Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yoshimitsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan west
Lisää kivaa: Paina jinin B+1+2:en aikana alas,ylös,taakse ja eteen niin tulet Soul Rage tilaan jolloin voit tehä uusia liikeitä, :)
Ja 1+2 täytyy pitää pohjassa noiden suuntien ajan. Vastaavan laisen latauksen saa myls myös joidenkin liikkeiden jälkeen esim. b+2,3~d+1+2, mutta noita liikkeitä ei voi tehdä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Tuota nyt kun onnistuin pääsee tonne tekken irc chattiin, niin toivoisin, että siellä olisi myös porukkaa. Tuota mihinkös aikaan siellä on populaaria. Oon sitten nimellä Bryanfury siellä jos joku joskus sattuu sinne tulemaan.
Taisit olla "väärällä" serverillä, koska ainakin IRCnetin #tekken-kanavalla on aina porukkaa. Tule sinne. :)

Tulikos ne muutes järjestettyä jo ne T4 skabat? Jos järjestettiin niin kuka voitti? Oon muutes ens kuus 24 päivä tulos Hesaan, joten varmaan käyn arcade masiinan menemässä muutaman kerran läpi taas.
Ainakaan mun teitääkseni minkään asteisia kilpailuja ei oo ollu vähään aikaan. Mutta kohtahan pitäis alkaa GameWorld2002-karsinnat ympäri maata. Linja-autoaseman vieressä ollut Kampin Pelikaani on muuten lopetettu, joten jos haluat T4 arcadea pelata niin joudut menemään Itäkeskukseen asti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tuota kellään mitään tietoa millon näitä karsintoja on Tekken 4:ssa? Vai onko ollenkaa? Ja missä niitä järjestetään. Pistäkääpä tietoa jos jollaan on hajua asiasta. :)
 
Syyskuun Pelit-lehden uutisartikkelin mukaan "Syys-lokakuussa käymme alkukilpailuja ympäri Suomea joka koneen osalta."

Keskustelualueella (joka on vain tilaajille) joku kyseli päivämääristä yms. ja päätoimittaja Tuija Linden vastasi näin: "Seuraavassa lehdessä on lisätietoja. Todnäk myös nettisivuilla hyvin pian." Ja nettisivun osoitehan on http://www.pelit.fi/gameworld.
 
kun alatte pelaamaan niin siinä alussa kysytään että haluutko pelata 50 vai 60hz niin kummalla pelaatte?
 
Jaahas nyt ois sitten Tekken 4 Suomenmestaruus kisat alkamassa, joka on osana freedom Tour tapahtumaa. Tapahtuma lähtee kiertämään Suomea 9.10 Kuopiosta ja päättyy 20.11 Helsinkiin. Joten voi olla, että Gameworldissä ei sitten ehkä olekkaan Tekken kisoja tai en tiedä. Tonne Helsinkiin vois ehkä mennäkin, mutta mulla ei oo vaa mitää hajuu, missä on tollane paikka kuin Tiger, joten joku vois ehkä valaista asiaa. Voittaja pääsee Tekken 4 Euroopan mestaruuskisoihin Skotlantiin, joten taso on varmasti aika kova. Tietoa tai jotain löytyy siis tältä sivulta http://www.tilt.tv/index.php?path=87/1
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Voittaja pääsee Tekken 4 Euroopan mestaruuskisoihin Skotlantiin, joten taso on varmasti aika kova.
Varmaan pitää itse maksaa matkat, kun on Tiltin kilpailusta kyse ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Jaahas nyt ois sitten Tekken 4 Suomenmestaruus kisat alkamassa, joka on osana freedom Tour tapahtumaa. Tapahtuma lähtee kiertämään Suomea 9.10 Kuopiosta ja päättyy 20.11 Helsinkiin. Joten voi olla, että Gameworldissä ei sitten ehkä olekkaan Tekken kisoja tai en tiedä. Tonne Helsinkiin vois ehkä mennäkin, mutta mulla ei oo vaa mitää hajuu, missä on tollane paikka kuin Tiger, joten joku vois ehkä valaista asiaa. Voittaja pääsee Tekken 4 Euroopan mestaruuskisoihin Skotlantiin, joten taso on varmasti aika kova. Tietoa tai jotain löytyy siis tältä sivulta http://www.tilt.tv/index.php?path=87/1

jos en väärin muista niin Tiger on klubi jossa on konsoleita riveissä joilla voi pelata
 
Mites tossa alussa ku valitaa 50/60 Hz ni minkälaine telkka siin pitää olla et se 60 hz toimii, mä ku otan sen 60 hz ni kaikki menee mustavalkoseks?????????????????????????????
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Whilshu
Mites tossa alussa ku valitaa 50/60 Hz ni minkälaine telkka siin pitää olla et se 60 hz toimii, mä ku otan sen 60 hz ni kaikki menee mustavalkoseks?????????????????????????????

Tv joka tukee pal-60 kuvaa. Yleensä suurin osa 90-luvun töllöistä tukee tätä. Paitsi suomalaiset Salora ja mitä muita niitä olikaan ;)
 
Siis joo. Kysyn tässä kaikilta ihan yleensä, että merkitseekö mitään jos saat survivalissa 8 vai esim 40? Siis mielestäni pelaajien tasossa on silloin aika paljonkin eroa. Kyllä survival siis merkitsee jotakin, kuinka hyvä pelaaja oot. Vai mitä mieltä muut olette? :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan joelman
Tämä oli jo aika bullshittiä

Ei tossa ole yhtään bullshittiä... Melkein kaikki televisiot, jotka on varustettu RGB-SCART-liittimellä tulevät 60 Hz tilaa RGB-eroteltuna. Lukuunottamatta joitain Salora/nokia/luxor jne sarjoja.

3 n k ! n E
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Siis joo. Kysyn tässä kaikilta ihan yleensä, että merkitseekö mitään jos saat survivalissa 8 vai esim 40?

Kertoohan se sitä, miten hyvin pelaat tietokonetta vastaan. Mutta tuolla ei ole oikeastaan mitään tekemistä sen kanssa, miten hyvin pärjäät ihmispelaajille.
 
Joo no se nähään kun lähen, jos pääsen pelaamaan kavereita vastaan joilla on 8 survivalissa ja mulla 41, että miten pärjään. Ne pelaa ainoastaan kaksinpelejä. :p
 
Ylös Bottom