Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tapaus tatuoinnit

Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Tarkoituksena olisi ottaa tatuointi, jossa lukee tärkeä päivämäärä 21.11.2008 kiinalaisittain.

Siis hetkinen - sinä et osaa kirjoitettua kiinaa sen vertaa, että osaisit ilmaista niinkin normaalin asian kuin päivämäärän, mutta silti olet tatuoittamassa itseesi sellaisen. Tuo päivämäärä on varmasti tärkeä (isäksi tuleminen?), mutta miksi kiinaksi?
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Rakkaus? Toi on Nuudelipaketin etiketti, miksi siinä lukisi rakkaus? Mutta joo pointtini olikin juuri se että mitä helvetin järkeä ottaa sellaista mistä itsekkään ei tajua mitään..

En minä sitä suunnitellut, ainoastaan luin sen. Mistä tiedät, että tuo on etiketti? Minusta se näyttää taululta. Eikö tuossa näy katonrajakin.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

..se on varmasti (varmaan tribaalien ja lohikäärmeiden ohella) kliseisimpiä ja typerimpiä tatuointeja mitä voi ottaa.

:(

Eikä kukaan varmaan ota tuosta noin vaan mitään satunnaismerkkiä, vaan juurikin neuvoa
kyselemällä ja apua etsimällä koittaa löytää haluamansa kuvan.

Mun mielestä ei oo tarpeellista opiskella erikseen jotain kieltä vain sen takia että sais
sitten ottaa tatuoinnin sillä kielellä.

Ja mun mielestä vois vähän hellemmin arvostella (jos on pakko) toisten ideoita, joissa
joissain on aika kauniitaki juttuja takana.
Ihan ku mä tietäisin myös minkälaisilla häkkyröillä kaikissa kielissä esim. numerot tehdään.
Tsoh :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Tästä lähtee koko hiha, pikkuhiljaa. Uusimmat kuvat tuossa. näiden lisäksi vielä 4 kuvaa. Vois uppailla joskus loputki.

näissä ei sen kummempaa stooria ole, pienellä aasianreissulla ja buumilla voi olla tekemistä asian kanssa.




viimisin



Fisu
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit


Kummista sä pidät? ;D

Kun ketjuun otin osaa, kerrottakoon, että ihoni on vielä ehjä ja kaunis, mutta olen jo jonkin aikaa halunnut hakkauttaa tällaisen johonkin. Ama-gi on sumeria ja on tiettävästi ensimmäinen yritys ilmaista vapauden käsite kirjallisesti. En vain ole neulojen suurin ystävä, enkä oikeastaan edes tiedä mihin tuon voisin laittaa. Kyynärvarsi voisi olla hyvä paikka. Sen saisi piiloon niin helposti, ettei sen pitäisi haitata edes konservatiivisempia työnantajia.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Kummista sä pidät? ;D

Mä oon noita lohikäärmenaisia ;D

Mun ois vaikea kuvitella mun Aasia-sleevejä ilman Latea, kyllä se niin olennainen osa on kuitenkin
sen alueen mytologiaa ja kulttuuria, ja mitä symboliikkaa siihen liittyy!
Aivan upea hahmo.

Mutta en kyllä diggaile ku kahden tyyppisistä; näistä orientaaleista ja sitten siitä pelotuksesta, joka oli Prinsessa Ruususessa :eek:
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Mulla on neljä. Profiilikuvassa mun poikien nimet. Vasemman "rintalihaksen" kohdalla Suomen Leijona Tribalityylillä väsättynä. Oikeassa olkavarressa Horoskooppimerkki syntymäajalla. Ja lisää tulee... Se fiilis on hieno kun uutta kuvaa rupeaa syntymään...
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Tarvisi itse ottaa varmaan valokuvia omista kanssa ja hakea muutenkin lisää tatuointeja. Nyt löytyy jalasta tribaali missä on 3 sydäntä, ranteista vaaleanpunaiset sydämmet missä on luut, 4 isoa mustaa tähteä toisen haukkarin ympäri, toisessa haukkarissa primitiivinen luolamiestikkuukko, alempana käden sisäsyrjässä mustapunainen maltan risti missä teksti ympärillä: making a mess since 1980, kyynärpäästä alaspäin käden ulkosyrjässä lukee goottifontilla hardcore, toisessa kädessä japanilaisia merkkejä millä on kyllä tarkoitus ja sitten vielä tuollanen öö iso kuninkaan merkki missä 3 valuvaa sydäntä ja teksti: tomorrow the unknown awakens me from dreaming, tells me there's no smile that really has a meaning. Onkohan jotain muuta vielä, eipä kai, tarvii uutta aikaa tilata kaverilta. Osa kuvista tullut sattumusten kautta kuten esmes jalan tatuointi, olin umpilärvät josain budapestin ghettossa, heräilin asuntovaunusta ja paikallinen Giorgio rupes lätkimään kuvaa jalkaan, turvallista touhua pyöriä yksin mutta hengissä selvisin jälleen.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Eka tuli otettua '95 kun eka tili tuli duunista ja kliseinen "Rock-Ruusu" tuli silloin hakkautettua, sainpahan tuntuman hommaan.
Sitten olikin liian pitkä tauko vaikka koko 95-07 "väliajan" mieli teki lisää ja lisää, jäi vain vaiheiluksi. :/

'07 kun kesälomat alkoi niin sain itseäni niskasta kiinni ja otin Sodassa kaatuneitten sekä vielä elävien Sotaveteraanien Kunniaksi (ukkini nyt 87v.) hieman muokkaamani Mannerheim ristin.
Keskustan V (=Voitto) kirjain sekä numerot Iivanaa vastaan käytyjen Sota vuosien takia. Em. fontiksi etsin Suomalaisen '40 luvun kirjaisintyylin.

Joku gesmi otos:
http://img100.imageshack.us/img100/2329/070720071096.jpg

Tulevana kesänä (lomilla?) taas tarkoitus ottaa lisää, on parikin juttua jo mielessä pyörinyt, katellaan minnepäin "mieli" katsoo sitten.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Himskatin flunssakausi. Piti eilen hakkauttaa ensimmäinen kuva olkapäähän, on sitä tässä jo vuosi mietitty, mutta artisti joutui siirtämään aikaa kun virui kuumeessa kotonaan. Mutta kohta...! (Ja sit ei enää olekaan vanhempien luo menemistä, ainakaan hihattomissa paidoissa. :eek: )
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

huomiseksi varailin ajan. ojentajaan nakuttas. näkee taas miten uuteen paikkaan koskee
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

ojentajaan hakkaamista suunnittelevat: sitä enemmä koskee, mitä lähemmäs menee kainaloa. itellä oli melkoset pistelyt
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

ojentajaan hakkaamista suunnittelevat: sitä enemmä koskee, mitä lähemmäs menee kainaloa. itellä oli melkoset pistelyt

keskiviikkona kävin, oli parhautta.

Vasen käsi rupee olee yhtä tai kahta sessiota vaille valmis ranteesta olkapäähän.. Oikeen käden projektin jos starttais enne kesää...
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

keskiviikkona kävin, oli parhautta.

Vasen käsi rupee olee yhtä tai kahta sessiota vaille valmis ranteesta olkapäähän.. Oikeen käden projektin jos starttais enne kesää...

ite tykkäsin noista ranteiden tekemisestä. kutitti lähinnä. nyt kun tuo vaan parantuu, nii kävis hakkaamassa lisää kaikkea pientä lapaan asti. joutuu tosin käydä korjaamassa, kun ei tullut tarpeeksi teräväksi yksi kohta, enkä huomannut tehdessä
 
Ylös Bottom