Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SuperCar Challenge [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kurvi35
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: SuperCar Challenge [PS3 Hype]

Minä jos nyt saan sen pelin joskus kotia, niin saattaa olla että pelaan sillä Beta asetuksilla eli kaasu R2, jarru L2 ja vaihteet Tatissa.Näin ainankin varmistan sen että kun tarvitsen kaasun täysille se on myös siellä.

Englantilais kaverini valittelee ratti ongelmaa, mutta en ole sen tarkemmin vielä kysynyt mikä siinä mättää.Onko sitten kyseessä jokin sama ongelma kuin oli FC pelissäkin en tiedä.

Forcet taitaa olla nurinpäin G25:llä tai edelleenkin melko oudot, mutta hieman erilaiset kuin FC:ssä, kun eilen vähän kokeilin. Harvinaisen huonosti mallinnettu noi kaks rataa. Tulee taas mieleen sonyn formulat.

Jonkin verran on kuulemma bugejakin sanoi kaverini, mutta täytyy kysellä minkälaisia.
Kaveri odottaa jopa että ne korjattaisiin eli jotenkin tuntuu ettei ole edelisen FC pelin ongelmista otettu opiksi ja tehty peliä suoraan valmiiksi.

Kyllä se julkaisu päivämäärän arpominenkin jo arvelutti, ettei aika riitä kun he halusivat pelin kuitenkin julki ennen NFS ja GT 5.

Moi,

En nyt pääse viikkoon pariin pleikan ääreen joten kysyn että pystyykö kokoversiossa verkkokisoihin laittamaan myös AI kuskeja?

Tällasella saat napit ihan miten vaan. En tosin tiedä millanen ohjain muuten olisi?

Niin, olisihan tuollainenkin yksi vaihtoehto. Mutta toisaalta mieluummin säästää nekin rahat sitten siihen rattiin. Vielä kun tässä on tuo Dirt2 ja Shift tyrkyllä, eikä GT5:kään ole enää kaukana, niin pakko on jotkin karsia pois. Ja tässä vaiheessa pienetkin tekijät ratkaisee, kuten nyt tämä ettei saa mieleistään näppiskonfiguraatiota.

Kyllä tää piip pelin tilaus ulkomailta on täyttä piip.
Nyt saa tietenkin VPD liikkeestä heti peliä hyllystä piip.

On jumalauta kyllä niin ruma peli että oksat pois! Mikä vit.u se vihreä 2D vuoristo Monzassa taustalla oikein häämöttää?! PS1:llä joku Total Drivinkin on paremman näköinen! Mitä nää tekijät on oikein touhunnut? Peli on rumempi kuin FC, miltei samat autot ja radat ja ajotuntuma on tismalleen sama kuin edeltäjässä. :mad:

Vastaus: SuperCar Challenge [PS3]

...miltei samat autot ja radat ja ajotuntuma on tismalleen sama kuin edeltäjässä. :mad:

ilmeisesti menit ostamaan pelin.Kirjoitin kyllä tänne aikaisemmin, että jos ei tykkää FC pelistä niin ei kannata ostaa tätä SCC peliä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

ilmeisesti menit ostamaan pelin.Kirjoitin kyllä tänne aikaisemmin, että jos ei tykkää FC pelistä niin ei kannata ostaa tätä SCC peliä.

Joo, ostinpa hyvinkin. Vedin kyllä sitä betaakin, luulin että se grafiikka on lopullisessa versiossa hieman parempaa (aja piruttain sitä Monzaa niin ymmärrät itkun) mutta se oli jopa huonompaa... Ajotuntuma on ainoa positiivinen juttu pelissä. Veikkaanpa että hävitän pelin jahka Forzaa ja Turismoa alkaa työntymään postiluukusta.

Päivitin pääpiirre asioita tästä pelistä tonne ekalle sivulle ja ensimmäiseen kirjoitukseen
http://www.konsolifin.net/bbs/yleista-keskustelua-ps3-peleista/63416-supercar-challenge-ps3.html

Mutta niin kuin sinne kirjoitin kannattaa lukea nämä muutama hassu sivu ja tee sitten osto johtopäätös.
Itse tykkään kyllä pelistä, kun minulle on tärkeintä ajotuntuma, mutta harmiksi peliin ei tullut vaihdelaatikko ja jarrujen säätömahdollisuutta ym pientä.
Eikä sitä ehdottamaani varikkoa ja renkaiden ja bensan kulumista.

Online pelin teko on todella hyvä tässä pelissä, mutta koitan kertoa pelistä jotain lisää taas jossain vaiheessa.

Nyt olen pelaillut yksin pelissä jonkin verran Challenge modea ja pelin taso on yllättävän kova, jopa niin kova että veikkaan vähemmän autopelejä pelaavien joutuvan vaikeuksiin.

Sama juttu on myös alku helppouden jälkeen Tournament events kisoissa.Ensin meni heittämällä yllättäen Enzolla kisat, sitten kampesi Pagani Zonda F jonka kääntyvyys erittäin huonoa ja jarrut olemattomat jonka kisat teki jo tiukkaa voittaakseni koko session.tämän jälkeen oli tiedossa hyvä auto Aston Martin, mutta kuikas kävikään kisat todella armottomia näin vois jo kuvailla.Jos seuraavan kisan haluaa auki niin tämä Astonin kisa sessio olisi voitettava.

plussana heittäisin Challenge moodissa nämä:
Joka maa kisa sessiossa voi ajaa kisan aina uudestaan missä järjestyksessä haluaa.
Auton voi vaihtaa mihin tahansa ostamaansa autoon, jopa kesken kisa session.
Vaikeustasoa voi vaihtaa kesken kisa session.
Näyttää olevan sopivan lyhyt verrattuna esim. Ferrari Challenge peliin ( itseäni nykyään enemmän kiinnostaa vain online pelaaminen ).

Miinuksena Challenge moodissa:
Yllättävän kova vaikeustaso ( itse ajan ilman mitään apuja ).
Challenge moodissa avautuu mahdollisuus voittaa vaikka F40 tai F430 Challenge kisassa, mutta lähdet viimeisestä ruudusta ja kone kuskit ajavat todella kovaa ja mahdollisuus voittaa on todella pieni.
En ole huomannut vielä että autoa pääsisi kisaan säätämään liekkö tämä vain vaikeimmassa tasossa.Nyt auto pääsee säätämään vain Showroom paikasta eli Challenge moodista on lähdettävä pois jotta pääsee säätämään autoa ( ne auton säätö jutut ovat edelleen todella rajalliset.Tästä on juttua tämän keskustelun ensimmäisessä jutussa ).

Ohjaimen asetukset voivat tuottaa joillekin ongelmia, kun ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa ( nämä vaihtoehdot näkyvillä tämän keskustelun ekassa jutussa ).
Ajotuntuma on todella hyvä, mutta jos ei tykännyt FC pelin tuntumasta en suosittele tätäkään.
Krafiikka on mitä on, mutta minua ei se haittaa koska pidän kuitenkin itse ajattavuudesta ja suurin osa radoistakin on hyviä.
Ennen kaikkea online pelin teko on todella hyvä, mutta siitä lisää myöhemmin.

Vedin pari tuntia peliä; tuli ihan saatanan huonolle tuulelle. :mad: Päällimmäisenä tunteena, tai oikeastaan tarpeena olisi hakata kyseisen pelin tekijöitä lapiolla päähän. Miksi oikeastaan vaivaudun tähän paskaan? Ekaks luvattiin Ferrari paska-Challengeen "monthly downloads" ja "kaikki Ferrarit kautta aikojen". Saatin sit vuoden päästä muutama kuppanen ylihintainen nopeesti sutaistu auto ja joku hikinen nurburgring (olis ollu edes se "nordscheisse"). Tekijät keskittivät "voimavaransa" SupershitCarfuckyoupayme-Challengeen, jossa on suurinpiirtein samat radat ja autot. Uutuutena mukaan heitettiin surkea ja nykivä graffa, saatanan ärsyttäviä "haasteita" joissa lähdet viimeisenä ja taistelet kusettavaa ja ontuvaa tekoälyttömyyttä vastaan. Pelaamisen pitäisi olla hauskaa eikä tällaista perseeseen ottamista. V...U ETTÄ VI...TAA!!!! :mad:

Yllä olevan kaltaisesta kielenkäytöstä liputetaan välittömästi vähintään varikonläpiajorangaistus. Mutta koska meillä ei ole varikkoa, tyytyi tuomaristo keltaiseen lippuun, eiku siis korttiin.

Joten watch your language! Ei kaikkea pahaa oloa tarvitse oksentaa ulos lukuisten voimasanojen kera. Vähempikin piisaa.

Mitä, eikö scc ollutkaan hyvä? Mulla palo hermot samantien. Kokeilen tänään taas uudelleen.

Kyllä se ajettavuus on mun mieleeni, mutta perun vähän edellisiä puheitani on pakko myöntää että se grafiikka on totaalinen pettymys.
Nyt pidempään pelanneena on myönnettävä, että oikeastaan pitkästä aikaa sellainen peli että pää tahtoo tulla kipeäksi kun pelaa pari tuntia huonon grafiikan takia ja se myös pätkii tietyillä radoilla jopa niin rankasti ettei ajamisesta tule oikein mitään esim. Silverstone GP radan ekassa mutkassa leikkaa jumiin ( silmän räpäytyksen ajaksi ) ja sitten taas mennään ja missä lie.

Ei mulla tunnu enää olevan ketään tuttua kaveria joka haluaisi pelata onlinessä ( kaikki siirtyivät pian NSF peliin ) ja jos sinne menee ja tekee servun pystyyn, niin saa heittää lähes koko ajan väkeä pois.
Suurin osa tuntemattomista ajaa onlinessä miten sattuu ja se ei ole mukavaa.
Voihan siellä ajelle tietty yksinkin ja näin sitten viimein tein eli tein neljän pelaajan servun ja kavereille varasin kaikki pelipaikat ja menin sitten onlineen ja sain tutusua niihin harvaan uuteen rataan kaikessa rauhassa yksin.Pakko myöntää ettei paljoa ajaminen yksin maistunut.

Pitäänyt yrittää sisulla vetää se challenge ja Tournament kisat läpi jos sattuis pääsemään ja sitten vaihtaa peliä.
Tai mistä tätä tietää jos tänään jo vaihtuu peli N: llä alkavaan, mutta se on iso riski ostos suomesta koska hintaa on.
Tämän SCC pelin onneksi ostin ulkomailta Amazonista ja siten ei paljoa paina oli peli mikä sitten on.

Jos vielä meinaat silti ostaa niin mitä siihen yksin peliin tulee niin varoituksen sanana edelleen sanon, jos et ole huippu / hyvä autopelien pelaaja en suosittele tätä.Challenge mode eli mitä pelataan yksin, niin on yllättävän vaikea ( ainankin jos ajaa ilman apuja ).

Kyllä mulla on SCC ja pysyy. Löysin nimittäin kaiken surkeuden keskeltä jotain hyvääkin, nimittäin '58 Testarossa on erittäin mukava ajaa + sillä voittaa helposti yksinpelissä. :D Ne invitational (vaimitänenytolikaan) kisat saa kyllä hermot kiristymään. Olen oppinut aidosti vihaamaan Paul Ricard rataa kyseisen kisan johdosta. Yleensä muutenkin perus-challenge SCC tai FC pelissä on se että joudut ajamaan autolla joka sopii mahdollisimman huonosti kyseiselle radalle + lähdet viimeisenä. Laitan frendikutsun illalla niin meitä on sitten kaksi SCC pelaajaa...

minä ajan yksinpelissä 348 Challengella osaan ajaa sillä parhaiten mitä nyt on auki autoja.
Tolla autolla pärjään ihan hyvin, mutta vaatii osalla radoista kuitenkin paljon keskittymistä, kun minä en haluaisi oikoa yhtään.Esim. Redwood Park tuo ongelmia, mutta
se on mielestäni ihan mukava rata muuten jos on sellaista pelikaveria ketkä ei oijo.
F355 Challenge on minulle paras, mutta se on vielä lukossa ja ilmeisesti pitkään.

En tiedä suomalaisista paljoa mitään, kun ei erityisesti heitä ollut Ferrari Challengessakaan, vaikka yritin järjestää eli ilmoitella kisa sessioita tonne online peliseura osastolla joten olen pelannut ulkomaalaisten kanssa.Että sillei.

Höh. Taitaa jäädä peli ostamatta, jos kerran netissä ei saa pelejä pystyyn ja jos yksinpeli on kokeneillekin kuskeille vaikea niin luultavasti se minulle on jo ärsytyskynnyksen ylittävä kokemus. :rolleyes:

Harmi sinänsä, kun tuo G25 tuli tilattua Gran Turismo 5:n takia, joka sitten ilmestyykin vasta ensi vuonna. NFS Shiftiä en PS3:lle osta, kun sitä PC:llä olen vanhalla Thrustmasterin ratilla ajellut. Pidempään tuota Shiftiä kuitenkaan ei jaksa pelailla, kun se tuntuu olevan enemmän tai vähemmän kylki edellä kulkemista ja luistelemista.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Höh. Taitaa jäädä peli ostamatta, jos kerran netissä ei saa pelejä pystyyn ja jos yksinpeli on kokeneillekin kuskeille vaikea niin luultavasti se minulle on jo ärsytyskynnyksen ylittävä kokemus. :rolleyes:

Miten tän nyt selittäisi lyhyesti ja järkevästi ( unet jäi jotenkin pois vielä ).
( Lopussa ) ehkä tärkeimmät lauseet tai ratkaisevimmat.
Hoh hoh hoijaa eli :D siis Pelejä saa netissä pystyyn, mutta minä en tunne kuin kaksi hyvää tai paremminkin huippu pelaajaa joilla on tämä SCC peli.
Jos haluaa netissä pelata on suurimmaksi osaksi minun pelattava tuntemattomien kanssa ja silloin on parasta tehdä aina itse peli, näin saa valita mieleisen auton, säännöt, avut, radat, kierros määrät ym...
( jopas haukottaa )

Yksin peli: Challenge mode ( pää kisat ) alussa pääsee valitsemaan Assisted, Arcade tai Simulation.Sitten aina ennen kisaan menoa pääsee valitsemaan vaikeustason.
Vaikeus tasoja on neljä Tasot ovat Driver eli easy, Racer eli normal, Pro eli hard ja Elite eli very hard ja kisoja on erimaissa.
Aina seuraava maa kisa avautuu tietyn pistemäärän saavutettua, mutta helpoimmalla ei pitkälle pötki ( laskin ) eikä seuraavakaan taso riitä avaamaan kaikkia maita ( laskin ) vaan on ajettava vähintään toiseksi kovimmalla tasolla Pro eli hard.
Pisteitä saa sijoituksista esim. voitosta 1,000, toinen sija 800 jne...

Miinuksena on että aika-ajo kierroksia on vain yksi ja virheitä ei tietyillä radoilla saa tehdä yhtään ainutta Pro tasolla muuten jää armotta vika ruutuun.
No monesti sieltäkin vielä voittoon kammetaan kokemusta on, mutta Misano on armoton poikkeus.
Auto ei pääse säätämään ollenkaan ei edes Elite tasolla ( testattu on jo ).Auton voi vain säätää Showroomissa, mutta vaikuttaako se edes Challenge peliin ollenkaan tuski koska lähes sama pito on sadekelilläkin.

Plussaa on se, että autoa saa vaihtaa kesken maa session mielin määrin, mutta tietysti niitä on ostettava ja kisoista saa rahaa autojen ostoon.
ja kisan voi ottaa heti perään uudestaan ja uudestaan jos päin mäntyä kisa meni.Kisoja voi ajaa myös missä järjestyksessä haluaa.

Tournament kisoissa ajetaan kolme kisaa putkeen tietyllä autolla.Tässäkin on vain yksi aika-ajo kierros.
Huonoa on se että kaikki kolme kisaa on ajettava läpi ennen kuin voi lopettaa el itallennusta ei ole välissä.Eikä vaikeustasoa pääse valitsemaan ollenkaan.

Onhan tässä niitä muitakin yksinpeli kisa jotka taisin mainita ekaan kirjoitukseen tässä SCC pelin keskustelussa eli katso eka sivu ja lue eka juttu.

En uskalla ihan luvata, mutta ehkä oikealla auto valinnalla vähemmän autopelejä pelaavakin voi pärjätä yksin peleissä eli ei kannata tykkiä ottaa vaan joku hyvä ajettava, kun vain aluksi saa ostettavaksi jonkun hyvän ( alussa ei ole kuin kolme autoa joista valita ).Lisäksi jos tämän ostaa ei kannata muita autopelejä pelata näin oppii ja pääsee pelin ajotuntumaan ja siitä se sitten lähtee...
Ajettavuus on minun mielestäni todella hyvää tasoa, mutta jos ei tykännyt FC pelin ajettavuudesta niin ei tykkää sitten tästäkään.
HUOM! tärkeää Online pelissä ovat kaikki autot auki eli siellä voi pelata pelin kaikilla autoilla milloin vain.
En kyllä ymmärrä mikä järki tossa on, kun autojen ostaminen vaikuttaa vain lähinnä nyt siihen Challenge peliin.FC vaikutti myös online peliin.
Lisäksi tossa vähän aikaisemmin moitin tota krafiikkaa ja pätkimisestä...kannattaa lukea.

Tämän lyhyemmin en pystynyt mitenkään vastaamaan, jotta asia tulisi kunnolla selville.

Ylös Bottom