Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 4

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dmz
Tänään koitin täällä Gameworldissa tuota GrandAlfin kanssa, voin sanoa että on aikamoinen ero TTT:hen. Btw, Grandi otti pataa :)

No graafisesti peli ei ollut juuri (konsoli)TTT:ä ihmeellisempi, pelilliset muutokset sen sijaan olivat valtavat. Kävin vielä uudestaan nyt sunnuntaina ja pistin peliä hieman tarkempaan syyniin. Uusia liikkeita oli ainakin King:ikselle tullut Lee:ltä ja ArmorKingikseltä ja muutenkin hahmot oli saanut uudet asusteet päälleen, isommasta koosta puhumattakaan tai ainakin hahmot tuntuivat vievän enemmäin tilaa pelialueella. Myöskin uudet seinillä ja hajoavilla esineillä varustetut alueet olivat ihan kivoja.(puhelinkoppi otti damagee) Niistä seinään ajamisista selvästi oli jotain hyötyä, varsinkin kun T4:ssa tyypit tuntuivat jotenkin normaalia heikommilta kestävyytensä puolesta verrattuna TTT:hen. Uusista hahmoista taasen koitin Steve Fox:ia elikä paikallista nyrkkeilijää jonka ohjaus koostui pääasiassa väistälyliikkeista jotka tulivat potkunapeista. Oli hieman kikkaväistö hahmon tuntua ja varmaan kamujen kanssa pelatessa kunnon party-tool. Tuntui Ok jäpältä, vaikka ei normaaliin Tekken kaavaan oikein iskenyt(no iskiäkö Eddy aikonaan?)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshimitsu
Noniin, hakkasin konetta n. 100mk:lla tuolla GW-messuilla...

Loistava.

Testailitko uusia hahmoja? Mitä mieltä olit niistä? Entäs olitkos mukana TTT-mätöissä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Eltsi


Testailitko uusia hahmoja? Mitä mieltä olit niistä? Entäs olitkos mukana TTT-mätöissä?

Uusia hahmoja en testannut, mutta katselin kyllä... Ihan päteviltä vaikuttivat mutta pysyttelin Yoshimitsu/Kazuya/Law -linjalla melko pitkälti...

TTT-mättöihin osallistuin, vaikken ole reenannutkaan piiitkään aikaan. Samasta syystä jäin seitsemänneksi. Ensi vuonna sitten T4-mättöihin voittamaan, olettaen että sellaiset järjestetään ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshimitsu


Uusia hahmoja en testannut, mutta katselin kyllä... Ihan päteviltä vaikuttivat mutta pysyttelin Yoshimitsu/Kazuya/Law -linjalla melko pitkälti...

TTT-mättöihin osallistuin, vaikken ole reenannutkaan piiitkään aikaan. Samasta syystä jäin seitsemänneksi. Ensi vuonna sitten T4-mättöihin voittamaan, olettaen että sellaiset järjestetään ;)

Saattoi olla, että matsasin sinua vastaan TTT-puolella, kun tulin sitten kahdeksanneksi. Tympiinnyin siinä kun en päässyt 4 parhaan joukkoon ja otin Jin:in tilalle Xiauyo:n, vaikka sillä en mitään osannut ja sitten seuraavaan matsiin Lei:n kamuksi Paul:in. Kyllä on pakko sanoa, että ne loppu mitä jäi sinne pelaileen niin oli kyllä aika guruporukkaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Eltsi


Saattoi olla, että matsasin sinua vastaan TTT-puolella, kun tulin sitten kahdeksanneksi.

Jep, pelattiin viimeinen matsi vastakkain. Minulla oli Yoshimitsu ja Jin parina. Pelasin kyllä sen viimeisen aika "hälläväliä" -asenteella(kuten tosin kaksi edellistäkin). Voitinpa silti :D

Mutta ihan kivaa oli. Sai ilmaisen Batterynkin.

Eräs tuttavani olisi kyllä varmasti voittanut koko hommelin, jos olisi tehnyt erilaisen hahmovalinnan... Revanssissa "suomenmestaria" vastaan voitti näes 3 matsia neljästä.
Ei ole varmaan kaukaa haettu, että kyseinen tyyppi on suomen 3 parhaan pelaajan joukossa. Itse väittäisin olevani top 10:ssä (tuolla messuilla en siis todellakaan osoittanut minkäänasteista osaamista verrattuna siihen mihin pystyn ns. putkessa).

Jäitkös muuten katsomaan finaaleita? Itse jouduin lähtemään ennen sitä, mutta oletan että se Baek & Julia -tyyppi voitti? Siis se jolla ei ollut silmälaseja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshimitsu


Jep, pelattiin viimeinen matsi vastakkain. Minulla oli Yoshimitsu ja Jin parina. Pelasin kyllä sen viimeisen aika "hälläväliä" -asenteella(kuten tosin kaksi edellistäkin). Voitinpa silti :D

Mutta ihan kivaa oli. Sai ilmaisen Batterynkin.

Eräs tuttavani olisi kyllä varmasti voittanut koko hommelin, jos olisi tehnyt erilaisen hahmovalinnan... Revanssissa "suomenmestaria" vastaan voitti näes 3 matsia neljästä.
Ei ole varmaan kaukaa haettu, että kyseinen tyyppi on suomen 3 parhaan pelaajan joukossa. Itse väittäisin olevani top 10:ssä (tuolla messuilla en siis todellakaan osoittanut minkäänasteista osaamista verrattuna siihen mihin pystyn ns. putkessa).

Jäitkös muuten katsomaan finaaleita? Itse jouduin lähtemään ennen sitä, mutta oletan että se Baek & Julia -tyyppi voitti? Siis se jolla ei ollut silmälaseja.

Öh, mä olin niin hermona, että kämmin joka toisen Lei:n liikkeistä. Sitten vielä kun aloin palloilleen niillä eri hahmoilla. No ei sitä niin vakavasti kannata ottaa ihan rentoo meininkiä siinä oli, hauskaahan sinne tultiin viettään. (tosin kyllä se kännykkä mulle olisi kelvannut :) )

En jäänyt seuraamaan niitä kisoja kun tulin messuille Jim Profit:in kanssa ja sen linkku lähti Lahdesta, joten ei ollut juuri aikaa jäädä katsomaan. Jim:inkin mättö meni aika hyvin kun kuudenneksi pisti Lei:llä ja Michelle, jonka sitten muutti Ninaksi viimeisessä matsissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Eltsi
Jim:inkin mättö meni aika hyvin kun kuudenneksi pisti Lei:llä ja Michelle, jonka sitten muutti Ninaksi viimeisessä matsissa.

Juup, hävisin kyseiselle henkilölle... sitten taasen ystäväni Kimmo voitti ja sai viidennen sijan...
Hauskaa tässä onkin se, että olen parempi kuin Kimmo (tosin messujen aikana oltiin aika pitkälti tasoissa). Olisi pitänyt ottaa kaikki matsit tosissaan eikä alkaa rupattelemaan vastustajien kanssa :)

Niin se tilanne tekee ihmeitä. Minua paljon parempi Toni karsiutui jo siinä vaiheessa, ettei ns. päässyt sijoille. Niinkuin jo varmaan olen maininnut, kyseinen henkilö voi hyvinkin olla suomen paras Tekkenin pelaaja.

Voidaankin sanoa näin, että jos pääsi rehellisin keinoin top16:n, niin voi jo väittää olevansa suomen parhaimmistoa. Tosin kyllä sinne varmaan pari huonompaakin mukaan pääsi.
 
Originally posted by Yoshimitsu


Juup, hävisin kyseiselle henkilölle... sitten taasen ystäväni Kimmo voitti ja sai viidennen sijan...
Hauskaa tässä onkin se, että olen parempi kuin Kimmo (tosin messujen aikana oltiin aika pitkälti tasoissa). Olisi pitänyt ottaa kaikki matsit tosissaan eikä alkaa rupattelemaan vastustajien kanssa :)

Niin se tilanne tekee ihmeitä. Minua paljon parempi Toni karsiutui jo siinä vaiheessa, ettei ns. päässyt sijoille. Niinkuin jo varmaan olen maininnut, kyseinen henkilö voi hyvinkin olla suomen paras Tekkenin pelaaja.

Voidaankin sanoa näin, että jos pääsi rehellisin keinoin top16:n, niin voi jo väittää olevansa suomen parhaimmistoa. Tosin kyllä sinne varmaan pari huonompaakin mukaan pääsi.

Siis tarkoitatko tota gw:n omaa tekken kisaa? Empä nyt tiedä tuosta että top16 on suomen parhaimmistoa, koska siellä ei varmaankaan ollut vaivautunut tietyt kovat pelaajat. Tai noin ainakin veikkasisin.
 
Kivaa kivaa, Gameworldin TTT-skaban muisteloja :)

Itse en olisi joka tapauksessa päässyt sunnuntain finaaliin pelaamaan (Tre:llä kun asustan) ja lauantain karsinnat nyt pelasin niin ja näin. Osaisiko joku siis vastata minulle, näkikö tällaisen kaverin pelaavan sunnuntaina jatkokarsinnoissa tai finaaleissa:

-noin 16-vuotias mustaihoinen poika.
-käytti hahmoinaan Yoshimitsua ja Hwoarangia, vaihtoi tietysti ehkä.

Itse sain katkerasti Bryanilla ja Hwoarangilla häneltä erin 3-4 turpiin. Itse kun en ole mikään kummallinen Tekken-pelaaja, niin välillä meinasi tuntua ihan siltä, että se on nyt menoa. Lopulta vastustajani löi minut todella hallituilla iskuilla (Yoshimitsun yllättävät pyörimisiskut + combo) ja olisikin kiva tietää, minkälainen taso loppujen lopuksi näissä jatkoissa sitten oli.

Tässä aiemmin mainittiin, että Tekkeneistä pitäisi ottaa tuollaiset elukat pois mallia Panda. Yhdyn tähän täysin ja minua todellakin ärsyttää tuollaiset ilmestykset, kuten panda, kenguru ja dinosaurukset. Tokaluokkalaisten huvia ne enimmäkseen on ollut. Tekkeneistä rankempia tai lisää markkinoille peepmasterin mainitsemia "kunnon mättöpelejä", kuten nyt vaikka mallia Wu-Tang: Taste the pain.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan joelman
Tässä aiemmin mainittiin, että Tekkeneistä pitäisi ottaa tuollaiset elukat pois mallia Panda. Yhdyn tähän täysin ja minua todellakin ärsyttää tuollaiset ilmestykset, kuten panda, kenguru ja dinosaurukset. Tokaluokkalaisten huvia ne enimmäkseen on ollut. Tekkeneistä rankempia tai lisää markkinoille peepmasterin mainitsemia "kunnon mättöpelejä", kuten nyt vaikka mallia Wu-Tang: Taste the pain.

Mitä, mitä? Mikään ei ole hauskempaa kuin ottaa tollanen joku ö-luokan hahmo ja nöyryyttää sillä kaverin parhaan hahmon, esim oma kamuni, joka T3 aikoihin oli löytäny Eddyn, niin oli aika kyrsiintyneen näkönen kun voitin sen jollain perhanan Kumalla..:D
No joo,se oli kylläkin ainoa kerta kun niin kävi että Kumalla voitin sen...noh sitten löysinkin Lein ja Ogren , ja erityisesti Ogren snake-rocket-kick teki maassa pyörivälle Eetulle pahaa jälkeä...snif...kultaisia muistoja nuoruudestani "männä vuastuhannella" :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jim Profit


Mitä, mitä? Mikään ei ole hauskempaa kuin ottaa tollanen joku ö-luokan hahmo ja nöyryyttää sillä kaverin parhaan hahmon, esim oma kamuni, joka T3 aikoihin oli löytäny Eddyn, niin oli aika kyrsiintyneen näkönen kun voitin sen jollain perhanan Kumalla..:D
No joo,se oli kylläkin ainoa kerta kun niin kävi että Kumalla voitin sen...noh sitten löysinkin Lein ja Ogren , ja erityisesti Ogren snake-rocket-kick teki maassa pyörivälle Eetulle pahaa jälkeä...snif...kultaisia muistoja nuoruudestani "männä vuastuhannella" :)

Minä ainakin saan ihan tarpeeksi huvia valitessani esimerkiksi taistelijoikseni Xiayoun (jee jee, koskaan en sano sitä oiken) ja Annan ja pieksen sillä kaverin Kingejä ja Leitä. En nyt sitä, että naiset huonoja (päinvastoin!) olisivat hahmoina, mutta tässä sovinistisessa yhteiskunnassa tuollainen ensisuhtautuminen on jo ihan selviö.

Joku tietenkin voi noista eläinhahmoista pitää, mutta ensinnäkin se on tyhmää (vai mitä luulet isoäitisi suhtautuvan, kun hän näkee videopelin jossa satakiloinen "sixpack" pieksee monta sataa kiloista karhua/pandaa?) ja perin lapsellista. Jo pelkät beat 'em upit ovat typeriä ja lapsellisia pelejä, mutta kyllä nuo elukat jo hyppää rajan yli. Itse en suhtaudu peleihin, niin kuin varmaan isoäitini suhtautuisi, mutta hupia en ainakaan eläinten hakkaamisesta/eläimillä hakkaamisesta saa. Kaiken lisäksi ne eläinhahmot ovat aika paskoja taistelijoita ;)

Tämä oli vain minun mielipiteeni asiasta. "Eläimet pois" tuli huom. vain minun leipälävestäni. Kertokaa tekin omanne tästä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan joelman

Tämä oli vain minun mielipiteeni asiasta. "Eläimet pois" tuli huom. vain minun leipälävestäni. Kertokaa tekin omanne tästä.

No joo Kenguru ei ole ollut ikinä suosikkini, mutta muinaisina Tekken alkuaikoina, yksi tuttavani Karhun kämmenellä tappoi kaikki ja häntä pidettiin voittamattomana, koska kukaan ei pystynyt tekemään hänelle mitään kun hän pelasi "The Karhulla" Yksi eläinhahmo on kuin vanha pappa, joka pitää tunkea jokaiseen taistelupeliin sehän kuuluu jokaisen itseään kunnioittavan japanilaissuunnittelijan ensimmäisiin ideoihin, kuten myös vapaapainija. Osaatko sanoa yhtään peliä missä ei jonkinlaista vanhaa pappaa olisi? Ihan näin välimallin huomautuksena, Wang:hän kaikki ne Tekken-miehet kouli. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan joelman

se on tyhmää (vai mitä luulet isoäitisi suhtautuvan, kun hän näkee videopelin jossa satakiloinen "sixpack" pieksee monta sataa kiloista karhua/pandaa?) ja perin lapsellista. Jo pelkät

No luultavasti positiivisemmin kuin että näkee jonkun sarvipäisen True Ogren syövän ukkoa tai Perkeleen sahaavan laaserilla ukkoa kahtia tai jonkun "satakiloisen sixpackin" mättävän jotain pikkulikkaa turpaan (tyyliin King vs xiaoyu)... :D

Siis en ole mikään elukka-fani mutta ei se ole kuolemaksi jos siellä pari sellasta on, jonkun mättösession lopussa kun inspis alkaa laantua ja kyllästyminen ja väsymys iskeä niin joku Karhu vastaan AseJaska matsi tuo pientä huumoria mukaan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jim Profit


No luultavasti positiivisemmin kuin että näkee jonkun sarvipäisen True Ogren syövän ukkoa tai Perkeleen sahaavan laaserilla ukkoa kahtia tai jonkun "satakiloisen sixpackin" mättävän jotain pikkulikkaa turpaan (tyyliin King vs xiaoyu)... :D

Siis en ole mikään elukka-fani mutta ei se ole kuolemaksi jos siellä pari sellasta on, jonkun mättösession lopussa kun inspis alkaa laantua ja kyllästyminen ja väsymys iskeä niin joku Karhu vastaan AseJaska matsi tuo pientä huumoria mukaan...

Juu, no onhan nuo perkeleet ja sen semmoiset myös aika 'raakoja'. Tyhmä puolustella niitä tällä tavalla, mutta aivan kuin ne sopisivat peliin. True Ogre on kyllä jo liioiteltua, mutta Devil on kokonsa/ulkonäkönsä puolesta ihan nakki peliin.
No jos ei muuten, niin ainakin Panda pois. Jättäisi mieluummin vaikka Kuman sinne. Samoin kenguru ja dinosaurus pois.

Mutta tuo pikkutyttö-juttu on myös minun mielestäni aika tyhmä. Panda voisi mennessään viedä Xiaoyun mukanaan minun puolesta. Tai no, tuohan hän hieman värikkyyttä peliin mukaan lisää mutta kuitenkin.

Kingistä puheenollen, niin en enää muista oikein, kuinka hän kuoli Tekken 2:n jälkeen. Muistaisiko joku ja osaisi hieman valaista minua? Tekken 2:n jälkeen en olekaan kauheasti Tekkeneitä pelaillut (vaikka 3:n ja TTT löytyy), koska oli tuo alkup. King sen verran loisto hahmo että hänen poismenon jälkeen on innostus Tekkeneistä pikkuhiljaa laskenut. Myös tyylikkään ja ketterän Leen puuttuminen Tekken 2:sta ja 3:sta oli aika harmittavaa. Tag tourtamentissa hänellä pelaaminen ei oikein enää tuntunut miltään :(

No joo, taas tuli puhuttua sitä mitä mieleen sattui, toivottavasti ei haitannut ketään :p
 
Ei meikäläiselle

Meitsi ei kyllä hanki mitään Tekken nelosta. Olen ostanut TTT:n kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla cd on menny rikki kun kavereitten kanssa kännissä ollaan hakattu!
PS. Myydään 2x TTT:n manuaali ja kotelo jos kiinnostaa. Ryhdy keräilijäksi ;)
 


Tämä oli vain minun mielipiteeni asiasta. "Eläimet pois" tuli huom. vain minun leipälävestäni. Kertokaa tekin omanne tästä.

Nythän on sinne sellainenkin tyyppi, kuten Devil True Ogre tulossa...saas nähdä millainen siitäkin tulee.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hardman


Nythän on sinne sellainenkin tyyppi, kuten Devil True Ogre tulossa...saas nähdä millainen siitäkin tulee.

Eh...?

Mitäs juttua tuo sitten oli? Ihanko itse keksit vai mistä kuulit?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshimitsu


Eh...?

Mitäs juttua tuo sitten oli? Ihanko itse keksit vai mistä kuulit?

Olisko kyseessä joku väärinkäsitys liittyen T3:n loppuun, siinähän minä ainakin silloin kun olin aikasempien Tekkeneitten juonista tietämätön luulin että kun Heihachi ampui Jiniä tämän voitettua True Ogren niin se ogren olemus siirtyi Jiniin ja sen takia se sai siivet ja ei kuollukkaan, vaikka itse asiassa se oli Kazuyan perimän syytä.... Heh, Devil Gene antaa siivet...:D
No joka tapauksessa koko Tekken Historiikki ja kaikki mahdollinen ja mahdoton löytyy www.tekkenzaibatsu.com:sta, ja mitä sieltä olen T4:stä lukenut niin eipähän ole mistään Devil True ogresta ollu puhetta...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dmz
Tänään koitin täällä Gameworldissa tuota GrandAlfin kanssa, voin sanoa että on aikamoinen ero TTT:hen. Btw, Grandi otti pataa :)

Niinpä taisin ottaa... ;)

Sen 10 minuutin testin perusteella saatu alkuvaikutelma ainakin oli hyvä. Onkos kellään muuten tietoa, onko Lei jätetty hahmoista pois?
 
Ylös Bottom