Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Itse pelaan nyt toista päivää ja olen lvl 19, pitkän aikaa mietiskelin lähdenkö SMG vai LMG linjalle, mutta oma sihti ei ole erityisen hyvä ja peli tyylini on puhdas field support päädyin halvempaa Ravenin F90 (oikeasti FN P90) SMG:n ja kyllä sillä on ihan hyvin ne vihut kaatuneet jotka on päätoimea häirinneet.

Hämmästyin vähän myös kuinka tehokas ase on kauemmas kun tarkkuus on hyvä ja rekyyli olematon. Tähtäin vaan kohdalle ja nappi pohjaan. Useita snipuja on tullut tuolla menetelmällä eliminoitua. Lonkalta ase on varmaan sieltä tarkimmasta päästä, mutta mielestäni se voisi olla vielä vähän parempi ja tuota kauas ampumista rajoittaa. Lähitaistelu aseesta pitäisi kuitenkin olla kysymys.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Ei SMG ole ainakan niin tarkka lonkalta kuin Assault. Muuten olet kyllä oikeassa sen ominaisuuksista (halpuus, tarkka kauas, jne)
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Respecasin SMG F90 -> assault ATAC 2000 ja porukkaa kaatuu kyllä huomattavasti enemmän. F90 50 kudin lipasta on toki ikävä 30 kun ei riitä paljoon. Pieniä kompromisseja joutui myös tekemään kun pelaa support tyylillä, että saa tarvittavast kamat mukaan. Olen silti erittäin tyytyväinen.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Tason 60 kunniaksi respekkasin Sveriukkoni. SMG pois ja samoin nopeammat puukottamiset ja muut lähi puolustukseen kuuluvat jutut pois. Myrkykaasusta jouduin luopumaan. Tilalle tuli kaikki muu assaultista paitsi bipodi ja 4x -kiikari. On se hyytävän kallis tuo battlerifle + kranaattikivääri + vaimennin + reflexi! 1500!
On se kyllä pieni tuo 30 kuulan lipas kun vertaa SMG:hen jonka makasiini vetää sisäänsä 64 patruunaa... Aivan eri luokan pyssyjä kyllä. SMG:llä pitää (siis sillä VOI ampua) sarja päähän, että vihu kellistyy. AR:llä riittä yksi kuti eli käytännössä bursti päätä kohti. Ja AR:llä saa sivusuunnassa näkökentän poikki juoksevia vihuja pudotettua. SMG:llä vaikeampaa.

En tiedä kumpi parempi. SMG vai AR. Sverin SMG kyllä tuntuu vielä toistaiseksi paremmalta. Kranaattikiväärillä ei tappoja taida olla kuin yksi. Se on vähän hidas käyttää kun R2:lla vaihtuu ensin pistooli ja sitten vasta nuubituubi. Toisaalta kaikki mikä paukkuu on kivaa :D

Seuraavaksi sitten snipu? Ei vielä yhtään tappoa sillä varsinaisessa pelissä (betassa oli muutama)...
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

En tiedä kumpi parempi. SMG vai AR.
Vaikka SMG on erittäin pätevä ase, ei se minun silmissä edelleenkään voita vanhaa kunnon AG-94:ää. Tässä putkessa on vain jotain alkukantaista ja sen kesyttämiseen tarvitaan mielestäni huomattavasti enemmän taitoa. AR on herrasmiehen ase, sillä ammutaan hillitysti ja tarkasti. Subilla voi vain sylkeä vähän sinne päin... Tehokas tämäkin, monessa tilanteessa jopa parempi kuin AR mutta ei, ei se sitä kuitenkaan voita :cool:

Solid Snakeille pitää kyllä hehkuttaa noita liikunta sensoreita ja jammereita. Olen itse käyttänyt näitä jo kohta viikon päivät ja en voi kuin kehua. Motion sensori paljastaa bliip-äänen saattelemana jokaisen liikkuvan jantterin minikartalla ja lähettääpä tämä nämä myös lähellä olevien kartoille. Pakkaan kun lisää vielä Sensor Jammerin olet vittupäistä tehokkain; vihollisten välttämisestä tulee harrastuksesi ja selustaan kiertämisestä ammattisi. Yhtälöön kun lisätään äänenvaimennetut pyssyt on operatiivisi täydellinen häive-tehtävien suorittamiseen.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Subilla voi vain sylkeä vähän sinne päin... Tehokas tämäkin, monessa tilanteessa jopa parempi kuin AR mutta ei, ei se sitä kuitenkaan voita :cool:
Itse taas olen tullut siihen tulokseen, että SMG on parempi. Ennen tosin käytin AR, mutta mm. isomman lipaskoon ja halvemman hinnan perusteella päädyin "subbariin". :) Makukysymyksiä siis ja paljon riippuu siitä, millä tyylillä pelaa. Vastaukseni on siis SMG -- ainakin tällä hetkellä. ;)

Solid Snakeille pitää kyllä hehkuttaa noita liikunta sensoreita ja jammereita... ...Pakkaan kun lisää vielä Sensor Jammerin olet vittupäistä tehokkain; vihollisten välttämisestä tulee harrastuksesi ja selustaan kiertämisestä ammattisi. Yhtälöön kun lisätään äänenvaimennetut pyssyt on operatiivisi täydellinen häive-tehtävien suorittamiseen.
Hmmm... voisi ehkä harkita näitä varusteita, sillä ne saattaisivat sopia yhteen silulla varustetun Viperani kanssa. Pistetään korvan taakse. :rolleyes:
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Koetan nyt tauhkoa eteenpäin sniperina. Ei homma oikein luonnistu. Periaatteessa taustalla pelatessa saa ison kasan tappoja, mutta pisteet jää pieniksi kun ei ole ryhmänjohtajan vieressä tai frago alueella saamassa niitä extra bojoja. Lisäksi sniperina on todella vaikea olla oikeasti hyödyksi tiimille.Parhaimmat taktiikat näyttäisi olevan ryhmänilmoitusten mukainen vastapuolen snipereiden tiputus, turrettien räjäyttely(50cal) ja planttauspaikkojen puhtaanapito hyvästä piilopaikasta sihtaillen. Parikertaa olen myös onnistunut yksin pitämään kohteita pystyssä tiputellen esim. AAA:lle meneviä vihuja. Viimeistään domissa kirjaimilla en enää keksi hyökkäävänä sniperina mitään järkevää tekemistä.

Jos muilla snipereilla on hyviä tipsejä niin nyt kaipaisin niitä. Ei meinaa oikein elo sniperina maistua. Ja onko muilla kokemuksia noista parista pienestä ilmakivääristä? Mikähän niissä on jujuna, kun itse en saa niillä mitään aikaan?
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Parhaimmat taktiikat näyttäisi olevan ryhmänilmoitusten mukainen vastapuolen snipereiden tiputus, turrettien räjäyttely(50cal) ja planttauspaikkojen puhtaanapito hyvästä piilopaikasta sihtaillen. Parikertaa olen myös onnistunut yksin pitämään kohteita pystyssä tiputellen esim. AAA:lle meneviä vihuja.
Mutta tässähän luettelit jo sellaisia seikkoja mikä tekee sniipperistä todella hyödyllisen, pudottamalla yhden vihulaisen pelastat jo ties kuinka monta kaveria. Tämä on jo itsessään iso hyöty ryhmälle. Ei sitä varmasti siellä rintaman takana huomaa mutta uskoisin taustalla pyörivästä tarkka ampujasta olevan paljonkin hyötyä, nimenomaan taustatuen antajan.

Tämä nyt ei liity tähän mutta ihan yleisesti on erikoista että ihmisillä on tämänkin pelin kohdalla hirveä hinku rohmuta pisteitä, mielestäni suuri määrä pisteitä ei edelleenkään kerro sitä kuinka paljon olet matsissa ryhmääsi auttanut. Tärkeintä on pelata tiimissä ja sen tuhovoimaan auttaa ne pienimmätkin sankariteot. MAGissa mennään monikossa, ei yksikössä.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Tämä nyt ei liity tähän mutta ihan yleisesti on erikoista että ihmisillä on tämänkin pelin kohdalla hirveä hinku rohmuta pisteitä, mielestäni suuri määrä pisteitä ei edelleenkään kerro sitä kuinka paljon olet matsissa ryhmääsi auttanut. Tärkeintä on pelata tiimissä ja sen tuhovoimaan auttaa ne pienimmätkin sankariteot. MAGissa mennään monikossa, ei yksikössä.

Toi on edelleen ongelma johon toivottavsti tule joku hyvä ratkaisu, se että puukotetaan kaveria selkään jotta saadaan purkaa pommin on säälittävää.

Kuin pelaa kfin squadissa niin tämä pistehuoraus ei yleensä ole mikään ongelma mutta muita ryhmiä on lähellä jotka ei välttämättä ymmärrä tätä tiimiosuutta tässä pelissä.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Vinkkejä kaipailtaisiin tälläkin. Sniperillä en saanut(=en pelannut) Sverillä yhtäkään tappoa ja Ravenilla nyt testailin ja lonkalta sain kolme. En vai osaa. Enää 997 kaatoa ja saa mitallin!

Hankin sitte heti Ravenilla medkitin ja palautuskyvyn jälkeen F90 (=P90) SMG:n. Melkein kaikilla herkuilla. Nopeampi lataaminen vain puuttuu. Ei näköjään pääse koira karvoistaan (tämä ei tarkoita sitä, että Sveriläiset olisivat koiria. (ne ovat rottia ;) )).
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Tässä putkessa on vain jotain alkukantaista ja sen kesyttämiseen tarvitaan mielestäni huomattavasti enemmän taitoa. AR on herrasmiehen ase, sillä ammutaan hillitysti ja tarkasti. Subilla voi vain sylkeä vähän sinne päin...

Omat kokemukset on aika pänvastaiset; AR:llä voi rätkiä vihua paljon suurpiirteisemmin, koska se on niin tehokas että käsi/jalka/rintakehäosumat riittää nopeaan tappoon. SMG:llä pitää ampua päähän, koska rintakehään rätkiessä vihu kestää todella paljon skodea. Subilla tappaminen vaatii mielestäni enemmän taitoa, mutta osaavissa käsissä sillä voi saada aikaan pidempiä tapposarjoja pitkän lippaan ansiosta.

Olen nyt pelannut AR:llä ~4000 tappoa, SMG:llä ~1000 tappoa, snipulla ~1000 tappoa ja machine gunilla ~900 tappoa ja tehokkuusjärjestys yhden vihun tappoon tuntuu mun mielestä seuraavanlaiselta;

1. Snipu
2. Machine Gun
3. AR
4. Sub

Tapposarjoja varten

1. Machine Gun
2. Sub
3. AR
4. Snipu

Ja ukon varustusta ajatellen (mahdollisimman paljon sinkoa, armoria jne mukaan)

1. Sub
2. Machine Gun
3. AR
4. Snipu

Eli näin yksinkertaisesti ajatellen mun mielestä "lonegunmanin" paras vaihtoehto on AR, koska se tappaa nopeasti ja jos osaa pysytellä hyvin hollilla missä liikkuu, isoja rykelmiä vihuja ei pakosti tule niin usein vastaan. Lisäksi se on yleispätevin ase jokaiselle etäisyydelle.

Korjaaja / objektiiveilla ravaavan paljon tavaraa mukaan tarvitsevan duden 1. vaihtoehto on subbari ja yleisjantterin Machine gun.

Tottakai kaikenlaisia pelaajia tarvitaan kentälle, mutta esim. Ravenin puolustuksessa melkeinpä paras vaihtoehto on, jos jokaisella kentällä olevalla puolustajalla on mukana sinko, repair kit ja medical kit. Tällöin paras vaihtoehto aseeksi on tietenkin machine gun, mutta jos sitä ei halua käyttää, sub on seuraavaksi paras vaihtoehto. Itse ainakan en tuon 1000 tapon jälkeen halua käyttää machine gunia, joten siirryn subbarimieheksi. Subbarilla Subbortia, halpaa varustemielessä ja jää skillpointeja hyödynnettäväksi vähän vaikka minne.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Koetan nyt tauhkoa eteenpäin sniperina. Ei homma oikein luonnistu.

Lisäksi sniperina on todella vaikea olla oikeasti hyödyksi tiimille.

Jos muilla snipereilla on hyviä tipsejä niin nyt kaipaisin niitä.

Itse pelasin 1000 tapon verran snipulla ja alkuun fiilikset oli täysin samanlaiset. Pari sataa tappoa alle ja hommaa alkaa tajuta. Ensimmäinen järjettömän suuri hyöty snipamiehestä;

Kun tapat, vihu joutuu todella usein respaamaan kun vertaa muihin aseisiin. Eli ei jää bleed out tilaan lähellekään joka kera. Aivan uskomaton hyöty tietenkin, kun vihu on ~15 sekkaa pois pelistä ja joutuu juoksemaan uudestaan alueelle.

Ja niistä ihan takana istuvista jumisnipuista ei ole käytännössä katsoen mitään hyötyä, eli sille linjalle ei kannata lähteä. Kannattaa opetella snipaamaan niin, että osuu usein ihan lähitaistelussakin ja snipaa ison osan ajasta pystyssä liikkuvana snipuna. Sitten jos tarvitaan sniputukea kauas esim. puolustuksessa, bipod kehiin ja makoilemaan, mutta tämä vain vaihtoehtoisena pelityylinä. Ja varsinkin snipulle on elintärkeää opetella käyttämään etusormea hyödyksi makuulteen menoon ja hyppimiseen. Heti jos huomaa, ettei saanut ekalla kudilla vihua hengiltä keskietäisyydellä ja vihu huomasi sinut, heittää makuulteen ja ampuu sieltä toisen kerran / hyppää seinän taakse, hakee uuden linjan josta on helppo osua ja tulee esiin rätkäisemään vihun takaisin respalle. Eli snipulla kannattaa harjottaa sorminäppäryyttä todella paljon.

Ja snipu ei sitten todellakan ole "the objective man", eli sen tarkoitus on vain tappaa vihuja ennen kuin ne ennättää objektiiville asti. Hakee mahd. paljon tappoja niin, että vihu joutuu respaamaan ennen kuin pääsee objektiivialueelle. Pisteitä ei tule paljon, koska snipu on lonely man eikä parannettavia ole aina lähimaastossa, eikä muutenkaan kannata pomppia plänttimässä bunkkereita jne. Ja hyökkäyksessä esim. Valoria vastaan kannattaa jäädä vaikka hiekkasäkeille ampumaan niitä jotka yrittää tulla rappusille selän taakse tai mennä tuhoamaan motor poolia. Toinen vaihtoehto tietty mennä tappamaan respaavia ukkoja vähän samassa mielessä kuin APC:n tykkimiehet. (snipullekin tähän oivallinen paikka on motor pool, ihan niin kuin APC:llekin)

Eli snipun nopea resepti jolla oppii ymmärtämään ainakin yhden tyylin miten kannattaa pelata;

- pidä mielessä, että snipun tarkoitus on vain tappaa ja aiheuttaa vihulle tilanne, jossa se joutuu respaamaan eikä jää bleedouttiin
- pyörii aina alueella josta näkee kauas, mutta silti ei liian takalinjassa, vaan yrittää tappaa vihuja ennen kuin se pääsee lähellekään objektiiviaan
- käyttää ympäristön täysin hyväksi, koko ajan kun liikkuu, kannattaa huomioida että lähellä on seiniä / autoja joiden taakse pääsee suojaan jos sattuu ampumaan ohi. toisella yrityksellä osuma on aika todennäköinen ja vihu joutuu pää punaisena huutamaan kun joutuu takaisin helikopterille / APC:lle / alkurespalle

Alkuun siis haastavaa ja vaikeasti ymmärrettävää ja tämän takia tylsää, mutta kun snipausta oppii, se on kuitenkin todella palkitsevaa tiimille sekä itselleen ja kaiken lisäksi pirun hauskaa.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Piben kanssa samoilla linjoilla. Pl. snipu, josta ei ole kokemusta.

SMG vaimentimella mahdollistaa sopivissa tilanteissa pikku ryhmän hoitelun, jos ryhmältä sahaa päät irti (SMG:llä voi aloittaa ampumisen rinnasta ja siirtää tulen otsalohkoon. AR:llä pitää joko aloittaa nupista tai sitten tyytyä torso-osumiin). LMG silti vie 1 vs. 1 tilanteissa jne. Samoin MMG mutta se on niin kallis.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Jos muilla snipereilla on hyviä tipsejä niin nyt kaipaisin niitä. Ei meinaa oikein elo sniperina maistua. Ja onko muilla kokemuksia noista parista pienestä ilmakivääristä? Mikähän niissä on jujuna, kun itse en saa niillä mitään aikaan?

Silloin, kun käytin vielä snipua, niin se ihan perustussari varustettuna front-gripillä ja silencerillä ja mid-scopella oli tosi hyvä 'silent-assassin' pelaamiseen. Toki siihen mukaan commandon stealth jne. niin ryömimällä puskissa melkein eturintamassa ja tiputtelemalla hallituilla laukauksilla päähän sai ihan kivaa tuhoa aikaan. Vihu kun ei huomaa 'hiljaista ja vaivihkaista'. Toisessa buildissa sitten oli suurin tykki parhaalla scopella, mutta silloin tosiaan ollaan takalinjan tuntumassa suojatulta antamassa.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Niin kuin joku jo täällä varmaan sanoi niin aseella ei ole hirveesti väliä tässä pelissä vaan se miten pelaat, minä en ainakaan ole huomannut eroa tappojen suhteen oli ase siten rynkky, lmg tai vipera.

Isoin ero mikä itteeni on osunut on toi lipaskoko. Kyllä se vaan risoo, kun päälle juoksee 3 miestä, saat ensimmäisen tiputettua ja sitten alkaa rynkyn lataaminen (kyllä, sihtini on niin paska, että tarvitsee lippaallisen mieheen! :)). Tämän takia kipitänkin MG:n kanssa, mutta siinä olen kyllä samaa mieltä, että mielestäni aseiden erot ovat aika mitättömiä ja senpä takia, esim. se 5 pisteen tuhlaaminen Ravenin "parempaan" MG:hen on tääääysin turhaa... senpä takia tulikin re-specattua :)
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Silloin, kun käytin vielä snipua, niin se ihan perustussari varustettuna front-gripillä ja silencerillä ja mid-scopella oli tosi hyvä 'silent-assassin' pelaamiseen.

Tuota voisi kokeilla. Vielä pitää saada se silencer unlockattua. Onnistuinkin vihdoin löytämään jotain järkeä siihen pikkusnipuunkin. Huomasin, että sillä saa ammuttua gripin kanssa aika hyvin myös lonkalta lähitaistelussa. Ehkä tuosta puskakytis ideasta voisi vielä repiä jotain iloa tuon ilmakiväärin käyttöön.

Ja Pibellä myös hyviä vinkkejä. Unohdin ihan kokonaan objctivet ja pyrin auttamaan ryhmää etäällä niiden valtauksessa tai puollustuksessa, niin alkasi jo vähäsen sujumaan. Pääpointtina oli se, että voin olla niin etäällä kuin ikänä pystyy, mutta joka tilanteessa on pystyttävä ampumaan joko niitä joita ryhmä ammuskelee tai niitä jotka ammuskelee ryhmää. Enää ongelmani on se, että kun kannan tuota lämärivarustusta joukossa, niin en voi vastustaa taistelun keskipisteeseen juoksua kun edessä makaa haavoittuneita joukkue tovereita. Pystyn kyllä pari jamppaa tiputtamaan quick scopetuksella lähitaistelussa, mutta sitten on pakko vetääntyä vähän kauemmas ja siihen edestakaisin juoksuun kuluu kallista aikaa. Harkinnassa on jättää lämäri setti kokonaan pois ja korvata se vaikka paremmalla armorilla.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Itte kun Valorilla väänsin snipulla osan ajasta huomasin puolustuksessa punkkerin katon mitä parhaimmaksi tiirailu paikaksi. Ei loppunut maalitaulut kesken. Tulihan siinä myös varmasti omaan kuulaan useammin osumaa kuin jossaan ns. paremmassa piilossa.

Pisteitäkin ropisi ihan kivasti jos vaan frago oli punkkerissa.

Hyökätä en tainnut ollenkaan snipulla, hyökiminen on vain niin paljon kivempaa etulinjassa rähinän keskellä kuin kiikarista kavereitten rähinää katellen.

Koitin noita kevyempiä kivääreitä vaan pikaseen, tuli semmonen olo niillä kokeiluilla ettei niillä tee niin yhtään mitään. Asia tietenkin voi olla toinen eri pelityyleillä, itte kun en tosiaan hyökkäyksessä käyttänyt ollenkaan moisia.

Muutenkin tuntui että noista lisä-leluista oli kiikaroinnissa paljon enemmän iloa kuin muissa ase-lajeissa. Jos vielä kiikaroin itte niin aion tehä homman niin et saan respekkausten kautta suoraan kaikki lelut luikkuun. En jaksa kiusata itteäni. Lisäks pitää valmiiks olla niin paljon pisteit varastos et jos hermo menee kiikarointiin voin vaihtaa heti kun siltä tuntuu.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Hyviä pointteja tullu sniputtamiseen. Tehtävinähän on pelissä lähes samoja mitä IRL.

puolustuksessa:
-Pelikentän hallintaa (ei juokse viholliset aivan vapaana aukeilla paikoilla)
- Tärkeiden kohteiden suojaaminen (planttaus paikat suojattuna)
- Tukea omien liikettä (medicit pääsee helpommin elvytettävän luo esim.)

Itte tykkäsin ainakin puolustustehtävissä olla tyyliin paikallaan oleva sniperi. Eli makuultaan ja bipod. Osumien jälkeen uuteen asemaan siirtyminen. Pari kolme asemaa kun laitto mieleen ja niitten paikkojen välillä liikuskeli niin sai hyvin osuttua ja ei kauheita kuolemamääriä tullu. Toinen hyvä mitä ei kylläkään kerenny kokeilla olisi että sinne pitkälle etulinjaan matalaksi tarkailijaksi ja takaapäin niittaajaksi. Saisi viestiä aina omalle ryhmälle minkäverran väkeä tulossa jne.

Hyökkäyksessä:
- Omien joukkojen liikkeen tukeminen ( Napsia niitä äijiä bunkkereista ja muista vaikeista paikoista pois)
- Kriittisten kohteiden tuhontaa (ampua tulituessa oleva kk. mies. Turretti, APC)
- toiminnan suojaaminen (planttaukset yms.)

Monet nyt on sen LMG ylivertasuudesta pauhanneet, mutta kyllä vielä omasta mielestä se PKM on tosimiehen ase ;)
Tulitukeen on mitä loistavin ase. Munat kun lyö turpeeseen ja bipodin alle, voi omien etenemistä todella hyvin suojata. Ei se vihulainenkaan hirveänä kurki nurkan takaa kun kuulaa tulee jakausta hipoen.

Itsella muutenkin nyt huomannu että tulituki toimii. Aukeata kun ryhmä lähtee ylittään niin nurkalle kun yksi jää ampumaan vihua niin paljon suurempi mahdollisuus ylittävillä kavereilla säilyä hengissä (kunnes taas snipu nappaa tulitukimiehen nurin:D )
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Vaan nytpä on tapahtunut jotakin kerrassaan kettumaista.

Tuorein päivitys (1.03) tekee Sverin SMG:stä täysin käyttökelvottoman aseen. Kyllä pikkuisen kummastelin eilen sabopuolustuksessa, kun pihalla pyörivät raavenit lähinnä kävelivät luotieni väleissä pujotellen. Luodit sinkoilivat minne sattuu ja ihmettelin, onko piippuun jäänyt jumiin esimerkiksi hirvi, alokas tai jokin muu eläin.

Mutta ei. Oli pakko respekata rakas Vipera pois, kun Valorin paikallaan oleva jantteri ei kuole edes siihen, kun suolaa kolmen metrin päästä puoli lippaallista rintakehään. Respekkauksessa uudistus näyttää olevan se, että sen voi tehdä 3000 pisteen välein. Näin ainakin minun lukuni osoittivat.

Jatkoin assault medicin antoisaa uraa ja otin pääaseeksi shotgunin. En ole sillä aikaisemmin ampunut, mutta kelpo peli vaikuttaa olevan. Pudottaa naapurin laakista, eivätkä patruunatkaan lopu ihan heti käsiin.

Kertokaapa millaisia vaikutuksia olette havainneet päivityksellä olleen muihin aseisiin?
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Ainakin Raven BR on nykyään ihan sukka reflexin kanssa. Ei osu lähellekään tähtäintä yhtään kauempaa, vaan pelaaminen on täysin arpomista. 4x scopen kanssa se silti toimii. ATAC sitten taas toimii onneksi jo reflexilläkin. Omalla tavallaan nää on jopa hyviä juttuja, koska nyt BR on tarkotettu vähän pidemmille matkoille ja ATAC on yleistykki. Muista aseista en vielä voi sanoa mitään, koska en ole kokeillut kuin noita kahta. Kohta vaihtuu valorille, joten en pääse pitkään aikaan kommentoimaankan mitään, kun pitää vain keräille skillpointeja :p

No ei jäänyt kuitenkaan vielä ainakaan paskan makua suuhun päivityksen jäljiltä, mutta tilanne saattaa muuttua SMG:n myötä, koska se oli ennen lempiaseeni.
 
Ylös Bottom