Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Melee

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepe90
Saisiko jonkun nappula listan smashheistä jne :D: kiitti
Ei siihen sen kummempaa listaa tarvita, kun kaikki liikkeet tehdään samalla tavalla hahmosta riippumatta. Joka hahmolla on siis kolme smash attackia (sivulle, ylös ja alas). Ne tehdään yksinkertaisesti "smashaamalla" tikkua haluttuun suuntaan ja painamalla samalla A:ta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Ei siihen sen kummempaa listaa tarvita, kun kaikki liikkeet tehdään samalla tavalla hahmosta riippumatta. Joka hahmolla on siis kolme smash attackia (sivulle, ylös ja alas). Ne tehdään yksinkertaisesti "smashaamalla" tikkua haluttuun suuntaan ja painamalla samalla A:ta.

Jos pelaa moninpeliä niin voi käyttää myös C-tikkua.
 
Olen apina tai jotain :D siis miten noi smash lyönnit tehään? pidän alas ja A samaan aikaan pohjas? tai sivulle a´tai ylös a?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepe90
Olen apina tai jotain :D siis miten noi smash lyönnit tehään? pidän alas ja A samaan aikaan pohjas? tai sivulle a´tai ylös a?
Näpäytät vain tikkua haluamaasi suuntaan samalla kun painat A:ta.
 
Olemme nyt kaverin kanssa tahkonut eventtiä 50. Niin voiko joku kertoa siihen hyvän taktiikan? Ihan sama millä tyypillä, harjottelemme kumminkin ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cevva
Olemme nyt kaverin kanssa tahkonut eventtiä 50. Niin voiko joku kertoa siihen hyvän taktiikan? Ihan sama millä tyypillä, harjottelemme kumminkin ;)

Ganondorfilla up + a smash.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cevva
Olemme nyt kaverin kanssa tahkonut eventtiä 50. Niin voiko joku kertoa siihen hyvän taktiikan? Ihan sama millä tyypillä, harjottelemme kumminkin ;)

Falco on aikas hyvä hahmo tuohon, johtuen hahmon loistavasta nopeudesta ja hyppyjen korkeudesta. Hyppää ilmaan, iske yläilmalyönnillä ja alastullessa tee meteoria (Falcolla alailmalyönti). Väistele käsien hyökkäykset ihan rauhallisesti, ja ottelu on käytännössä voitettu.

Kirbykin on hyvä valinta. Pysyttele ilmassa ja räimi käsiä yläilmalyönneillä ja vasarapyörähdyksellä. Suurimman osan hyökkäyksistä voi välttää muuttumalla kiveksi.
 
Mulla on kaikki hahmot paitsi mr. game and watch ja mewtwo trophy on noin 200 ja niitä hahmoja on tosiaan aika helppo hankkia
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dark Flame
Mulla on Ganondorfilla enkka nyt 1350.0m voisko joku sanoa onko se nyt sitten: huono, keskinkertainen, vai hyvä?
Miten ihmeessä oot saannu ganondirffinlla noin paljo? mitä liikettä teet että saat noin pitkälle?
 
Se on nyt parantunu ja se on jotain n. 1600.0m Käytä seuraavaa taktiikkaa:

1.Hyppää
2.Tiputa maila(z)
3.Alas+A heti sen jälkeen
 
Jeps jeps, aika kovia tuloksia on teillä tuosssa homerun contestissa, me ollaan kaverin kanssa saatu noin 393metriä Ganondorffilla. Vähän yli 100 trophyä on kerätty....
Ja pelinhän hankin noin kaksiviikkoa sitten, ja pelataan aina viikonloppuisin sitä pelijäh. En tarvitse mitään apuja noissa home run contesteissa ynnä muissa, pittää itse yrittää saada se yli 500 metriä, niin olen tyytyväinen... ajattelin vain ilmoittaa missä olen menossa....:rolleyes:
 
Homerun Contest:

Ganondorf: 1086,3 m
Capt. Falcon: 541,3 m
Yoshi: 685,9 m
Bowser: 528,4 m
Mario: 507,1 m
Dr. Mario: 405,9 m
Samus: 512,7 m
Link: 418,5 m
Roy: 488,2 m
Marth: 530,5 m
Mewtwo: 426,7 m
Jigglypuff: 413,9 m

siinä oli joitain ennätyksiä...

Target test:

Ganondorf: 00:07:78
Capt. Falcon: 00:11:85
D. Kong: 00:14:40
Yoshi: 00:10:62
Peach: 00:15:83
Luigi: 00:11:90
Mario: 00:16:38
Samus: 00:12:67
Zelda: 00:09:88
Link: 00:06:41
Young Link: 00:14:92
Roy 00:07::97
Marth: 00:16:90
Mr. Game & Watch: 00:04:60
Mewtwo: 00:09:50
Jigglypuff: 00:12:40
Pikachu: 00:11:85
Pichu: 00:12:40

Lisäksi kaikki hahmot, tasot ja eventit läpi. Event 51 kaikilla hahmoilla läpi. Ja kaikki Trophyt.
 
Zos kia cultus sanoi:
Kerroppa nauriz, että kuinka sinä saat sen säkin noin pitkälle? siis ganondorfilla, ihan uskomatonta.

No näin sen saa lentämään vielä vähän pidemmälle:
http://koti.mbnet.fi/kaiutin/Fglitch(eng).wmv
 
Vastaus: Super Smash Bros. Melee

Tuosta Mewtwosta. Tuon ötökän saamiseenhan tarvitaan joko 20 tuntia pelattuna, tai sitten 700 VS. Matsia. Minulla juolahti tälläinen "kikka" mieleeni. Elikkäs onnistuuko tuo jos vain jättää pelin yksinään hyrräämään vaikka Trainingissa, kyllähän se aika kuitenkin kuluu.

Onkos kukaan kokeillut? Toimiiko tuo?
 
Vastaus: Super Smash Bros. Melee

Juri sanoi:
Tuosta Mewtwosta. Tuon ötökän saamiseenhan tarvitaan joko 20 tuntia pelattuna, tai sitten 700 VS. Matsia. Minulla juolahti tälläinen "kikka" mieleeni. Elikkäs onnistuuko tuo jos vain jättää pelin yksinään hyrräämään vaikka Trainingissa, kyllähän se aika kuitenkin kuluu.

Onkos kukaan kokeillut? Toimiiko tuo?

Trainingista en tiedä, itse laitoin neljä 1lv computer jigglypuffia ja 99 elämää.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Melee

Luigista:

Pelasin adventurea mariolla. Crossasin maalilinjan niinkuin piti 2s kohdalla..tai juuknow ja näin kun luigi hyppäsi maarion päälle ja voitin peachin ja luigin. pelasin adventuren läpi ilman continueta mutta lopussa ei tullut mitään että new chalenger has arrived tms.tuli vain että sain mario trophyn mutta luigista ei tietoa. Mikä meni pieleen?
:mad:
 
Ylös Bottom