Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Kyllä se nollaantuu. Itse respeccasin sen 3000 ja nyt on maksu 5000 pistettä. Vaihdoin siis SVERiltä Ravenille. Voisko olla, että samassa factionissa jos pysyy, niin sitten ei nollaa?
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Kyllä se nollaantuu. Itse respeccasin sen 3000 ja nyt on maksu 5000 pistettä. Vaihdoin siis SVERiltä Ravenille. Voisko olla, että samassa factionissa jos pysyy, niin sitten ei nollaa?

Kyllä se nollaa samassa factionissakin. JippuQ ainakin veti veteranit sveriltä sverille ja specit nollaantui.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Voisko olla, että samassa factionissa jos pysyy, niin sitten ei nollaa?
Pitää paikkansa. Jos ei hyödynnä tuota Veteran-tason antamaan restarttia ja jatkaa 60 tasolle päästyään samassa joukkueessa respec pojot pysyvät muuttumattomina.
Raja respecille on ilmeisesti 26000 joten tuon kasaaminen ei ole urakka eikä mikään.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Voiko tuolle tasolla 60 jäädä odottelemaan vai pitääkö siinä heti valita ottaako veteraanimoodin vaiko ei?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Pitää paikkansa. Jos ei hyödynnä tuota Veteran-tason antamaan restarttia ja jatkaa 60 tasolle päästyään samassa joukkueessa respec pojot pysyvät muuttumattomina.
Raja respecille on ilmeisesti 26000 joten tuon kasaaminen ei ole urakka eikä mikään.

Tähän korjausta. Vedin eilen veteraaniksi samassa armeijassa ja re-spec-pisteitä vaadittiin ekaan se 3000 pistettä. Juuri äsken otin respecin ja oletin, että olisi tullu se 26k pistettä, mutta siellä seisookin tuttuun tapaan 5k pistettä.

Respecit siis nollautuivat ainakin minulla vaikka pysyinkin SVER:n rintamassa. Bonuksena vielä edelliseltä kierrokselta käyttämättömät respec-pisteet jäivät mukaan eli oli jo valmiiksi semmoiset 2400 pistettä kun aloitin uuden veteraanikierroksen.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Respecit siis nollautuivat ainakin minulla vaikka pysyinkin SVER:n rintamassa. Bonuksena vielä edelliseltä kierrokselta käyttämättömät respec-pisteet jäivät mukaan eli oli jo valmiiksi semmoiset 2400 pistettä kun aloitin uuden veteraanikierroksen.

Merkillistä koska itselläni ei tapahtunut minkäänlaista muutosta noiden respec pojojen suhteen. Itse respaccasin välittömästi päästyäni tasolle 60. Pojoja oli tuolloin +28000/26000, respecin jälkeen pisteitä oli +2000/26000. En tiedä olisiko uudelleen kirjautuminen voinnut vaikuttaa tuohon, tein kaiken kuitenkin yhdeltä istumalta...
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Merkillistä koska itselläni ei tapahtunut minkäänlaista muutosta noiden respec pojojen suhteen. Itse respaccasin välittömästi päästyäni tasolle 60. Pojoja oli tuolloin +28000/26000, respecin jälkeen pisteitä oli +2000/26000. En tiedä olisiko uudelleen kirjautuminen voinnut vaikuttaa tuohon, tein kaiken kuitenkin yhdeltä istumalta...

Siis et mennyt veteraaniksi missään vaiheessa? Tais mulla mennä puurot ja vellit sekaisin ja luin huonosti sun postauksen. Sori. Mä siis pistin veteraanina menemään.

Elisiis tarkennukseksi:
Menet veteraaniksi riippumatta factiosta-> Respecit nollautuu.
Pysyt tasolla 60 - > Viimeinen respec-taso on 26k pistettä.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Tähän korjausta. Vedin eilen veteraaniksi samassa armeijassa ja re-spec-pisteitä vaadittiin ekaan se 3000 pistettä. Juuri äsken otin respecin ja oletin, että olisi tullu se 26k pistettä, mutta siellä seisookin tuttuun tapaan 5k pistettä.

Joo, näin mullakin menee näin toisen veteraanikierroksen kunniaksi. Taisi ekalla veteraanikierroksella iskeä vain joku ikävä bugi, kun ei respec-pisteet nollautuneet kuin ekaa respecciä varten.
 
Kokemuksia kevyimmästä panssarista?

Onko kokemuksia siitä kaikkein keveimmästä panssarista (SVERin, mutta kai ne on kaikilla samantehoiset)? Mediccinä sitä tekisi mieli sekä liikkua entistä liukkaammin että saada samaan loadoutiin singon ja lääkepyssyn lisäksi hitsivehkeet. Mutta onko kevyimmästä panssarista juuri toppatakkia tehokkaampaan suojaan? Nyt olen tetsaillut sillä keskimmäisellä ja pysynyt taistelun tiimellyksessä olosuhteisiin nähden aika pitkäänkin elossa.
 
Vastaus: Kokemuksia kevyimmästä panssarista?

Onko kokemuksia siitä kaikkein keveimmästä panssarista (SVERin, mutta kai ne on kaikilla samantehoiset)? Mediccinä sitä tekisi mieli sekä liikkua entistä liukkaammin että saada samaan loadoutiin singon ja lääkepyssyn lisäksi hitsivehkeet. Mutta onko kevyimmästä panssarista juuri toppatakkia tehokkaampaan suojaan? Nyt olen tetsaillut sillä keskimmäisellä ja pysynyt taistelun tiimellyksessä olosuhteisiin nähden aika pitkäänkin elossa.

MAG Ultimate Gun, Armor, Attachment, Equipment, and Perk Guide w/Stats - MAG - Discussion - PlayStation MAG

Tuolta näkyy, miten aseet tekee damagea milläkin armorilla.

Omat kokemukset on vaan light armorin ja ns. preorder-armorin välillä. Lightilla kuolee huomattavasti helpommin, kuten myös noista damageista näkyy. Kyseisen kokemuksen perusteella se vähäinen lisävauhti ei oo lisädamagen arvoista.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Hö. Meikä just meinasi sanoa, että pelasin pitkään raskaimmalla ja keskimäisellä armorilla. Nyt on kaikissa loadouteissa kevyin panssari. Niin ja se Vipera... ;)

Ahaa-elämys iski yhdessä aqu puyolustuksessa kun jain porukalle helttiä ja naapurille ontelokranaatteja. Välillä kävin ruuvailemmassa bunkkerin asetta.
Eli.
Pelityyli vaikuttaa. Aikaisemmin pelasin MMG + vahvin armori, nyt SMG ja t-paita. Kumpikin toimii mutta vain kun pelaa oikein.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Jalkamiinat olis varmaan vuorossa seuraavaks ja pinnatkin on kasassa. Sellasta kuitenkin kysyisin, että häviääkö ne jos mä kuolen ja onko niiden laittamisella minkälainen rajotus?

Vielä vähän topicin sivusta voisin samalla kysyä, että mitäs tollasen mikin (Sonyn oma suunnitelmissa) kuulokeesta oikeen tulee ulos? Kaikki audio vai pelkästään muiden mikit?
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Jalkamiinat olis varmaan vuorossa seuraavaks ja pinnatkin on kasassa. Sellasta kuitenkin kysyisin, että häviääkö ne jos mä kuolen ja onko niiden laittamisella minkälainen rajotus?

2 voit laittaa niitä maahan. Jos yrität laittaa enemmän, aiemmat häviävät pois sitä mukaa kun laitat uusia. Miinat häviävät kuolemasi jälkeen vasta silloin, kun spawnaat uudelleen peliin mukaan. Ovat siis maassa myös silloin, kun olet kuollut kokonaan pois ja respawn-sekuntilaskuri pyörii.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Vielä vähän topicin sivusta voisin samalla kysyä, että mitäs tollasen mikin (Sonyn oma suunnitelmissa) kuulokeesta oikeen tulee ulos? Kaikki audio vai pelkästään muiden mikit?

Siitä tulee ulos pelkästään oman squadin keskustelut tai ylemmältä hierarkialta ryhmääsi koskevat käskytykset.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Vipera on yllättävän hyvä ase, vaikka jotkut eivät ollenkaan tykkää. Medicille se on täydellinen kättäpidempi, kunhan selässä on sen lisäksi sinko bunkkereita ja erityisesti APC:tä varten. Tapot onnistuu kauempaakin rautatähtäimellä, jos kohde (kuten vihollisen sniippa) makaa paikallaan. Ehtii suolata hengiltä, mutta juoksevista vihuista tulee usein assist killejä vain. Tosin jos vihulla on yllään paksumpi rautapaita, ei sitä saa kaatumaan LMG:lläkään kuin pitkällä sarjalla.
Nyt pitää omasta takaa vetää sanoja takaisin, kun silloin aiemmin tuumailin, etten sillä Viperalla oikein osaa. Kyllästyin rynkkyihin pienen lipaskoon takia ja ajattelin, että perkule annetaanhan vielä Viperalle tsänssi. Se kannatti ja ainakin toistaiseksi sillä on saanut hieman enemmän lössiä tapetuksi sellaisissa tilanteissa, joissa rynkyn kanssa olisi kuollut itse ensimmäisen äijän jälkeen. Tästä lähinnä kuuluu kiitos isommalle lipaskoolle, vaikkei se tässäkään tietenkään yhtä iso ole kuin kk:ssa.

Pienen treenin ja kykyjen SMG-osastolle keskittämisen jälkeen Vipera onkin siis varsin hyvä ase meikäläisenkin nakkisormille. :) Kaiken lisäksi muuta kamaa mahtuu mukaan SMG:n halvasta hinnasta johtuen taas vähän enemmän ja rynkkytaidoista jää ensi respecissä muutama kykypiste käytettäväksi johonkin muuhun. Muuten samoissa merkeissä olen jatkanut, eli rynnäkkö-medicinä. Jotenkin siitä toisten henkiin herättämisestä saa paikoitellen jopa parempia kiksejä kuin tappamisesta. :D
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Itekin käytän viperaa, kun en enää jaksa lmg:tä käyttää sen helppouden takia. En sitä voi edelleenkään hyväksi sanoa, mutta silloin tällöin se yllättää ja saa naputettua monta vihua putkeen. Sit välillä se taas on niin, että vihut ei vaan kuole. Tossa päivityksen jälkeen oli suoraan just semmonen peli, että mitenkään ei saanut vihua kuolemaan, vaan aina paukahti avustus. Lagia varmaankin, mutta harvinaisen randomisti se toimii.

Onkos mistään tullut vielä tietoa noista elektroniikkavehkeistä. Taitaa se sensor jammer meinaan estää liiketunnistimen. Ainakin itsellä on vaivihkaisuus, niin kummasti eräs henkilö tiesi, että liikun siinä lähistöllä. Taisi siis olla liiketunnistin käytössä tai vaivihkaisuus toimii vain erittäin hitaassa liikkeessä. Ehkäpä varmuuden vuoksi pitää hankkia se sensor jammerkin vaan.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Niin kuin joku jo täällä varmaan sanoi niin aseella ei ole hirveesti väliä tässä pelissä vaan se miten pelaat, minä en ainakaan ole huomannut eroa tappojen suhteen oli ase siten rynkky, lmg tai vipera.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Niin kuin joku jo täällä varmaan sanoi niin aseella ei ole hirveesti väliä tässä pelissä vaan se miten pelaat, minä en ainakaan ole huomannut eroa tappojen suhteen oli ase siten rynkky, lmg tai vipera.
Itsellä se onkin ollut vähän hakusessa, että mikä sopii omaan pelityyliin ja ainakin tällä hetkellä tuntuisi, että Viperalla tulee keskiarvoisesti tappoja hieman enemmän kuin esim. rynkyllä. Vaikken tappoja niin metsästäkään vaan yritän pelata tavoitteiden mukaisesti ja parannella tovereita siinä sivussa mahdollisimman aktiivisesti, niin kyllä siitä vaan apua on, jos käsissä on sellainen ase, jolla saa ne eteen tulevat viholliset saa hengettömäksi. Lisäksi nimenomaan tuon Viperan edullisuus antaa myöten ottaa sitten hyödyllisiä varusteita mukaan enemmän, jotka sitten taas auttavat tavoitteiden saavuttamisessa. Tämmönen yhtälö siis tällä kertaa. :rolleyes:
 
Ylös Bottom