Vastaus: SuperCar Challenge [PS3]
Höh. Taitaa jäädä peli ostamatta, jos kerran netissä ei saa pelejä pystyyn ja jos yksinpeli on kokeneillekin kuskeille vaikea niin luultavasti se minulle on jo ärsytyskynnyksen ylittävä kokemus.
Miten tän nyt selittäisi lyhyesti ja järkevästi ( unet jäi jotenkin pois vielä ).
( Lopussa ) ehkä tärkeimmät lauseet tai ratkaisevimmat.
Hoh hoh hoijaa eli

siis Pelejä saa netissä pystyyn, mutta minä en tunne kuin kaksi hyvää tai paremminkin huippu pelaajaa joilla on tämä SCC peli.
Jos haluaa netissä pelata on suurimmaksi osaksi minun pelattava tuntemattomien kanssa ja silloin on parasta tehdä aina itse peli, näin saa valita mieleisen auton, säännöt, avut, radat, kierros määrät ym...
( jopas haukottaa )
Yksin peli: Challenge mode ( pää kisat ) alussa pääsee valitsemaan Assisted, Arcade tai Simulation.Sitten aina ennen kisaan menoa pääsee valitsemaan vaikeustason.
Vaikeus tasoja on neljä Tasot ovat Driver eli easy, Racer eli normal, Pro eli hard ja Elite eli very hard ja kisoja on erimaissa.
Aina seuraava maa kisa avautuu tietyn pistemäärän saavutettua, mutta helpoimmalla ei pitkälle pötki ( laskin ) eikä seuraavakaan taso riitä avaamaan kaikkia maita ( laskin ) vaan on ajettava vähintään toiseksi kovimmalla tasolla Pro eli hard.
Pisteitä saa sijoituksista esim. voitosta 1,000, toinen sija 800 jne...
Miinuksena on että aika-ajo kierroksia on vain yksi ja virheitä ei tietyillä radoilla saa tehdä yhtään ainutta Pro tasolla muuten jää armotta vika ruutuun.
No monesti sieltäkin vielä voittoon kammetaan kokemusta on, mutta Misano on armoton poikkeus.
Auto ei pääse säätämään ollenkaan ei edes Elite tasolla ( testattu on jo ).Auton voi vain säätää Showroomissa, mutta vaikuttaako se edes Challenge peliin ollenkaan tuski koska lähes sama pito on sadekelilläkin.
Plussaa on se, että autoa saa vaihtaa kesken maa session mielin määrin, mutta tietysti niitä on ostettava ja kisoista saa rahaa autojen ostoon.
ja kisan voi ottaa heti perään uudestaan ja uudestaan jos päin mäntyä kisa meni.Kisoja voi ajaa myös missä järjestyksessä haluaa.
Tournament kisoissa ajetaan kolme kisaa putkeen tietyllä autolla.Tässäkin on vain yksi aika-ajo kierros.
Huonoa on se että kaikki kolme kisaa on ajettava läpi ennen kuin voi lopettaa el itallennusta ei ole välissä.Eikä vaikeustasoa pääse valitsemaan ollenkaan.
Onhan tässä niitä muitakin yksinpeli kisa jotka taisin mainita ekaan kirjoitukseen tässä SCC pelin keskustelussa eli katso eka sivu ja lue eka juttu.
En uskalla ihan luvata, mutta ehkä oikealla auto valinnalla vähemmän autopelejä pelaavakin voi pärjätä yksin peleissä eli ei kannata tykkiä ottaa vaan joku hyvä ajettava, kun vain aluksi saa ostettavaksi jonkun hyvän ( alussa ei ole kuin kolme autoa joista valita ).Lisäksi jos tämän ostaa ei kannata muita autopelejä pelata näin oppii ja pääsee pelin ajotuntumaan ja siitä se sitten lähtee...
Ajettavuus on minun mielestäni todella hyvää tasoa, mutta jos ei tykännyt FC pelin ajettavuudesta niin ei tykkää sitten tästäkään.
HUOM! tärkeää Online pelissä ovat kaikki autot auki eli siellä voi pelata pelin kaikilla autoilla milloin vain.
En kyllä ymmärrä mikä järki tossa on, kun autojen ostaminen vaikuttaa vain lähinnä nyt siihen Challenge peliin.FC vaikutti myös online peliin.
Lisäksi tossa vähän aikaisemmin moitin tota krafiikkaa ja pätkimisestä...kannattaa lukea.
Tämän lyhyemmin en pystynyt mitenkään vastaamaan, jotta asia tulisi kunnolla selville.