Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 4

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan enkine
Ei tossa ole yhtään bullshittiä... Melkein kaikki televisiot, jotka on varustettu RGB-SCART-liittimellä tulevät 60 Hz tilaa RGB-eroteltuna. Lukuunottamatta joitain Salora/nokia/luxor jne sarjoja.

3 n k ! n E


Erilaista se on joelmanin elämässä ;)
Nojoh, nyt onkin sitten ihan varusteltu 32" tuossa lattialla, aika pitkään oli kyllä semmonen hikinen mikro käytössä.
 
Ööh ajattelin vaa kysyä, että oisko esim Entomoa kiinnostanu pelata Tekken 4:sta ku silloin vaan puhuit siitä turnauksesta luonasi. Mua vois kiinnostaa ottaa matsii. Ootko muutes sm-kisoihin osallistumassa Tigerissa? Onko sulla mitää muuta tietoo siitä? Onko se jo finaalia vai finaalit vasta myöhemmin? :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kesti hieman vastata kun ei ole ollut Internet-yhteyttä pariin viikkoon...

En mä mitään turnausta järjestämässä ollut. Tätä kautta vaan ajattelin houkutella porukkaa ihan normaalisti pelailemaan. Asun nykyään solukämpässä Espoossa ja kyllähän mua kiinnostaa pelata, jos Helsinkiin päin oot tulossa. Parhaiten sopii viikonloput, silloin on muitakin kuin minä.

Pitäähän siellä Tigerissa tulla käymään, vaikka omat mahdollisuudet päästä finaaliin on aika huonot. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä tulen toiseksi. Saisivat ottaa Helsingin karsinnoista finaaliin enemmän kuin yhden. ;)

Kaveri voitti Lahden karsinnat ja järjestäjät käskivät tulemaan Tigeriin silloin 20.11. Siitä päätellen finaali on tosiaankin heti Helsingin karsintojen jälkeen, vaikka Tiltin foorumissa eräs henkilö muuta väittikin. On muuten hieman Tiltissä noi järjestelyt: hahmonvalintaruudut tulee luultavasti olemaan täynnä kysymysmerkkejä ja pelit pyörii 50 Hz -tilassa. Aahh...
 
Eikös tänään oo skaba Tigeris? no, mie kyl aattelin käydä tsekkaamas skabaa, vaikken osallistukaan...kaikkihan tietää et se skaba tulee olemaan iha paska...ei sille voi mittää!
Oon aika salee et tikkuja ei saa käyttää siel o_O
Noitten kuvien, Tiltin saitis, aikamoiset hahmovalikomat...lol
 
Mitenkäs kilpailu meni?

Ei jaksanu lähtee sinne keskellä viikko, koe oli tänään.
Mitenkäs se kilpailu meni? tuliko takkiin vai jotai muuta kivaa?
Oliko se edes käymisen arvoinen? Sähläsikö Tilt taas, kuten aina...
Millaiset säännöt siel oli?
Olisi mukava tietää...kun kaveriin en oo saanu kii...

lisäys...

Sain just tietää et kaveri voitti sen skaban...täytyy nostaa sille hattua! ja Paskat tiltille mitä ne taas sähläs...toinen kaveri ei pääsy edes jatkolle vaikka se voitti toiseksi tulevan hemmon neljä kertaa, lol, mitä Tilt porukkaa!!! Vittu mitä tyhmii noi Tiltit! iha vitun tyhmii!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Asetukset oli aivan suolesta, mutta ihan hauskaa silti oli. Juhana voitti ja lähtee Lontooseen, kuten oli odotettavissa. Itsekin pääsin finaaliin (jonkun kaupungin voitaja ei tullut), mutta sain Juhanan vastaani ekalla kierroksella. Hävisin ja palkinnoksi irtos vaan se kaikille finalisteille jaettu paketti: PS2-reppu, T4-mukeja, pelidemoja ja jotain krääsää. No, ainakin tällä kertaa jäi jotain käteen...
 
Joo kyllähän toi kisa oli aika suolesta siis sillee. Ensinnäkin karsintakoneet olisi pitänyt olla kaikki 60 hz ja kaikki hahmot pelattavissa. Ja karsinnassakin olisi saannut olla kunnon kierrokset, mutta menihän se noinkin. No en olisi kyllä varmaa finaaliin päässykkää varmaa ku säkällä, mutta harmitti ku Juhana tuli ja katkas mun hyvän voittoputken. :(
No joo, ens vuonna sitte ehkä taas paremmin jos jaksaa osallistua. Oot kyllä Entomo aika kone, mutta mulla oli jo touchi kadonnu ku tulin haastaa sut karsinnassa ja ihan vituilleen se menikin. No parempi olit kuitenkin Hwolla ei voi muuta sanoa. :p
 
Mieluusti unohdan kaikki 50 Hz matsit. Vähän sama kuin pelais yhdellä kädellä tai katsomatta ruutuun. Toiseksi tuli Turun voittaja, nimeä en muista. Genjuro pelas Stevellä ja tuli kolmanneksi. Tein tällaisen peinen kaavion muistini perusteella: www.hut.fi/~jgebhard/turnaus.txt

Eipä ollut Australiassakaan järjestelyt ihan täydelliset. Porukkaa karsittiin survivalin perusteella. :eek: Tuolta voi lukea lisää: http://www.tekkenzaibatsu.com/forums/showthread.php?s=&threadid=49712&perpage=25&pagenumber=1

Ihan muuten jos kiinnostaa, niin tossa itsenäisyyspäivän tienoilla tänne on näillä näkymin tulossa aika paljon porukkaa. Eli jos oot Helsingissä päin niin tuu ihmeessä käymään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Millasia putkia muuten Survivalissa runnotte? Itselläni paras on 24 Raijalla. Liekö aivan huono? Uhoamisesta päätellen kuullostaa että täällä olisi jotain 50 putken pelaajia?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan trend
Millasia putkia muuten Survivalissa runnotte? Itselläni paras on 24 Raijalla. Liekö aivan huono? Uhoamisesta päätellen kuullostaa että täällä olisi jotain 50 putken pelaajia?

Survival ei kerro tosiasiassa yhtään mitään taidoista - tietokonetta vastaan opitut niksit eivät toimi ihmistä vastaan, ja päinvastoin.

Kuka on Raija?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan trend
Ja kyllä se survival osviittaa antaa.

Ehkä siitä, miten hyvin pärjäät CPU:ta vastaan, jolla taas ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten pärjäät ihmistä vastaan.
 
Juu kyllähän toi survival jotain kertoo, mutta tosiasiahan on se, että hyviä ihmispelaajia vastaan ei tolla luvulla välttämättä oo mitää merkitystä, koska ihminen kieltämättä pelaa paljon paremmin. No itselläni on vaivaset 41 Law:lla, joka ei sekään ole mikään kovin hyvä, muttei ihan huonokaan. Pelaan T4:sta melkein päivittäin edelleenkin ja pelimuotoina toimivat 8 ukon teambattle ja survival, kun ei oikein tota vastusta löydy kaveripiiristä. Kauempaa kyllä löytys :p
 
Kuningas palaa

Mulla on vasta T4 tilaus vetämässä, kovasti odotin sitä jo eilen, mutta ei tullu, ei. Eikä vielä tänäänkään. No pääasia on että pääsee ottamaan osaa kaikkien aikojen mättöön...

Ite en oo ikinä pelannu mitään peliä niin pimeitä määriä ku Tekken kolmosta aikoinaan, nyt saa sille jatkoa! Tagin toki ostin vuosi sitten, mutta ei se kiinnostanu samalla tavalla. Tag-mättö ei kiinnostanu pätkääkään, T3:n ohjaus oli paaaljon sähäkämpi (jokainen tosipelaaja sen huomaa), ja T3:n hahmot on aidomman näkösiä (Tagin ukkelit on liian nukkemaisia, ja nousee liikaa esille taustasta). Kaikki kunnia toki Tagille, yhtään en ole eri mieltä sen arvosanoista lehdissä ja netissä, mutta kyllä T3 on MULLE edelleen se parempi.

No sit tässä välissä (alkusyksystä) sain kumman päähänpistoksen hankkia Virtua Fighter 4:n. Helvetin hyvä peli sekin, mutta multa meni mielenkiinto ihan kunnolla jo kuukauden jälkeen. Hahmoilta puuttuu persoonallisuutta ja ohjaus ei ole läheskään niin pelaajaystävällinen kuin Tekken-sarjassa. Kamppailulajin piiiiiiitkäaikaisena (koko ikä, SM-tasolla) harrastajana osaan kyllä arvostaa VF-nelosta, mutta kyse on silti pelistä, ei oikeasta elämästä. Ja VF4 ei tarjonnu sitä addiktoivaa pelattavuutta mitä Tekkenit. Ja kun aloittelijalla kestää selkeästi kauemmin tulla sinuiksi VF-ohjaukseen (vrt. Tekken), oli peli pistettävä myyntiin. Olis menny liikaa yksinpelaamiseks. ("Olis" sen takia, että en jaksanu sitä siis itekään pelata pas**n vertaa.)

Ja nyt - vähän myöhässä, mutta kuitenkin - on Rautanyrkkien nelosturnaus tulossa. Aaaaaah... Pääsee vihdoinkin pelaamaan sitä missä on oikeasti hyvä, sitä mistä eniten nauttii. Sitä mistä kaveritkin tykkää.

"Once again, faith brings together those who heed the call..."



PS. Tän viestin tarkotus ei missään nimessä ollut loukata a) Tag-faneja, b) VF-klaania, tai ketään muutakaan. Minä elän omaa elämääni, teen omat valintani. Niin olisi jokaisen muunkin syytä tehdä.

"What you got, they can't steal it. No, they can't even feel it. Walk on, walk on. Stay safe tonight."
(U2 - the greatest band in the world. Ihan virallisesti, tää ei oo myn löpinää.)

Ugh.
 
Jaahas taas uusi vanha tekken fanaatikko. Vai oikein sm - tasolla pelaat? Joo olitko kisoissa? Ite olin ja jotenkin pärjäsin kunnes kisojen voittaja pudotti mut karsinnoissa Hesassa. Joo no nyt on toi tekken jäänny kyllä todella vähään tai oikeestaan en oo pelannu ollenkaa sen jälkee kun wwe - shut your mouthin hankin, mutta eiköhän sitä taas jossaa vaiheessa tuu kokeiltua. Itselläni on ongelmani hyvien pelaajien puute tai no löytyshän sitä hesasta, mutta ei oo jaksanu vielä sen takia lähteä sinne. Joo no iloisia pelihetkiä edelleenkin maailman parhaan mättöpelin kanssa, mutta paini tulee jo kyllä hyvänä kakkosena peli-iän perusteella. :p
 
Niin kyse oli nyt kamppailuLAJISTA, ei pelistä. Kuuna päivänä en oo mihinkään peliturnajaisiin osallistunu. Tuskin koskaan jaksan sellasta tehdäkään. Tosielämä on hauskempaa.

Muistakaa jodlata.
 
Ylös Bottom