaa.Paljon tekstiä...
Nimen omaan juuri näin.Ei sitä DVD/VHS kokoelmaa ole pakko uudestaan ostaa BDnä. Huonoin perustelu minkä takia ei HD kuvaan siirry. Ostaa vain ne elokuvat uudestaan jotka halua nähdä tarkempina ja uudet leffat BDnä. Ei pitäisi olla mikään ongelma.
Ja ei, olen todennut, että leffalipun hintaa ei viitsi enää niin useasti maksaa (se on niin kalliskin), koska kotona on ihan toimiva kotiteatteri.
Lippuhan on törkeän halpa verrattuna BD-levyihin (~9e vs. 30e). Spiderman 3 katsotaan kuitenkin sen yhden kerran.
Keräilyn ymmärrän, mutta jos ei ole keräilijä ja ei ole aikomustakaan katsoa leffaa toisen kerran niin maalaisjärjellä ajateltuna miksi maksaa kolminkertainen summa huonommasta tuotteesta?
9 eurolla saa kuitenkin täysivaltaisen elokuvaelämyksen. Ainut mikä puuttuu on sohva heh
Vuokrahinta on selkeästi halvempi kuin leffalippu. BD ja HD DVD-leffoja on vuokralla toistaiseksi erittäin rajoitettu määrä, mutta valikoima tulee jatkossa kasvamaan.
Lippuhan on törkeän halpa verrattuna BD-levyihin (~9e vs. 30e). Spiderman 3 katsotaan kuitenkin sen yhden kerran.
Jaa no olen joidenkin ihmisten kuullu haukkuvan näitä uudella tekniikalla olevia teattereita ja sanonut että vanhat missä crt vai mitkä lie parempi kuva..jotain ylimääräisistä mössöistä kuvassa ja pikseleistä ovat puhuneet jne.. en ole itse käynyt uudessa teatterissa missä tekniikka tätä uutta mutta silti tohdin epäillä että näitä täyspitkiä superharvinaisuuksia tulee hd:na..voi olla mutta ei se varma ole ollenkaan..voi olla että tulee joskus mutta yhtä paljon mahdollista on että ei tule koskaan. Olen katosnut netistä niin eipä löydy paljoa chania bd:nä..ainakaan hongkong tuotantoa sekä jos tulee niin epäilen että on näitä mitä nykyäänkin euroopa julkat eli kansainvälisiä versioita. Sekä kyllä se dvd:n laatu on hyvä eikä mitään "oli aikanaan" ei se mihkä oo muuttunu. Tuleehan pelejäkin paremmalla grafiikalla koko aika mutta silti jossai 5v vanhass pelissä on edelleen hyvä grafiikka..ei se siitä huonone vaikka aika kuluu. Makuasioita nämä on..omaan katseluuni ei edelleen vaikuta se että onko mikä formaatti. Ehkä se on paremman näköinen terävyydeltään hd:na mutta dvd:isskään ei vikaa koska kuva on aikas virheetön. Elokuva ei saa olla liian terävä..pitää olle elokuvamainen fiilis kuten jos vertaa niin hyvissä crt tykeissä elokuvamaisempi kuva kuin nykyajan dlp ja lcd tykeissä. Dila tykit saattaa olla niitä parhaita mutta tällä hetkellä ottaisin crt-tykin sen elokuvamaisen kuvan takia eikä mitään ylimäärästä kuvassa näy kuten pikseleitä jne. sateenkaaria mitä näitä on mitkä vaivaa useimpia dlp ja lcd malleja Sama kun vertaa jotai plasmaa tai lcd vs proju-tv...proju tv vie voiton elokuvamaisessa kuvassa. Mutta leffoista sen verran että ehkä parempilaatuisia versioita kuvaltaan tulee markkinoille joskus mutta se paremmuus saattaa rajoittua vain siihen kuvanlaatuun
Lippuhan on törkeän halpa verrattuna BD-levyihin (~9e vs. 30e).
kungfumaster, Mitä mä just sanoin siitä hiljaa olemisesta?
P.S. Miten ois kappalejako.
Sitäpaitsi PT-AX100E:kin on poistunut ikivanha malli, ja vielä halpisluokasta. Ei ole Full HD:tä nähnytkään. Ei TODELLAKAAN ole ainut tykki missä ei pikseliverkkoa näy.
Jep, haluan tuon, eikun en haluakaan, vähän hapokas hinta $20 000 .tällainen proju
En ole nähnyt full hd kuvaa mutta pointtini on se että...