Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Melee

Vastaus: Super Smash Bros. Melee

Pepe90 sanoi:
Luigista:

Pelasin adventurea mariolla. Crossasin maalilinjan niinkuin piti 2s kohdalla..tai juuknow ja näin kun luigi hyppäsi maarion päälle ja voitin peachin ja luigin. pelasin adventuren läpi ilman continueta mutta lopussa ei tullut mitään että new chalenger has arrived tms.tuli vain että sain mario trophyn mutta luigista ei tietoa. Mikä meni pieleen?
:mad:

Mulle kävi samallailla :(
 
Vastaus: Super Smash Bros. Melee

Juri sanoi:
Tuosta Mewtwosta. Tuon ötökän saamiseenhan tarvitaan joko 20 tuntia pelattuna, tai sitten 700 VS. Matsia. Minulla juolahti tälläinen "kikka" mieleeni. Elikkäs onnistuuko tuo jos vain jättää pelin yksinään hyrräämään vaikka Trainingissa, kyllähän se aika kuitenkin kuluu.

Onkos kukaan kokeillut? Toimiiko tuo?

Ei toimi. Tuo 20 tuntia pitää pelata moninpelissä. Eli training ei kelpaa.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Melee

20 tuntiahan hurahtaa niin perkuleen nopeasti. Kavereita ja kaljaa kehiin :)
 
Vastaus: Super Smash Bros. Melee

Grr, olisi vain pitänyt jättää tuo Melee kaupan hyllylle.

1. Olen ainoa täälläpäin joka omistaa Cuben. Yhdelläkään kaverillani ei sitä ole
2. Omistan vain yhden ohjaimen joten pari piilohahmo jää ikuisiksi ajoiksi saamatta :(

Mutta Smash Bros Meleehän on enemmän moninpeli kuin yksinpeli. Silti se on niin viihdyttävä ja hauska että enpä taida sitä palauttaa vaikka mieli tekisi. Harmittaa vain nuo piilohahmot.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Melee

Voithan sinä yksinkin pelata sitä moninpeliä 20 tuntia. Mätkit Com-pelaajia niin kauan kuin jaksat. Voi käydä vähän tylsäksi ilman kavereita, mutta eihän sille voi mitään :D
 
Vastaus: Super Smash Bros. Melee

Osaisikos joku auttaa Eventteihin:

21- Ice Breaker (KO kummatkin Nanat)
28- Puffballs Unite! (Kaikki mahdolliset Kirbyt)

En pääse näitä' mitenkään läpi. En saa mitenkään kumpiakaan Nanoja ulos arenalta ja Kirbyt saavat minut nopeammin ulos ennen kuin ehdin sanoa "Moi" :D
 
Vastaus: Super Smash Bros. Melee

Juri sanoi:
En pääse näitä' mitenkään läpi. En saa mitenkään kumpiakaan Nanoja ulos arenalta ja Kirbyt saavat minut nopeammin ulos ennen kuin ehdin sanoa "Moi" :D

Ota vaikkapa C. Falcon tuohon Ice Breakeriin. Mene Climbereiden viereen ja lataa osumia etu- tai ylä-Smashilla kunnes Nana kuolee.

Ota tuohon toiseen Dr. Mario ja räiski Kirbyjä suruitta ylös-B:llä. Osuma tappaa lähes aina, joten Kirbyt katoavat kentältä todella nopeasti.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Melee

Juri sanoi:
Osaisikos joku auttaa Eventteihin:

21- Ice Breaker (KO kummatkin Nanat)
28- Puffballs Unite! (Kaikki mahdolliset Kirbyt)

En pääse näitä' mitenkään läpi. En saa mitenkään kumpiakaan Nanoja ulos arenalta ja Kirbyt saavat minut nopeammin ulos ennen kuin ehdin sanoa "Moi" :D

kaikki on pelattu läpi... :D
 
Vastaus: Super Smash Bros. Melee

Juri sanoi:
Osaisikos joku auttaa Eventteihin:

21- Ice Breaker (KO kummatkin Nanat)
28- Puffballs Unite! (Kaikki mahdolliset Kirbyt)

En pääse näitä' mitenkään läpi. En saa mitenkään kumpiakaan Nanoja ulos arenalta ja Kirbyt saavat minut nopeammin ulos ennen kuin ehdin sanoa "Moi" :D
Ice Breakerissa Foxin tai Falcon shinella (dB) on hyvä erottaa jääkiipijät toisistaan. Yksinäinen Nana onkin sitten helppo tappaa.

Puffballs Unite! on helppo päästä läpi kun käyttää esimerkiksi Royn uB:tä. Muillakin hahmoilla on iskuja joilla saa 1-hit KO:n.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Melee

No, home run contestissa ennätys on roylla. Jotain yli 200 tai 300 en muista kumpi :cool:

Juu, tietäiskö kukaan jotakin hyvää taktiikkaa eventh match 50:neen. Bowserilla olen pärjänny, mutta läpi ei vielä ole helpi.:eek:
 
Vastaus: Super Smash Bros. Melee

No, home run contestissa ennätys on roylla. Jotain yli 200 tai 300 en muista kumpi :cool:

Juu, tietäiskö kukaan jotakin hyvää taktiikkaa eventh match 50:neen. Bowserilla olen pärjänny, mutta läpi ei vielä ole helpi.:eek:

Itse ainakin koin tuon Eventin melko helpoksi hyödyntämällä Royn Counter liikettä (down-b). Ja tohon HRC tulokseen kun lisäät sen tuhat metriä niin alkaa lähenemään hyvää tulosta ;)
 
Vastaus: Super Smash Bros. Melee

voisitteko auttaa koskien 49. ja 50. eventtiä

näitä on tultu yriteltyä melko monta kertaa

olisiko teillä neuvoja, jolla nämä läpäisisi helpommin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Super Smash Bros. Melee

voisitteko auttaa koskien 49. ja 50. eventtiä

näitä on tultu yriteltyä melko monta kertaa

olisiko teillä neuvoja, jolla nämä läpäisisi helpommin?

sori jos tulee myöhässä, eventtiä 50 kannattaa yrittää ganonin up-smsh liikeellä
 
Ylös Bottom