Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Melee

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Pelaamalla yksinpelimoodeja.

Toisaalta, melee-otteluissa jokainen osunut Smash-lyönti tuottaa yhden "pikkukolikon". Muutaman tunnin session jälkeen kasassa lieneekin oikein mukava määrä kilisevää.
 
Hoh sentään...

Puolisentoista vuotta Meleen julkaisusta, ja yhä se vaan on se moninpeli. Näin siis täälläpäin, muut ovat varmasti eri mieltä. Tämän ns. True Player-turnauksen jälkeen en kuitenkaan ole paljoakaan Meleetä pelannut, mitä nyt välillä erityisesti sukulaispoikien kanssa. Todellakin loistava peli, jälleenpeluuarvo rajaton.

Mahdollisista jatko-osista ei kuitenkaan ole kuulunut mitään. Itse pidän epätodennäköisenä että GameCubella enää nähtäisiin Super Smash Brothers-peliä. Melee oli niin kattava peli että uusia asioita ei millään saisi kovinkaan paljoa mahtumaan mukaan.

Niinpä katseet kohdistuvatkin GBA:han. Kokonaan uusi peli tai vaikkapa vain kannettava versio alkuperäisestä SSB:stä olisi jotain mahtavaa... Tietääkö Nintendo kuinka paljon ihmiset pitävät SSB-peleistä? Jos tietää, niin eikö olisi kannattavaa jatkaa sarjaa maailman myydyimmällä konsolilla?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SAZU
onko niitä samus ilman kypärää ja mario yoshin selässä trphyja oikeesti?
Kyllä ne olemassa ovat, muttei niitä mistään saa. Ne jaettiin Japanissa harvoille ja valituille.
 
säkkiä yhteensä 87??.?m:p
kaikilla muilla paitsi marthilla
yli kolmesataa metriä

ganonilla 525.?m:p
 
moro!

bounty hunters meni tasan yhes sekas!
meneekö edes kärkeen?

seconds anyone 0,58s

sandibagia yhteensä 8760.9m:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SAZU
moro!

bounty hunters meni tasan yhes sekas!
meneekö edes kärkeen?

seconds anyone 0,58s

sandibagia yhteensä 8760.9m:)
Ehei, ei lähellekään kärkeä!

Seconds, anyone? 00:00:48 (Ja olen muistaakseni parantanut tätä)
Bounty Hunters 00:00:97

Home Run Contest totalini ei ole mikään mahtava, arviolta 12 km. Häpeäpilkkuna Ganondorfin tulos (vain vähän reilu 900 metriä!)
 
miten toi ganondorf:confused: :confused:

p.s.
hankin makeen raichu avatarin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Home Run Contest totalini ei ole mikään mahtava, arviolta 12 km. Häpeäpilkkuna Ganondorfin tulos (vain vähän reilu 900 metriä!)

Omistatko ihan PAL version pelistä, sillä jostain olen lukenut, että NTSC ja PAL versioilla olisi eroa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Omistatko ihan PAL version pelistä, sillä jostain olen lukenut, että NTSC ja PAL versioilla olisi eroa?
Juu, ihan PAL-version omistan. Tuo Ganondorfin tulos on siis oikeasti huono, monilla suomalaisillakin on yli 2000 m. PAL- ja NTSC-versioilla ei muuten ole eroa muiden hahmojen kuin Yoshin ja Marthin osalta.
 
Ha-ha-haa!Vihdoin ja viimein sain ganondorfilla 605.5m,enkä käyttänyt bat drop comboja.Minkälaisia tuloksia ootte saanut ilman bat drop comboja?Entä mitä tekniikkaa ootte käyttäny?Tässä tulee oma:

<<< Ganondorf >>>

1.Käänny ja ota maila.
2.Syöksy säkin viereen.
3.Lataa ylös+a smash, vahinkoa tulee olla n.44-45%.
4.Kaksois hyppy, alas+a smash.
5.Lataamaton ylös+a smash.
6.Pieni hyppy, ja alas+b.(Juuri kun säkki on aivan ganonin ylä puolella)
7.Syöksy säkin viereen.
8.Kaksois hyppy.
9.Heitä maila ylös.
10.Lataa warlock punch, HETI kun alat tipahtaa.
 
VIELÄKÖ TÄMÄ THREADI ON TÄÄLLÄ???

Tulee kohta puolitoista vuotta täyteen. Huh huh.

Kaikki palkinnot on kerätty kolikkoautomaatista, kaikki maat ja hahmot sun muut. Vain 262 palkintoa joten olen aloittanut pelaamaan kaikkien hahmojen palkinnot.
 
Mua pännii vähän kun ostin gigantista SSBM:n niin siinä tuli ruotsin ja saksan kieliset ohjeet vain?


Saisiko jonkun nappula listan smashheistä jne :D: kiitti
 
Ylös Bottom