Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Stardust HD & ULTRA

Vastaus: Super Stardust HD

Eli peli oli ennen päivitystä vain 720p...

Suurin osa peleistä on "vain" 720p ja monet itseasiassa alle. Skaalaus ym kikkailua on sitten osassa mukana ja ehkä jossain on muutama "natiivi" 1080p-peli myöskin (en nyt muista näköjään mitä ne mahd. ovat..).
 
Vastaus: Super Stardust HD

Jos en nyt ihan väärin muisti mitä eilen storesta katsoin niin Super Stardust HD viettää 3 vuotis syntymäpäiviään ja peli on taas 3e... Ja siis tuosta syntymäpäivästä en ihan varma ole, mutta
3e tuon tuolta saa ja itse ostin.

Eilen ehin ihan vain pikkuisen pelaamaan ja sen perusteella peli vaikutti ihan jännältä ja vaikealta.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Latasin ton 5.00 päivtyksen ja aloin pelaamaan, niin kaikki tallennukset oli kadonnu:eek: Trophyt on kylläkin jääny
 
Vastaus: Super Stardust HD

Jos en nyt ihan väärin muisti mitä eilen storesta katsoin niin Super Stardust HD viettää 3 vuotis syntymäpäiviään ja peli on taas 3e... Ja siis tuosta syntymäpäivästä en ihan varma ole, mutta
3e tuon tuolta saa ja itse ostin.

Itse en löytänyt sitä 3e vaan maksoi melkein 8e. Mistä sen löytää 3e?
 
Vastaus: Super Stardust HD

:D Mitä helvettiä... Olin vain niin kikseissä, että ostin sen... Pienen pelailun jälkeen tuli silti trophyja pelistä...??
 
Vastaus: Super Stardust HD

Jaaha, se 3e juttu onkin Game Pack? ''Toi'' luuli että se olisi ollut koko peli (FULL GAME) ja koko peli on sen 8e.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Super Stardust HD

Jaaha, se 3e juttu onkin Game Pack? ''Toi'' luuli että se olisi ollut koko peli (FULL GAME) ja koko peli on sen 8e.

Ihan koko peli kaikkine lisäosineen on 3 euroa. Odotat hetken siinä kaupan pääruudussa niin tulee mainos siitä, jota klikkaamalla sen voi ostaa.

Edit. Jaa olikin tainnut tarjous loppua, tuosta synttärijutusta en tiiä.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Ihan koko peli kaikkine lisäosineen on 3 euroa. Odotat hetken siinä kaupan pääruudussa niin tulee mainos siitä, jota klikkaamalla sen voi ostaa.

Edit. Jaa olikin tainnut tarjous loppua, tuosta synttärijutusta en tiiä.

Muistatko mitä siinä luki/lukee? Siellä on niin paljon niitä eri SSHD eri kamoja.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Muistatko mitä siinä luki/lukee? Siellä on niin paljon niitä eri SSHD eri kamoja.

Kyllä toi vielä näyttäisi olevan 2,95 tarjouksessa. Eli alkuruudussa venasin ehkä 30 sekuntia niin tulee "Super Stardust Hd Complete Anniversary"-mainos, josta sen voi ostaa. Tuhon hintaan 30.6 - 8.7. Näin siis eurostoressa.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Kyllä toi vielä näyttäisi olevan 2,95 tarjouksessa. Eli alkuruudussa venasin ehkä 30 sekuntia niin tulee "Super Stardust Hd Complete Anniversary"-mainos, josta sen voi ostaa. Tuhon hintaan 30.6 - 8.7.

Miu moka, niinhän siinä lukee... Siinä luki (GAme Pack) Joten luulin että lisäosa, mutta kun luin sen tekstin, 3 osaa. :D Kiitos Kiitos!
PS: Jatkossa luen varmasti koko tekstin läpi! (Myös terveys osuuden!)
 
Vastaus: Super Stardust HD

Perhana, pitkästä aikaa aattelin pelata, mutta v 5.0 päivitys ei onnistu. Kone buuttaa ittensä, eikä ala edes lataamaan tiedostoa. Onko muilla ollut vastaavaa?
 
Vastaus: Super Stardust HD

Perhana, pitkästä aikaa aattelin pelata, mutta v 5.0 päivitys ei onnistu. Kone buuttaa ittensä, eikä ala edes lataamaan tiedostoa. Onko muilla ollut vastaavaa?

Odota tosiaan että pelin taustamusiikki alkaa soimaan ennen kuin hyväksyt päivityksen. Sitten pitäisi toimia. Itse tappelin myös saman ongelman kanssa.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Uuh.. ihan täydellistä vastinetta 1.95 € panostukselle tämä Super Stardust HD:n soundtrack. Sisällössä löytyy; 29 kappaletta, yhteensä kuunneltavaa lähes puolitoista tuntia retrohenkistä pelimusiikkia parhaaseen A-ryhmään.

Asentaa itsensä aluksi hassusti sinne Pelit-kansion alle, josta klikkaamalla siirtää rojut viimein Musiikki-osastolle.
 
Ylös Bottom