Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oikein mukavaltahan se ajaminen tuntuu, taitaa lähteä ostoon kunhan saavat julkaistua![]()
Mä ainankin ostan, koska tykkään FC pelistä todella paljon ja tätä SCC peliä olen tahkonnut siitä asti useasti, kun beta testi version aikanani sain.
Lisäksi joiden kanssa olen lähes tauotta joka viikko sahattu FC peliä, niin hekin ostavat tämän SCC pelin ja näin kaveri porukalla jatketaan seuraavaksi SuperCar Challengea.
Vaikka lähes kaikki radat ja autot ovat samoja, kuin FC pelissä.Ajotuntuma ei ole kuitenkaan mennyt metsään vaan haastetta on tullut mukavasti lisää, vaikka testi versio onkin kyseessä.
Julkaisu siis perjantaina? Onko tietoa mistä ainakin varmasti löytäisi tämän? Konsolinetin eikä Verkkokaupan sivuilta löytynyt ainakaan mainintaa. Olisi hyvä saada viikonlopuksi uusi ajopeli, kun on kerrankin aikaa ja mahdollisuus pelata.
Onko nuo autot nyt oikeasti ajettavia eikä sellaisia jarruttomia pulkkia kun Ferrari Challengessa?
Tykkään itse kylläkin autosimulaattoreista mutta jotenkin Ferrari ei vaan istunut mulle ei sitten ollenkaan.
Lisäsin tarkemmat Beta ( demon ) haku ohjeet SuperCar Challenge keskustelun aloitus sivulle.
Lisätty myös linkki listaan selvemmin mistä löytää uudet video otokset.
Muistutuksena sieltä löytää myös julkaisu päivämäärän plus kaikkea muuta..