Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SuperCar Challenge [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kurvi35
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: SuperCar Challenge [PS3 Hype]

Tässäkin pelissä on toi huonopuoli kun pelaa kuvakulmalla jossa kamera on auton takana niin mutkissa kamera ei liiku tarpeeksi nopeesti vaan jää kuvaamaan auton kylkeä.

Muikea peli. :)
Pidin kovasti, ostoonhan tämä menee.
Ekassa kisassa meni kone totaalijumekseen parin mutkan jälkeen, mutta se menee toivoakseni betan piikkiin, sitemmin ei ole jumahduksia näkynyt. enimmäkseen olen yksikseni ajellut ratoja opetellessa..

Oikein mukavaltahan se ajaminen tuntuu, taitaa lähteä ostoon kunhan saavat julkaistua :)

Oikein mukavaltahan se ajaminen tuntuu, taitaa lähteä ostoon kunhan saavat julkaistua :)

Mä ainankin ostan, koska tykkään FC pelistä todella paljon ja tätä SCC peliä olen tahkonnut siitä asti useasti, kun beta testi version aikanani sain.
Lisäksi joiden kanssa olen lähes tauotta joka viikko sahattu FC peliä, niin hekin ostavat tämän SCC pelin ja näin kaveri porukalla jatketaan seuraavaksi SuperCar Challengea.

Vaikka lähes kaikki radat ja autot ovat samoja, kuin FC pelissä.Ajotuntuma ei ole kuitenkaan mennyt metsään vaan haastetta on tullut mukavasti lisää, vaikka testi versio onkin kyseessä.

Mä ainankin ostan, koska tykkään FC pelistä todella paljon ja tätä SCC peliä olen tahkonnut siitä asti useasti, kun beta testi version aikanani sain.
Lisäksi joiden kanssa olen lähes tauotta joka viikko sahattu FC peliä, niin hekin ostavat tämän SCC pelin ja näin kaveri porukalla jatketaan seuraavaksi SuperCar Challengea.

Vaikka lähes kaikki radat ja autot ovat samoja, kuin FC pelissä.Ajotuntuma ei ole kuitenkaan mennyt metsään vaan haastetta on tullut mukavasti lisää, vaikka testi versio onkin kyseessä.

Hyviä ajopelejä ei mustalla laatikolla todellakaan ole liikaa. Ferrari Challengea ei monien kehuista huolimatta ole koskaan tullut kokeiltua, joten tämä peli on ensimmäinen kosketus kyseisten tekijöiden tuotoksiin. Vaikka SCC ei olekaan graafisesti aivan lajityypin kärkipäässä, on ajo itsessään toteutettu varsin oivallisesti.

Ainakin Olutmestarin ja muutaman muunkin suomalaisen kanssa on jo saatu mukavat kisat aikaan, joten uskon menon parantuvan julkaisun jälkeen. :)

Kohtahan tämä ilmestyy jos ei lykkäänny. :)
Olisi ihan kiva päästä ajelemaan suomalaisten kesken vaikka olenkin surkea kuski :o
Ongelmani on lähinnä olematon keskittymiskykyni, jonka takia tulee kolareita ja kontakteja, jos törttöilen liikaa niin häivyn heti pelistä muiden kisaa pilaamasta.

Ajelen siis aina ilman mitään apuja.

Julkaisu siis perjantaina? Onko tietoa mistä ainakin varmasti löytäisi tämän? Konsolinetin eikä Verkkokaupan sivuilta löytynyt ainakaan mainintaa. Olisi hyvä saada viikonlopuksi uusi ajopeli, kun on kerrankin aikaa ja mahdollisuus pelata.

Julkaisu siis perjantaina? Onko tietoa mistä ainakin varmasti löytäisi tämän? Konsolinetin eikä Verkkokaupan sivuilta löytynyt ainakaan mainintaa. Olisi hyvä saada viikonlopuksi uusi ajopeli, kun on kerrankin aikaa ja mahdollisuus pelata.

VPD, ollos hyvä :)

Uusi julkaisupäivä 4.9.2009 ( laitoin tämän myös aloitus sivulle ).

Eli 28 päivä perjantaina ei kannata mennä pyytelemään peliä.

Tämä on kuten Ferrari Challenge, hyvä peli. Näin betan perusteella. Mutta mutta, yksi asia häiritsee paljon. Nimittäin eräänlainen suttuisuus. Jarrupaikkoja on hyvin hankala hahmottaa ilman sitä apuviivaa, ainakin minulle. Voi kyllä olla että tämä jää kauppaan juurikin sen takia. Kun jossain ikivanhassa ps-1 pelissä jarrupaikat näkee selvästi esim, metrikylteistä sun muista maamerkeistä ja tässä niitä joutuu oikein tihrustamaan, niin se on kyllä minun kirjoissani tosi iso miinus. Voisihan sitä apuviivaa pitää päällä jarrupaikkojen osalta, mutta se taas tuntuu jotekin väärältä. Alelaarista hankintaan, jos ollenkaan. Luvassa on tältä osin paljon paremmin toteutettu peli. Kuulema vielä tänä vuonna.
;)

Onko nuo autot nyt oikeasti ajettavia eikä sellaisia jarruttomia pulkkia kun Ferrari Challengessa?

Onko nuo autot nyt oikeasti ajettavia eikä sellaisia jarruttomia pulkkia kun Ferrari Challengessa?

Teen asian kerralla selväksi eli:
Kun et Ferrari Challengesta tykännyt ilmeisesti, niin jätä tämäkin sitten väliin.
Kaikki muutkin, jotka eivät tykkää FC pelistä ( Ferrari Challenge ) jättäkää ostamatta.

Joissakin autoissa jarrut ovat heikohkot ( ehkä lievästi sanottuna ) ja kääntyvyys tiukoissa mutkissa todella kankeaa eli on ajettava todella hitaasti että auto kääntyy.
Lisäksi ajettavuus mennyt miten nyt sanois öö selvästi rankempaan suuntaan eli esimerkiksi kanttikiveyksistä autot lähtevät monesti todella pahasti käsistä.

Eilen OlderSpaceMan68 kirjoitti jarrutus paikkojen näkymisestä ( lukekaa hänen tekstinsä...tällä sivulla), joka kyllä pitää paikkaansa.

Itse ajan ilman mitään apuja ja mutkista lähtö lähes aivan samaa tasoa kuin FC pelissä eli kaasua tarjottava hienosäädöllä muuten lähtee alta.
Lisänä ne radat ja autot ovat lähes samat kuin FC pelissä.

Hyvä, tuota tietoa kaipasin.

Tykkään itse kylläkin autosimulaattoreista mutta jotenkin Ferrari ei vaan istunut mulle ei sitten ollenkaan.

Tykkään itse kylläkin autosimulaattoreista mutta jotenkin Ferrari ei vaan istunut mulle ei sitten ollenkaan.

Kokeilitko muita autoja FC:ssä kuin sitä millä Tutorial ja Challenge ajettiin? Siinäkin oli todella isoja eroja autoissa jarrujen tehon suhteen.

No hyvä ettei se kääntyminen johtunut vain omasta kädettömyydestäni. Eli tosiaan tiukissa mutkissa on kyllä hankala kääntyä. Jarrut pohjaan vähänkin liian myöhään, niin usein ollaan jo poissa radalta. Sitten kun saa jarrutettua tarpeeksi, niin kääntyminen on tuskaisen hidasta. Johtuu varmasti osaksi pelaamisestani, mutta kerta tuossa ylempänäkin oli jo juttua aiheesta, niin taitaa homma vain olla näin.

Minun mielipiteeni on, että Ferrari Challenge erittäin hyvä autopeli ja myös tämä SuperCar Challenge on erittäin hyvä autopeli.

Laitoin vain totuuden tonne edelliseeni juttuun / vastaukseen minkälainen peli on, kun sitä kysyttiin.
Kun kerran ei tykännyt Ferrari Challengesta, niin silloin ei todellakaan kannata tätä SuperCar Challengea ostaa.Rahat menevät niillä vaan aivan hukkaan.

Minua ei häiritse eri autojen jarru erot, ei häiritse jarrumerkkien vähäisempi näkyvyys ja eikä häiritse vaikeahko ajettavuus.
Koko ajan on oltava varuillaan esim. kanttikiveyksien takia ja autoa on ajettava koko ajan eikä vain ohjattava suurinpiirtein.
Eikä häiritse lähes samat radat ja autotkaan.Eikä grafiikka ( suttuisuus ) minulle on tärkeämpää ajettavuus.

Jos ja kun autoissa on eri tehoiset jarrut josta vompatti mainitsi aikaisemmin, niin se on vain jarrutettava aikaisemmin.

Peli on aivan mahtava :D

Lisäsin tarkemmat Beta ( demon ) haku ohjeet SuperCar Challenge keskustelun aloitus sivulle.
Lisätty myös linkki listaan selvemmin mistä löytää uudet video otokset.

Muistutuksena sieltä löytää myös julkaisu päivämäärän plus kaikkea muuta..

Lisäsin tarkemmat Beta ( demon ) haku ohjeet SuperCar Challenge keskustelun aloitus sivulle.
Lisätty myös linkki listaan selvemmin mistä löytää uudet video otokset.

Muistutuksena sieltä löytää myös julkaisu päivämäärän plus kaikkea muuta..

Kiitos tuosta. Ferrari Challengesta pidin vaikka se hyvin kesken jäikin(pitää palata joku päivä), jotenka pitääpi kokeilla myös tätä.

Hyvältähän tuo näyttää, Ferrari Challengea tässä olen ajellut ja hyvin tyytyväinen siihen olen ollut... Huono juttu tällä hetkellä on, kun löytyy noita autosimuja niin paljon eikä oikein tiedä mitä pitäisi ostaa. No mikäs näitä pelatessa, kun GT5 odotellaan.

Ylös Bottom