Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Melee

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aleksi1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No, täytynee minunkin yrittää näitä event-enkkoja.

Fire Emblem Pride 00:22:20.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
No, täytynee minunkin yrittää näitä event-enkkoja.

Fire Emblem Pride 00:22:20.
Täytynee minunkin siis yrittää kilpailla kanssasi.:)

Tästä se lähtee:
Omissa nimissäni alunperinkin ollut
45 Game&Watch Forever! on nyt ajassa 00:16:06

Olettekos tulossa True Player SSBM-kisoihin?
Olisi mukavaa nähdä vähän "tuttuja" siellä.
Itse olen jo ilmoittautunut. Hahmo tietysti Roy.
Turpiin tulee.;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Noup...

Vittu ku ei oo kyytiä Hesaan.
Oisin näyttäny teille sanan KO todellisen tarkotuksen.
Törkeää, että kaikki tuommoiset tapahtumat pidetään stadissa. Todelliset lahjakkuudet nimittäin löytyy Kehä Kolmosen ulkopuolelta jostakin keskeltä korpea. Kuten minä :D

No, sitten kun tapahtuma on ohi, niin kerrothan että millaista siellä oli?
 
Re: Noup...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Vittu ku ei oo kyytiä Hesaan.
Oisin näyttäny teille sanan KO todellisen tarkotuksen.
Törkeää, että kaikki tuommoiset tapahtumat pidetään stadissa. Todelliset lahjakkuudet nimittäin löytyy Kehä Kolmosen ulkopuolelta jostakin keskeltä korpea. Kuten minä :D

No, sitten kun tapahtuma on ohi, niin kerrothan että millaista siellä oli?
Ennemminkin TKO tai SD kuin KO?:p

Kyllä kai Helsinki on ihan looginen paikka kisoille.
Ihmettelen tosin miksi tässä tapauksessa ei järjestetä kiertuetta (Vrt. esim viime vuoden Pokémonin SM-kisat noin kymmenen osakilpailun kiertueineen.)
Kerron tietysti tapahtuman jälkeen miten uskomattoman hauskaa siellä oli.:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tony_N
Mikä ihmeen True Player SSBM kisa
Missä se on ja millon ?
Karsinnat Helsingin Tennispalatsin Dosessa 15. ja 16. tätä kuuta. Karsinnan neljä parasta GameWorldin finaaliin.
 
Re: Noup...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor

Törkeää, että kaikki tuommoiset tapahtumat pidetään stadissa. Todelliset lahjakkuudet nimittäin löytyy Kehä Kolmosen ulkopuolelta jostakin keskeltä korpea. Kuten minä :D

Tämä taas johtuu siitä, ettei täälläpäin ole mitään muutakaan tekemistä kuin pelien tahkoaminen aamusta iltaan. :-\
 
Elikkäs nyt SSBM true player -karsinnat on tahkottu. 8 parasta pääsi Gameworldiin kaikille näille palkintona vapaa lippu ja t-paita. Satuin olemaan yksi näistä kahdeksasta ja ajattelin kysyä, että liikkuuko näillä foorumeilla ketään muuta joka pääsi finaaleihin? Etenkin sinä Telpe Fion otitko turpaan vai veditkö turpaan?

Coin matchissa taisin pistää viikonlopun pohjat: 295 kolikkoa :cool: vai onko muuta tietoa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Elikkäs nyt SSBM true player -karsinnat on tahkottu. 8 parasta pääsi Gameworldiin kaikille näille palkintona vapaa lippu ja t-paita. Satuin olemaan yksi näistä kahdeksasta ja ajattelin kysyä, että liikkuuko näillä foorumeilla ketään muuta joka pääsi finaaleihin? Etenkin sinä Telpe Fion otitko turpaan vai veditkö turpaan?
Ootsä tosissas?
Täällähän on ollut paljo juttuu siitä kun TelpeFion ja Lancer pääsi jatkoon!:o
 
Nyt vasta huomasin että tuolla yleisessä gamecube keskustelussa on järkevämpää juttua gw -karsinta aiheesta.
 
Home run contest

Kiitos kovasti antamistanne ohjeista yoshi islandin saamiseksi. Hakkasin ko. systeemiä ja päätäni seinään jo aika kauan turhaan, mutta nyt homma on hoidossa. Erityisen hyödyllinen oli tieto LYHYESTÄ hypystä, joka jäi korostamatta gamefaqs ym. ohjeissa tarpeeksi. En luultavimmin tule pääsemään ihan samoille sataluvuille kuin te, mutta paranee...
-TÄNKS!-
 
Juakko: Olisit vain suosiolla käyttänyt Ganondorfia...sillä minä ainakin sain tarvittavat metriluvut, kun Yoshin ilmassa alas-Ata on heikennetty pelin euroversioon...
 
Noh, tämähän on peliapu osio jotan kysympä taasen:

Olen pelannut jo puolivuotta Meleetä mutta yksi asia on aina minua askarruttanut. Miten niitä kolikoita oikein tulee Melee matsin lopussa. Onko se ajan,tymäyksien, bonustemppujen vai onko vielä jokin muu vaihtoehto näiden kolikoiden saamiseksi Taistelun Aikana?.

Jipii!Voitin ekaa kertaa Ganondorfin,Mewtwon ja Bowserin, jotka kaikki pelasivat minua vastaan ilman mitään itemejä.Ja kaikki tietysti 9-tasolla.Nyt enää pitää ottaa Handikap käyttöön.
 
Ylös Bottom