Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 4

T4 kuvia voi käydä kattoon videogames.com:issa. Kävin pari viikkoo sit Treen Pelikaanis mut ei siel ollu kun se vanha kurja TTT.Pitää käydä varmaan sit uudemman kerran... Mistä Ankh löysi ton Profiilinsa kuvan...Hopeanuoli on C-O-O-L!!!:D
 
Tampereen Pelikaanissa on tullut hakattua Tekken 4:sta jo useamman kympin edestä. Vaikka vaikuttaahan se hieman erilaiselta muihin sarjan peleihin verrattuna, niin kyllä se on pakkohankinta kun se PS2:lle ilmestyy ensi vuonna. Toivottavasti keksivät siihen jonkun mukavan lisäjutun, kuten aiemmissa oli Tekken Bowl ja Force Mode. Taistelijoitakin tietysti saisi olla enemmän...
 
Eipä ole Pelikaanista kuulunut mitään. Pitäisikö tämä vastaus olettaa kielteiseksi. *vaipuu synkkyyteen*
 
Hmm.. jos menen siellä GameWorldissa hilluun niin samalla voisin käydä tsekkaamassa Tekken4 lootaa paikallisessa peliluolassa. Missäs joku valitteli kohdanneensa T4-lootaan Helsingin alueella? Myös VF4 voisi olla poikaa nähdä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Eltsi
Hmm.. jos menen siellä GameWorldissa hilluun niin samalla voisin käydä tsekkaamassa Tekken4 lootaa paikallisessa peliluolassa. Missäs joku valitteli kohdanneensa T4-lootaan Helsingin alueella? Myös VF4 voisi olla poikaa nähdä.

VF4 on kuuleman mukaan ainakin pelikaanissa.
T4:sta taas en tiedä, helsingissä asuva ystäväni ei ole sitä sieltä ainakaan löytänyt...
 
Joo...Tappelupelit tuntuvat pahasti junnaavan paikoillaan, vain grafiikka on kehittynyt viime vuosina. Pelilliset uudistukset ovat olleet todella vähäisiä. Olisikohan aika ottaa Steet Fighter tyyliset taijat sun muut sukkeluudet takaisin =) tai keksiä jotain todella uutta. Esim: Tekkenit, jokaiseen uuteen tekkeeniin läväytetään pari uutta tusina hahmoa ja boringmoodi jota voi sitten tylsistyneenä pelata ja tappaa aikaa kun itse peli ei enää kiinnosta. Hahmojen liikkeetkin alkavat kärsiä inflaatiosta, jos pelissä on 24 hahmoa ei kaikille voi löytyä 100 eri liikettä. Tämä taas johtaa siihen että pelistä tulee MK tyylinen 10 liikettä per hahmo. Eli toisin sanoen nappuloidenhakkauspeli jossa amaatöörikin voi voittaa yhdellä liikkeellä kokeneemankin pelaajan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kotiteollisuus
Joo...Tappelupelit tuntuvat pahasti junnaavan paikoillaan, vain grafiikka on kehittynyt viime vuosina...

Eli toisin sanoen nappuloidenhakkauspeli jossa amaatöörikin voi voittaa yhdellä liikkeellä kokeneemankin pelaajan.

No mitä itse kehittäisit sitten kysyisessä genressä? Juuri tappelupeleihin uusien järkevien uudistuksien tuominen on vaikeaa. Itselläni ei ole ainakaan ole juuri muuta kuin pelimekaniikan ja grafiikan parantamiseen liittyvää mielessä. Juoni kun löytyy peleistä, mutta jos sen haluaisi olevan FF luokkaa, niin sitä saa hakea muualta.

Nappuloiden hakkauksesta voidaan sanoa se, että jo parin kuukauden intentiivisen pelauksen jälkeen pystyy jo pistään "räpeltäjille" hanttiin niin, että heidänkin on alettava kehittellä parempaa tekemistä.
 
mielestäni noi on nytte ihan kivasti kehittyny.
kauan oli pelkkä grafiikka 3d:tä ja se kehitty, niin ei ainakaa ollu minulla valittamista.
nyt on alkanu kehittymää itse pelattavuuski 3d:n suuntaan.
ja se on todella hienoo kun voi väistää ja/tai liikkua joka suuntaan
ja siis todella liikkua pelikentällä, eli kun tarpeeksi kauan peruttaa niin seinähän se siellä vastaa tulee.
ja se on myös siistiä kun voi iskee vastustajan seinään ja/tai sen läpi.
ei tämäkää ihan tuore uudistus ole, mutta Tekken sarjaan se on.

mä en mitää tulipalloja tahdo 3d mätkintä peleihin.
mielestäni nämä 3d tappelu pelit pitäisi olla mahdollisimman realistisia, ja sen takia Tekken sarjan Pandalle pitäis antaa kenkää + muille eläimille.

tuon realistisuuden takia voisi olla hyvä jos ottelijat loukkaantuisivat jotenki.
eli esim. monta potkua samaan jalkaan pistäisi ottelijan linkkaamaa ja osumat siihe jalkaa tekisivät kipeämpää eli energiaa lähtis normaalia enemmän.
ja sillä kipeällä jalalla jos vastustajaa potkis niin sekin tekis itselle vähän kipeää.
tekkenin aikasta nopeissa taisteluissa tuommoset loukkaantumiset ei kyllä kovinkaa hyvin varmaan näkyis,
ja sen takia pitäis ottelijoiden kestävyyttä nostaa, jolloin ottelut kestäis kauemmin.
tämmöisen jutun lisäys/teko olisi varmaan tosi vaikea tehdä.
ja oisko se sitte loppujen lopuks edes kivaa pelaa tuommosten uudistuksien kanssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn
mä en mitää tulipalloja tahdo 3d mätkintä peleihin.
mielestäni nämä 3d tappelu pelit pitäisi olla mahdollisimman realistisia, ja sen takia Tekken sarjan Pandalle pitäis antaa kenkää + muille eläimille.

tuon realistisuuden takia voisi olla hyvä jos ottelijat loukkaantuisivat jotenki.

Ei panda saa rangaista, siitä Xiaoyu tulisi surulliseksi. :(

Tekkenistähän kaikki liikkeet ovat hieman erilaisia. Jotkuthan ovat voimakkaita ja ne tyrkkäävät vastustajan kauas kun taas jotkut ovat niin sanotusti stunnaavia jolloin vastustaja hetkeksi, lamaantuu, jne. Liikkeissä on aika paljon eroa ja ne huomaa vaikka tekemällä niitä practice-modessa tietokoneeseen. Ehkä juuri tiettyjen ruuminosien vauritoituminen voisi olla seuraava askel. Toisin sitten sen toimivuudesta en taas tiedä.
 
mä toivon et seuraava iso juttu tappelu peleissä on semmoset laput jotka laitetaan ihoon kiinni ja kun saat pelissä osuman niin siihen kohtaan sattuu, tulee mustelma tai Perfect hitistä katkee luut :)
eipähän tulis pelattuu sellai vasemmalla kädellä niitä
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Raza
Onkos tietoa koska pitäis ilmestyä PS2:lle...tietysti täytyy käydä kokeilemassa pelihallissa kun ilmestyy...
Maaliskuussa 2002 ilmestyy Japanissa joten varmaan kesällä täällä?
 
Kävin pelaan tota peliä,Treen pelikaanis.Eli kyllä se sittenki oli siä.Se on aikas hyvä.Mutta surullista mutta todennäköisesti totta, PS2 versio
on n. 90% varmuudella nopeudeltaan yhtä kuin TTT.:eek:
 
Kaksin kappalein T4-lootia oli oikein GW messuilla tarjolla. Niitä tuli testattua ja positiivinen kokemus siitä jäi. No tikku ei vaan oikein luistannut, kun padi on ehkä hieman tutumpi vääntäväline, mutta kai sekin olisi vaan ajan (ja rahan)kysymys. Harmi vaan kun masiina ei ole ollut kovin kauan niin mitään niitä piilohahmoja ei ollut sieltä tupsahdellut esiin. Täytyy vielä huomenna siellä käydessä ottaa tarkempaan syyniin.
 
onko se ohjattavuus ihan toimiva?
kun muistaakseni nytte tuossa kun painaa ylöspäin niin se ei enää hyppää, vaan se kävelee poispäin/kauemmaksi.
ja kun painaa alas niin se kävelee lähemmäksi.
ja mistä se sitte kyykistyy ja hyppää?
 
Tänään koitin täällä Gameworldissa tuota GrandAlfin kanssa, voin sanoa että on aikamoinen ero TTT:hen. Btw, Grandi otti pataa :)
 
Ylös Bottom