Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Suomihan pelaa huomenna hokia klo. 21.15. Mut nii muutenki oon seuraavan kerran koneen ääressä maanantaina aikasintaan klo 21, sillonki kyl Suomen peli että läsnäolo erittäin epätodennäköistä. Elikkä tiistaina seuraavan kerran messissä
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

No mutta jos pelataan vaikka 9.5 eli sunnuntaina se matsi vaik 19.30 tai jtn. Niin ois hyvät saumat et se loppuu ennen suomen matsia

EDIT: Tai sitten pelaatte sen maanantaina aikasemmin myös.
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Koitetaan tänään 20.00 jos olis porukkaa online. MIelellää, jos olis kaikki paikal aiemminki ni ehtis varmuudel kattoo suomen pelin heti alusta alkaen
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Keskiviikkona olis 20.30 matsi vs team H. Ehdottasin et pelattas sunnuntaina 20.00? sopisko?
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

sunnuintaina jos vaan porukat vaivautuu paikalle. Muutenki melko epäaktiivinen tää ketju ni aika vaikea suunnitella yhtään mitään...
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Juu sunnuntai ei passaa ainakaa mulle, viikonlopun reissussa ja maanantaina illasta luultavasti mestoilla.
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Näillä näkymin kyllä pääsen sunnuntaina tulemaan pelailemaan. Ilmottelen sit myöhemmin jos se ei passaakkaan
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Pistäkää nimee listaan, ketä tulos blaa huomen!

Nikezyy
supre
jezze
elite
???

Eli noi jo ilmoittanu, vielä ainaki se 1 että sais sen 5v5
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Mä en tiiä. Voi olla et pääsisin aikasintaan joskus kahdeksan aikaan. Millo tää pitäs pelata? En oo yhtään varma mun menoista vielä.
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

20.00 alkaa matsi. Jos tulee tungosta, niin voin itse jättäytyä poiskin.
 
Vastaus: Team [A] KFIN CoD4 turnauksen jutustelut

Perkele saattaa olla etten pääse kello 20 matsiin tulemaa, kun on sähkökatkos himassa ja ne palautuu siinä klo 20-22 aikana. Toivottavasti jos en pääse niin saatte sen 5 pelaajaa.
 
Ylös Bottom