Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 4

Ja sit toinen juttu.

Älkää ikinä, ikinä sekottako mitään WWE-touhua painiin! Se ei oo painia. Piste.

Komediaa ennemmin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Ja sit toinen juttu.

Älkää ikinä, ikinä sekottako mitään WWE-touhua painiin! Se ei oo painia. Piste.

Komediaa ennemmin.

Sillä on oma genre ollut jo toistakymmentä vuotta, vapaa-paini. Ja se on show'ta, ei komediaa :D

Ja takas topicciin, onko kukaan muu pettynyt Tekken-sarjan uusimpaan, kuten minä? Jotenkin siitä puuttu vain se viehätys, mikäli oli niin voimissaan vielä Tekken Tag Tournamentissa.
 
Vapaapaini on yks o-i-k-e-a painimuoto. Sitä ei todellakaan saa sekottaa WWE-saippuasarjaan. Kyllä painija tietää.

Ja mun mielestä Tag oli pettymys. Sanokaa mitä sanotte, se oli oikeasti aika viimeistelemätön teos. Syitä (osan niistä) luettelin jo edellisellä sivulla. Mut ei Tag huono ole, selkeästi arvosanojensa veroinen.

Saa nähdä miten käy nelosen kanssa, kunhan sen ensin käsiini saan. Mutta näin ennakkoon luulisin että on enemmän mun makuun kun Tag.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Sanokaa mitä sanotte, se oli oikeasti aika viimeistelemätön teos.


Tuosta en ole lainkaan samaa mieltä. Syvyyttä siitä löytyy paljon enemmän kuin aikaisemmista osista, harmi vain ettei siinä ollut vielä 60hz optiota mukana.
 
Teatterissa kaikkien hahmojen videoissa taustalla soi sama rasittava biisi. Yms yms yms. Toki siitä syvyyttä löytyy enemmän kun PsOne-peleistä (vaikka CD:llä vielä onkin). Mut se ei ole tae siitä, että peli olis viimeistellympi kun esim. kolmonen.

Korostan nyt vielä, että Tag on mun mielestä arvosanojensa veroinen teos - mutta silti pettymys. Olis voinu olla parempi, jos ei Namcolla olis ollu niin kiire työntää sitä markkinoille. Mua se ei kolmosen jälkeen paljo sytyttäny.

Nelonen toivottavasti on eri maata.




"Johnny take a dive with your sister in the rain.
Let her talk about the things you can't explain.
To touch is to heal, to hurt is to steal.
If you wanna kiss the sky, better learn how to kneel... on your knees, boy!"
(U2: Mysterious Ways)
 
Ja 60Hz on muuten ihan OK lisä tohon neloseen. Oon tässä harkinnu ihan töllön vaihtoa sen takia. Tosin on toi vanha aikansa eläny jo muutenkin...

Kaverilla oli Tekken 3 Japanin versiona, ja rupes heti valittamaan 50Hz-moodista ku pelas mun luona euroversiota. Seuraavalla kerralla kokeiltiin sen levyltä vähän nopeampaa T-kolmosta, mut turpiinsa se sai ihan samalla tavalla. Mun mielestä se ero ei mikään merkittävä silloin ollu. Mut eiköhän sitä osaa arvostaa enemmän just niin päin, että ensin tottuu 60Hz pelaamiseen, jonka jälkeen joskus kokeilee sitä hitaampaa.

Ja sainpahan taas uuden syyn vaihtaa televiisoria... ;)
 
Kyllä se ero 50hz:n ja 60hz:n välillä on niin iso, etten yksinkertaisesti suostu pelaamaan kuin 60hz:lla.

Siinä menee kuulkaas jugglet ja Just Framet ihan päin metsiä, kun nopeudesta tiputetaan viidennes.
 
Ei mulla mitään ongelmia sen vaihdon kanssa ollu. Mut tosiaan homma voi olla sit toinen juttu ku vaihto tapahtuu alaspäin.
 
Tulipa hommattua tuo Tekken4 ja hetihän sitä piti kokeilla sen "progresiivista" kuva moodia projektorin kanssa. Ja eipä mitä, PS2 asetuksista YCbCr(?) moodiin ja komponenttipiuhoilla kiinni projektoriin. Kuva on tosiaan mukavan vakaa (ei interlacea kuvassa) ja pieni "jaggies" efekti tietysti katosi.

Hyvä lisä, toivotaan että peleissä tulisi tavaksi laittaa tuo "proge" moodi 60hz moodin kaveriksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jogi
Tulipa hommattua tuo Tekken4 ja hetihän sitä piti kokeilla sen "progresiivista" kuva moodia projektorin kanssa. Ja eipä mitä, PS2 asetuksista YCbCr(?) moodiin ja komponenttipiuhoilla kiinni projektoriin. Kuva on tosiaan mukavan vakaa (ei interlacea kuvassa) ja pieni "jaggies" efekti tietysti katosi.

Hyvä lisä, toivotaan että peleissä tulisi tavaksi laittaa tuo "proge" moodi 60hz moodin kaveriksi.
ööh siis mikäs toi proge moodi on oikeestaan? En oo oikee päässy selville siitä. Se siis on parempi ku toi 60 hz:ä vai? Siis millasella töllöllä tota pystyy pelaa vai pystyykö ollenkaa? No joo. :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
ööh siis mikäs toi proge moodi on oikeestaan? En oo oikee päässy selville siitä. Se siis on parempi ku toi 60 hz:ä vai? Siis millasella töllöllä tota pystyy pelaa vai pystyykö ollenkaa? No joo. :rolleyes:

Noin suurinpiirtein sanottuna se on 60hz "VGA" moodi, eli koko kuva piirretää kuudulle yhdellä kertaa, eikä niinkuin TV:ssä lomitettuna puolet kuva juovista kerralla (->progressive vs. interlaced)

Telkkarit ei taida harvalukuisia supermalleja lukuunottamatta kyetä näyttämään tuota moodia, moodihan kuuluu ns. HDTV kategoriaan jota euroopassa ei nähdä varmaan 10-15 vuoteen.
 
Voihan se olla että muutaman vuoden sisällä näin on. Tosin silloin on jo uudet kujeet kuvioissa. Ja kyllä tätä peliä pelais mielellään vaikka PsOne-grafiikoillakin. Peli se on mikä ratkasee.
 
Noniin, tässäpä teille: http://www.forau.150m.com/Hwoarang.zip (vajaat 800kt).

HwoaJF.avi - Hwoarangin Just Frame -liike, huomatkaa siniset "kipinät". Sky Rocketin parempi, ja vaikeampi versio. Komento f,df+4.

Hwoarang1.avi - _erittäin_ vaikea combo, eli f,df+4, RFF 3~4, f,f+4 (Just Frame Sky Rocket, Backlash, Torpedo kick).


Siitä vain kokeilemaan. ;)
 
Juu kyllähän toi varsin vaikuttava on, mutta ei noita kyllä kunnon matsissa puhumattakaan kilpailussa saa kyllä onnistumaan ku säkällä. Eikä esim sm skabassakaan juuri kukaan noista parhaimmaista käyttäny ku yksinkertaisia liikkeitä, koska noi on aivan liian riskialttiita. Itekin kaaduin juuri Juhanaa vastaan siihen, kun käytin aivan liian hitaita liikkeitä esim tuota b,f stancea liikkeen jälkeen, jolloin hän Pystyi Paulilla aina iskemään juuri silloin esim. death fistillä. Paul on varsin tehokas hahmo juuri hyvien lyöntiensä ja death fistin ansiosta ja voi olla että skaboissa käyn pelaamaan hänellä. :p
 
Kyllä tuota Just Frame Sky Rocketia kannattaa matseissakin käyttää, koska se on paljon turvallisempi kuin normaali Sky Rocket. Ja voihan tuo combokin mennä matsissa, mutta siihen vaaditaan aikamoista tuuria.
 
Pystyykö tässä muuten valitsemaan sen tuuletuksen sillai niinku kolmosessa ja Tagissa? (Joku raajanappi pohjaan replay lopussa.) En oo ite jaksanu testata.
 
Ylös Bottom