Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 4

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshimitsu


Eip.
Siinä suhteessa Tekken Tag Tournament onkin ainutlaatuinen. Tuskin tulee vähänaikaan uutta tekkeniä, jossa tämä tag-ominaisuus olisi.
tag oli just se asia joka sai mut hommaa tkken tag tournamentin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001

tag oli just se asia joka sai mut hommaa tkken tag tournamentin.
Itse en taas liiemmin pitänyt tag-ominaisuudesta ainakaan kaksinpelissä, kun ei sitä ole tullut linkkikaapelin kanssa pelattua, mutta kaksinpelissä se on makuasia pitääkö siitä vai ei.
 
Mä tykkäsin siitä Tag-jutusta! Se oli pelin ehkä paras juttu keilailun jälkeen! Pääsiks joku sen läpi? Mä pääsin oliks se nyt kerran! En kyllä aio hankkia Tekken4:sta, koska olen pelannut kaikkia muita tekkeneitä ja luulenpa, ettei mitään suuria muttoksia kolmoseen verrattuna ole!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
Onks mitään tietoa et olisko tossa Tekken 4 online-peli mahdollisuus?
Ei siinä ole. Ei noissa tappelupeleissä mitään online-peli mahdollisuuksia ole, eikä ne sellaista tartte, kun tuo kaksin peli käy ihan hyvin yhdelläkin koneella, mutta ehkä tulevaisuudessa näemme tappelupeleissäkin online-peli mahdollisuuden.
 
Mä toivoisin ps2:lle enemmän tämmöisiä Wu-Tang: Taste The Pain-tyyppisiä mättöjä, joissa on areena jossa voi vapaasti liikkua ja peli muutenkin k-18 tavaraa. Siis tämmöstä rankkaa mättötsydeemii kehiin!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan King Flea
Mä tykkäsin siitä Tag-jutusta! Se oli pelin ehkä paras juttu keilailun jälkeen! Pääsiks joku sen läpi? Mä pääsin oliks se nyt kerran! En kyllä aio hankkia Tekken4:sta, koska olen pelannut kaikkia muita tekkeneitä ja luulenpa, ettei mitään suuria muttoksia kolmoseen verrattuna ole!
saitko siis 300bongoa??? ite en oo saanu niin paljon mutta en kyllä pahemmin siiitä bowl tournamentista pitänykkään.
 
Joo kyllä mä kerran sen bowlin hakkasin läpi, mutta sai sitä aika kauan vääntää! Mul oli silloin tyyppeinä se sumo ja sit se gun-jack jos oikeen muistan!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan King Flea
Joo kyllä mä kerran sen bowlin hakkasin läpi, mutta sai sitä aika kauan vääntää! Mul oli silloin tyyppeinä se sumo ja sit se gun-jack jos oikeen muistan!
toivottavasti Tekken 4:ssa ei oo bowlia... mieluummin ei mitää tommosii tai sit sen pitäis olla joku tosi omaperäinen.
 
Tekken 4 on varmaan ihan siisti mutta Saaga Tekken -> TTT ja kaikki välistä riitää mulle. Harkitaan sitten 5:sta ;)
 
Mulla ei olekkaan vielä yhtään mätkintää PS2:lla joten Tekken4 vois olla ensimmäinen.. mut siinä ei ole Tag modea?.. se oli ihan cOOl.. eikös se Soul Calibur2 tule sitten joskus?
 
King Flea äläpäs kuseta! Et varppina oo vetänyt sitä läpi! Mä tiedän, ja siks ärsyttää tommonen kusettaminen. Ole oma itsesi äläkä yritä olla sitä mitä et ole!:p
 
Mä pääsin siinä listalle ekaks, mutta en saanu ihan 300 pistettä. Mutta paremmin kuitenkin kuin se eka siinä listalla, ja se on saavutus :)

Ja Peepmaster: Kyllä tossa pääsee kun taktiikan kehittää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
King Flea äläpäs kuseta! Et varppina oo vetänyt sitä läpi! Mä tiedän, ja siks ärsyttää tommonen kusettaminen. Ole oma itsesi äläkä yritä olla sitä mitä et ole!:p

Peepmaster: Mistäs tiedät? No mä muistin että pääsin läpi, mutta ei se tainnut olla lähelläkään! muistin, että maximi pistemäärä on 200 bongoa, eli en ole mikään guru! Sorry muistinmenetykseni!:cool: Ja Peepmaster: Ei sinun tarvitse kaikille heittää kommentteja täällä, voit lähettää privaviestin! :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan King Flea
Mä tykkäsin siitä Tag-jutusta! Se oli pelin ehkä paras juttu keilailun jälkeen!

Joo Tag oli jees ja varsinkin keilailu eli super bowl oli hemmetin hyvä lisä peliin..
kaverin kanssa varmaan 3 tuntia putkeen pelattiin sitä keilaa ihan innoissaa..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe


Joo Tag oli jees ja varsinkin keilailu eli super bowl oli hemmetin hyvä lisä peliin..
kaverin kanssa varmaan 3 tuntia putkeen pelattiin sitä keilaa ihan innoissaa..
no ainaki joilleki se näköjään iski. ite pelasin sitä jonku aikaa vaa sen takia et ois saanu sen Dr.B:n mutt jonku ajan pääs en enää jaksanu yrittää ku kävi tylsäks
 
mä en tiennykkä tota ku ttäl meijän paikka kunnal nää pelikaanit ei oo oikein ajan tasal:( mutt ootan innol sit:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001

saitko siis 300bongoa??? ite en oo saanu niin paljon mutta en kyllä pahemmin siiitä bowl tournamentista pitänykkään.

Parhaat tyypit ovat kyllä Jack-2 (kovin voima) ja Gunjack (toisiksi kovin voima). Niillä on sellainen jännä tähtäinkin...Bryan on myös tosi siisti.:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hardman


Parhaat tyypit ovat kyllä Jack-2 (kovin voima) ja Gunjack (toisiksi kovin voima). Niillä on sellainen jännä tähtäinkin...Bryan on myös tosi siisti.:)
näin on. niil on helppo tehä kaatoja ku kerran löytää sen kohdan mist tulle strike. ja sit kataa dr.b sielt sivust.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001

tag oli just se asia joka sai mut hommaa tkken tag tournamentin.

Mielestäni Dead or Alive 2:n tag-moodi oli paremmin toteutettu kuin Tekken Tag Tournamentissa.
 
Ylös Bottom