Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken-miitti - aiheen virallinen thread -

Miitti mietteitä ja tunnelmia...

Noniin...

Nyt on sitten palattukkin jo Tekken-miitistä. Lauantai päivä siellä tulikin vietettyä. Ja oli kyllä todella mukava tapahtuma. Porukka oli mukava ja tunnelma rento. Koneita löytyi tarpeeksi ja aina pääsi pelaamaan kun halusi. Iso kiitos järjestäjille :) Kun viitsivät tehdä niin paljon töitä tapaamisen eteen.

Hyvää kokemusta sai myös muita pelaajia vastaan pelatessa. Taso oli erinomainen. Matseissa sai vääntää tosissaan..

Ja Sebun? kanssa tuli heitettyä hyvää läppää.. :)

Tekken 4 turnaus meni penkinalle minun osaltani ja en voittanut kuin yhden ottelun. Mutta ei se mitään, oli ilo seurata pro-pelaajien otteluita. Ja voitin sentään d-vilman kanssa yhden ottelu TTT:ssä Entomoa ja Sebua vastaan =D Täältä noustaan vielä...

TTT 60hz ja Tekken 3 60hz maistuivat hyvältä... =)

Iso käsi kaikille järjestäjille ja mukana olleille....

Seuraavaa miittiä odotellessa...
 
Jees, multa jäi ja sunnuntai väliin kun on oman urheilemisen lisäksi tota valmennusvastuutakin. No, pääsinpähän ottamaan koko alkukesän edestä matseja perjantaina ja lauantaina - ja mukavaa oli. Kiitokset järjestäjille ja tietty kaikille pelaajille. Entomolle luonnollisesti suurimmat aplodit hyvin sujuneen miitin lisäksi mm. majoituksesta ennen lauantaita. Ja Hwoarang-oppitunnista. ;)

Onnittelut kaikille turnauksissa pärjänneille. Varsinkin Tordragon tikkuineen oli aika epeli. (Ja kiitokset sullekin järjestelyistä, oli autosta käsittääkseni suurta apua.)

...ööh, mitäs muuta...? No lisäillään jos mieleen tulee.

Ja en ollenkaan panisi pahakseni jos vastaavanlaisia miittejä nähtäisiin myös tulevaisuudessa, pelkkää hyötyähän tästä on. Ja jos sitä omilta kiireiltään ehtisi pelata useampaakin kaveria vastaan... :)
 
Wau!

Olin aluksi kovin skeptinen Rautanyrkki 2003 -tapahtuman suhteen, mutta hienosti taisitte homman hoitaa. Odottelen mielenkiinnolla pientä - tai ehkä vähän isompaakin - juttua tapahtumasta PS2FIN etusivulle pistettäväksi.

Privaviesti kulkee!
 
Jos Entomo vielä laittais niitä tuloksia, olis mielenkiintoista nähdä millanen tilanne on ollu muissa peleissä sen jälkeen kun piti ite juosta jo junalle...

Toivottavasti ne tietyt "hardware-ongelmat" ei vaikuta nettiin pääsyyn... :(
 
Joopa joo. Miittinki on takana ja taso oli kova. Entomon ja Juhanan taidot tiesinkin ja täytyy sanoa että olihan se Yoshikin aika epeli. Tordragon oli paras mielestäni tikun kanssa ainakin liikkuman. Joo no pelit meni vähän mulla niin ja näin. Huonommat pelaajat voitin aika helposti, mutta näitä kovia vastaan oli odotetusti hankaluuksia. Ihan kohtalaisesti meni noissa turnauksissa. Entomon kohtasin kai puolivälierissä kaksi kertaa ja molemmilla pudotti mut. Aika tiukkaa tosin oli. No joo. Järjestely oli hyvin tehty ja aika viihtyisä paikka muutenkin toi kerhohuone. Pitääpä taas joku kerta tulla hesaan pelailee kun siellä noita kunnon pelaajia on. Ei muuta kuin odottelee uutta turnausta sitten varmaan ensi vuonna ja eiköhän sitä mukana taas olla. :p
 
Kiitos kaikille osallistujille. Kuten aina, ilman teitä ei mitään miittiä olisi. Ja vielä kerran erityiskiitos (kaikkien osallistujien puolesta) Ghegsille, joka järjesti tuon mahtavan paikan ja auttoi vieläpä siivouksessa. :) Itselläni ainakin oli hauskaa ja viikonlopusta jäi hyvät fiilikset. Edes kaappauskoneen rikkoutuminen (kovalevy tai emolevy sanoi poks) ei onnistunut latistamaan tunnelmaa. Uusia ihmisiä vastaan on aina hauska pelata, ja useimpien kanssa matsit olivat vieläpä tasaisia, mikä on aina positiivista.

Harmi kyllä osallistujamäärä jäi hieman odotettua alhaisemmaksi. Mihin unohtua osa porukasta, jotka olivat ilmoittautuneet? Varsinkin sunnuntaina olisi saanut ihmisiä olla enemmänkin. Eipä sikäli, pelipisteitäkään ei saatu kaikkia seitsemää, joten ehkä parempi näin. Ja jäipähän VF4-pelaajillekin oma nurkkauksensa.

Ikäväkseni joudun ilmoittamaan että miitistä ei tulla näkemään valokuvia eikä videokuvaa paikan päältä. Paikalle ei saatu minkäänlaisia kameroita. Samoin mitään tilastoja tms. ei tullut otettua talteen, vaikeata se olisi ollutkin. Tekken4-matseja kuitenkin on jonkin verran tallessa (n. 40?), monet mielestäni melko hyviäkin. Osa matseista on normaalia "pelailua" ja osa T4-turnauksen loppupään otteluita. Olisi tietysti pitänyt tallentaa koko turnaus, mutta se vain pääsi unohtumaan. Noh, ensi kerralla voi sitten tehdä monet asiat vähän paremmin. TTT-matseja on tallessa vain muutama koneen levähtämisen takia. Tiedä sitten saako niitäkään sieltä enää ulos.

Uusimmissa Tekkeneissä järjestettiin siis molemmista turnaus, T4 lauantaina (18 osallistujaa) ja TTT sunnuntaina (10 osallistujaa). Voittajiksi selviytyivät T4:ssä V-P "Tordragon" Kivelä ja Tagissa Juhana "IronFart" Jääskeläinen. Molemmissa turnauksissa finaalin häviävä osapuoli olin minä. ;D Turnaus käytiin netistä löytämäni "hienon" double elimination (kahdesta häviöstä ulos) turnauskaavan mukaan. Kaavio osoittautui hieman torsoksi, esim. pronssiottelua ei käyty lainkaan... Ensi kerralla sitten. :rolleyes: Laitan kaavion ja kaiken muun mahdollisen näkyville heti kun ehdin.



Ja vielä pari sanaa erikseen:

Justin Bailey: Hetkinen, vain yksi häviö? Eli olin ainoa, joka hävisi sinulle. :D Ne heitot, ne heitot...

JussiMan: Harmi etten ehtinyt pelata enempää sun ja keverisi kanssa. Laskin sen varaan että tulisitte sunnuntainakin. Sebu näytti myös viihtyvän siinä TTT:n luona, joten sen kanssa varmaankin juttelit. Matsit oli ajoittain aika tiukkoja ja huomasi kyllä että on Tagia ennenkin pelattu. Onneksi kokemus vei silti voiton useimmiten, heh. 60 Hz on se ainoa tie mennä (hieno anglismi?), toivottavasti saat hommattua acceleratorin.

illu: Hienoa että pääsit tulemaan perjantaina ja lauantaina. Sunnuntai oli muutenkin hiljainen päivä, joten et missannut paljoa lähtemällä hieman aikaisemmin. Mielenkiintoinen Nina sulla. Otit ihan järkevästi puolustuksen kannalta ainakin mun ylihyökkäävän Hwoarangin. Matsit oli ajoitaain hieman koomisia kun huidon tovin blokkiin ja syön hudin jälkeen Shut Upin tai DC:n. :] Oppimisen kannalta olisi kyllä ollut multa kohteliasta kertoa mitä Hwoan liikkeitä kannattaa varoa ja miten tietyistä "setupeista" karataaan, kun äijä ei kerran kovin tuttu ollut... Sen verran tasaista oli ettei vaan tullut mieleen. (Unohdin muuten katsastaa sen sun "helistimen", vai olisko ollut joku muu padi mukana.)

feldon: Jotain yllä olevan tyyppistä tekstiä voin yrittää väsätä plus vähän taustoja ynnä muuta tietoja. Täytyy myöntää etten ole pahemmin teidän uutisia lueskellut, mutta pitääpä katsoa millaisia juttuja täältä löytyy. Olikohan tuo privaviestikommentti joku vihje... :]

bryanfury80: Turnauksissa meni matsit muistaakseni tosi tiukalle. Näppärät Law ja Paul sulla sekä Tagissa että T4:ssä, niinkuin muistelinkin. Tordragonin snake dash ja wave dash oli tosiaan aika vaikuttavia. Juhanallakin on mielestäni liikkuminen hyvin hallussa, se on vain vähän eri tyyppistä, ei yhtä näkyvää syöksähtelyä.

_skuge_ ja Jani: Hyvin oli peli hallussa teilläkin, piti suosiolla luovuttaa sunnuntainan Tetsujinilla ja Unknownilla ja ottaa oikeat hahmot. :]. Voimaliikkeitä, heittoja ja alaliikkeitä sateli ikävästi sekaisin. Ja Paulin deathfist (qcf+2 eli se pyöräytys eteen + kolmio, teidätte varmaan) tagauksen yhteydessä, auts. Yksi asia mikä pisti hieman silmään oli jugglet. Saitte vastustajia ilmaan aika useinkin mutta vauriota voisi tehdä melko helposti enemmäinkin. Ilmacombothan ne on ikään kuin Tekkenin suola. ;]

Veib: Tasaisia matseja sinun kanssa, ja voitonkin veit parissa setissä. Kuten sanoin aiemmin, styles beat styles. :] Nyt taidan ymmärtää mitä Yoshi takoitti sillä "AoP pitäis kieltää" kommentilla. Onneksi Hwoarangilla löytyi sentään siihen lääke, vielä kun sen Leen:n ss+2:n olisi onnistunut pysäyttämään...

Olisihan tässä vielä muillekin ollut sanottavaa, mutta tämä viesti alkaa olla jo hieman pitkähkö. Tässähän se työpäivä on kohta mennytkin kirjoittaessa (suunnilleen sama meni jo englanniksi kaverille Ruotsiin. :/ ) kun puhelinkin soinut tavallista harvemmin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Piti tännekin nyt sitten rekisteröityä ihan kiittääkseni järjestäjää (Entomostracan) ja host-like henkilöitä hyvin organisoidusta miitistä. :)
Itselläni ainakin oli helvetin hauskaa (ja vaikutti siltä etten ollut ainoa :p) ja muutenkin tunnelma oli siellä rentoa.

Haluan myös erityisesti kiittää niitä jotka tulivat katselemaan X2sta ja yrittivät edes näyttää hieman kiinnostuneilta. ;)
Sen lisäksi haluan vieläkin erityisemmin kiittää niitä jotka kokeilivat sitä tai pelasivat minua ja kaveriani vastaan, eritoten west (45 matsia, ei herranjumala! ;D), Veib ja muita erinäisiä henkilöitä, joiden nimiä en tiennyt.

Oli erittäin mahtava kylläkin tuo miitti ja oli upeaa katsella kaikkia Tekken matseja. Varsinkin Tordragonin T4 King peli lämmitti sydämenpohjaani koska joskus aikoinaan hakkasin kyseisellä hahmolla Tee kakkosta ja kolmosta, joten siitä kiitos että sai seurata taidokkaan King pelaajan matseja.
Myös kiitos Entomolle, Juhanalle, Yoshille, westille, bryanfury80(?), Veibille ja illulle, että sain katsella, koska heidän matsejaan seurasin eniten.
Sekä tietenkin niille kaikille muille joiden matseja katselin mutta en tiedä nimiä.
Sunnuntain osallistujamäärä ei kyllä ollut mikään hirveän suuri, mutta oli siellä silti päältä kymmenen tyyppiä joka on jo enemmän kuin voi toivoa.

Epäilen että bryanfury80 oli se heppu jolla oli keltainen t-paita ja oli siellä lauantaina yötä?
Jos näin on, niin oli mukavaa pelailla SC2sta westin ja bf80nen kanssa lauantaina, ja Tsiisuskin käski kiittämään varsinkin westiä jonka kanssa he ottivat "muutaman" matsin siinä. ;)

Harmittaa vain se Entomon kone, kun meni rikki...
Toivottavasti saat fiksattua sen ja ne X2 matsit sieltä ulos, kun on vähän vaikea muuten saada kaapattua noita. :/

Sekin oli aika huono juttu ettei ollut oikein vireessä siinä T4 turnauksessa, muuten olisin piessyt yksin kaikki Pandalla putkeen. No, aina ei voi voittaa. ;DD

Tähän väliin vähän häpeilemätöntä mainostusta;
Jos jotain tätä threadia lukevaa alkoi kiinnostamaan vähän enemmän tuo GGX2nen, niin käykääpä ihmeessä www.gamecombos.com forumeille rekisteröitymässä ja lueskelemassa.
Paikka on kaikille FGlle suunnattu, mutta pääasiassa GG-sarjalle.

Vielä kerran, miitti oli mahtava, tunnelma oli korkealla, meininki oli kova plus monta muuta adjektiivia, ja erittäin suuri kiitos järjestäjille/aputyypeille ja osallistujille.
Tämänkaltaisia juttuja kun ei Suomessa oikein tapahdu pahemmin, niin oli hienoa että jotkut erittäin upeat ihmiset uhrasivat aikaa, rahaa ja vaivaa tähän, menivät tuumasta toimeen niin sanotusti.

Toivon hyvin paljon, että ensi vuonna (ellei mahdollisesti paljon aikaisemminkin) tulee vastaavanlainen miitinki. Jos niin tapahtuu, niin minä ja kaverini tulemme varmasti olemaan paikalla, jos vain olemme silloin tervetulleita. :)

Olen puhunut, suuria sanoja.
Ehkä vähän turhankin pitkä posti, mutta tarkoitan mitä sanon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan

Ja vielä pari sanaa erikseen:

Justin Bailey: Hetkinen, vain yksi häviö? Eli olin ainoa, joka hävisi sinulle. :D Ne heitot, ne heitot...


Eli siis vain yksi voitto, mut ei siinä mitään, ihan hyvä päänahka! Pitänee 'silti' käydä vähän useammin frendillä opettelemassa noita juggleja ym. pelimäisiä jippoja. Voi muuten hyvinkin olla, että toi sun ajatuskatko oli enne tulevasta. Vedin nimittäin omat johtopäätökseni niiden heittojen onnistumisprosentista, beware -> :p
 
the Game Accelerator

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan

JussiMan: Harmi etten ehtinyt pelata enempää sun ja keverisi kanssa. Laskin sen varaan että tulisitte sunnuntainakin. Sebu näytti myös viihtyvän siinä TTT:n luona, joten sen kanssa varmaankin juttelit. Matsit oli ajoittain aika tiukkoja ja huomasi kyllä että on Tagia ennenkin pelattu. Onneksi kokemus vei silti voiton useimmiten, heh. 60 Hz on se ainoa tie mennä (hieno anglismi?), toivottavasti saat hommattua acceleratorin.

Kiitos vaan Juhalle :)

Sunnuntaina aika ei vain yksinkertaisesti riittänyt. Jos tulevaisuudessa saadaan samanlainen miitti kasaan, niin voitte olla varmoja että minä ja kaverini tulemme pysymaan alueella koko miitin ajan.

Tuosta Game Accelerator:sta, tietääkö kukaan mistä sitä saa ostettua? Muistaakseni Illu tilasi yhden ulkomailta???
Pistän sinulle privaa.. Jos joku muistaa ketjun missä kyseistä asiaa käytettiin, kertokoon =)

Kiitos vielä kerran loistavasta miitistä.. ensi kerralla uudestaan..

Ps. Miten ihmeessä saitte sen Ps2:n hajotettua? =D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
illu: Hienoa että pääsit tulemaan perjantaina ja lauantaina. Sunnuntai oli muutenkin hiljainen päivä, joten et missannut paljoa lähtemällä hieman aikaisemmin. Mielenkiintoinen Nina sulla. Otit ihan järkevästi puolustuksen kannalta ainakin mun ylihyökkäävän Hwoarangin. Matsit oli ajoitaain hieman koomisia kun huidon tovin blokkiin ja syön hudin jälkeen Shut Upin tai DC:n. :] Oppimisen kannalta olisi kyllä ollut multa kohteliasta kertoa mitä Hwoan liikkeitä kannattaa varoa ja miten tietyistä "setupeista" karataaan, kun äijä ei kerran kovin tuttu ollut... Sen verran tasaista oli ettei vaan tullut mieleen. (Unohdin muuten katsastaa sen sun "helistimen", vai olisko ollut joku muu padi mukana.)

Joo no eipä se mun Ninalla pelaaminen joka matsissa kovin monipuolista ollut, niinku jo sanoitkin... Hyvin pitkälti just sen takia että sun Hwoarang oli täysin uus tuttavuus, piti olla koko ajan varpaillaan. (Eikä sekään aina riittänyt, pari virhettä sai aikaan sellasen teurastuserän että oksat pois. Nina-parka... :D) Jos sitä myöhemmin pystyis näyttämään enemmän omia temppujakin - se vaan vaatis että oppis muutaman vastaan asettuvan hahmon metkut kunnolla. Huoh...

Ja niinku jo Pasilassa sanoinkin, ennen kaikkea mulla oli tarkotuksena saada vaan kunnon vastusta pitkästä aikaa eikä kilpailla verenmaku suussa... Ja hauskaa oli. :)

Bryanfurylle (ja tietysti kaikille muillekin ketä vastaan pelasin) kiitokset matseista. Meinasit pelästyttää oikein kunnolla siinä yhdessä turnausmatsissa, en oo ikinä juossu suoraan niin moneen deathfistiin... Ihan näppärä Paul sulla on.


PS. Ei ollu helistin mukana, olis voinu mennä vähän pelleilyks sen kanssa. Siinä saattaa huumorintaju loppua kun häviää ties kuinka monennen erän sen takia että napit menee jumiin ilman mun lupaa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: the Game Accelerator

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Kiitos vaan Juhalle :)

Sunnuntaina aika ei vain yksinkertaisesti riittänyt. Jos tulevaisuudessa saadaan samanlainen miitti kasaan, niin voitte olla varmoja että minä ja kaverini tulemme pysymaan alueella koko miitin ajan.

Tuosta Game Accelerator:sta, tietääkö kukaan mistä sitä saa ostettua? Muistaakseni Illu tilasi yhden ulkomailta???
Pistän sinulle privaa.. Jos joku muistaa ketjun missä kyseistä asiaa käytettiin, kertokoon =)

Kiitos vielä kerran loistavasta miitistä.. ensi kerralla uudestaan..

Ps. Miten ihmeessä saitte sen Ps2:n hajotettua? =D

Se on siellä T4-ketjussa puitua asiaa.

www.play-asia.com on osoite mistä kyseisen levyn saa hankittua, maksun voi hoitaa useammalla eri tavalla. Ite maksoin sillä moneybookers-systeemillä kun en luottokorttia omista. (Ihan tilisiirroilla hoituu.) Ja paketti tulee siis Hong Kongista, kauppa näytti erittäin luotettavalta ja tilaus tuli hyvinkin nopeasti. Eikä siis jää tulliin missään nimessä kun on niin pienistä summista kyse ettei veroilla oo mitään merkitystä. Hintaa oli alle kympin - postikuluineen.

Maistuu TTT ihan uudella tavalla.
 
Game Accelerator

Löysinkin jo kyseisen tuotteen..

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00008GEUY/ref%3Dpd%5Fsim%5Fvg%5Fdp%5F4/202-0182912-6846264

Ongelma muodostuu kun en omista Visaa/Visa electronia.
Jos boardilla on henkilö jolla olisi tilattavaa Amazon.uk:sta, olisiko mahdollista lisätä tilauksen joukkoon yksi Game Accelerator?
Minä tietenkin maksaisin tuotteen tuottamat postit ja muut lisälaskut.

T: JussiMan
 
Minä taisinkin innostua enemmän ggx2:sta, sc2:sta ja evosta kuin itse tekkenistä. Paljon kiitoksia niile jotka jaksoivat minua sivistää... XD. Vaikka tekken-matsitkin meni vähän miten meni ( vuoden tauko tekee tenää) niin pääasia oli minulle kuitenkin pelaajien tapaaminen, ja siihen olen enemmän kuin tyytyväinen.
Kiitoksia viellä kaikille järjestäjille, varsinkin Entomolle ja V-P:lle jotka jaksoivat kanneskella kamoja paikasta toiseen ja olivat hyvin vieraanvaraisia.

Toivotaan pikasta uusintaa. ( Tai ainakin pieni-muotoisempaa variaatiota. ).

PS. GGX2:sen ja EVOn ostan heti kuin saan palkkaa..... viellä viikko prkl :)
 
Hyvä...koitan joskus rökittää sut I-No:lla ggx2:ssa. :cool:

(Nina...I-no... Onkohan mulla joku juttu noiden punaiseen nahkaan pukeutuvien naisten kanssa... :p :p )
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mezatte

Haluan myös erityisesti kiittää niitä jotka tulivat katselemaan X2sta ja yrittivät edes näyttää hieman kiinnostuneilta. ;)
Sen lisäksi haluan vieläkin erityisemmin kiittää niitä jotka kokeilivat sitä tai pelasivat minua ja kaveriani vastaan...

Pelihän oli itseasissa ihan mukava =) Vaikka ennakko odotukset eivät olleet kovin korkealla... TV:n olisi saanut sijoittaa vähän näkyvämmälle paikalle :) Näppäimiä oli aivan liikaa, meni TTT pelaajaa aivan sekaisin.. =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Joo no eipä se mun Ninalla pelaaminen joka matsissa kovin monipuolista ollut, niinku jo sanoitkin... Hyvin pitkälti just sen takia että sun Hwoarang oli täysin uus tuttavuus, piti olla koko ajan varpaillaan. (Eikä sekään aina riittänyt, pari virhettä sai aikaan sellasen teurastuserän että oksat pois. Nina-parka... :D) Jos sitä myöhemmin pystyis näyttämään enemmän omia temppujakin - se vaan vaatis että oppis muutaman hahmon metkut kunnolla. Huoh...
Ei mitenkään sillä ettei Nina olisi ollut tarpeeksi monipuolinen. Päinvastoin, et ylikäyttänyt mitään liikettä, varsinkaan 1+4:ää. 8-framerina olisit tietysti voinut jabittaa minut ulos monestakin paikasta, mutta ymmärtäähän sen että niitä paikkoja on hieman vaikea tunnistaa. Ensi kerralla kun tulee samanlainen "pitbull" vastaan kannattanee yritys-ja-erehdys-systeemillä testailla miten jabit toimii. Varsinkin d+1,n+4 pitäis toimia melkein tilanteessa kuin tilanteessa. Ja ss+1~b,4 yms stringit toimi melkeinpä joka kerta kun hayashidaa kokeilit. Erien lopussa varsin turvallista. Veibin yllättävän sujuvaa hayaa vastaan en muuten enää melkeinpä uskaltanut hyökätä lainkaa, muutama d,db+3 peräjälkeen tappaa hyökkäysintoa kummasti. Taidanpa vetaa sanani takaisin siitä ettei padilla voi tehdä sitä kunnolla. Tosin taisin myös mainita ettievät taida sormet sitä kauaa kestää. ;) Tikulla se on kuitenkin vähän eri asia kun liike tehdään ranteella eikä peukalon päällä.

PS. JussiMan, accelerator keskustelu tästä eteenpäin T4-ketjussa kiitos. :)
 
Jahas. Oikein kivaa oli. Ja kaiken kaikkiaan minulla meni pelit ihan helvetin paljon paremmin kuin odotin. Minä odotin häviäväni osapuilleen joka matsin kokemuksen olemattomuudesta johtuen, mutta toisinhan siinä sitten kävi.

Minä tosin huorasin ss+2:ta ja AOP:tä ihan liikaa. Tarttee vaihtelua.

Ja kaikki muut paitsi Entomo kiltisti techrollasivat suoraan Mardukin taklaukseen joka ainoa kerta. Mikäs sen mukavampaa. :)

Ja ainakin minun peukaloni kestää hayashidan tekemisen ihan hyvin pidempäänkin. Riippuu tosin varmaan henkilöstä ja ohjaimesta. Padini on löysä ja liukas ja peukussa ei varmaan ole minkäänlaista tuntoa jäljellä, molemmat ahkeran pelaamisen kuluttamia. :D
 
ss+1~b~df+4... (low kick) Tiedän kyllä että sinne väliin eksy vahingossa turhan monta WS+4:ää (ss+1~b,4)... joka taas on melkein parempi just siellä d+1,n,4:ssä. Yleensä.

No joo. :)

PS. Tulihan sieltä melkonen pitbull vastaan kun Yoshin Steveä läksytin. :eek: Ehkä se kuitenkin oli sen verran tutumpi kun Hwoarang...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Jotain yllä olevan tyyppistä tekstiä voin yrittää väsätä plus vähän taustoja ynnä muuta tietoja. Täytyy myöntää etten ole pahemmin teidän uutisia lueskellut, mutta pitääpä katsoa millaisia juttuja täältä löytyy. Olikohan tuo privaviestikommentti joku vihje... :]
Meillähän on täällä PS2FINissä pienimuotoinen juttuosio, jonne tuo Rautanyrkki 2003 -tapahtuman uutisointi ja raportointi olisi hyvin tervetullut. Ja privaviesteillähän minuun voi ottaa yhteyttä, sikäli kun juttu valmistuu :)
 
Juu mulla oli eka se musta undertaker paita ja sitten myöhemmin joo se keltanen t-paita. Juu kyllähän me sitä sc 2:sta pelattiin vastakkain ja iha mukavaltahan toi vaikuttaa. Kun se joskus sitten ilmestyy niin pitäähän se hankkia. Opettelemista siinä tuntuisi olevan vaikka kuinka paljon kun on toi sc 1 jäännyt kokonaan dc:n puuttumisen myötä kokematta. Se sun kaveris oli kyllä todellinen ekspertti ja et kyllä itekkään mikään huono ollut. Joo guilty gearia en tainnu kokeilla ku kerran vaikka kyllä mulla noita 2d mättöjäkin on vaikka kuinka paljon ja löytyypä se alkuperäinen gg pleikalle. Tekken on peli joka kiinnostaa eniten ja sitä tuli pelattuakin iha kiitettävästi, koska hyviä pelaajia oli tuhottomasti. Paria pelaajaa en tainnu voittaa kun kerran tarkoitan Juhanaa ja Yoshia. Jos voitin sitäkää. No ei auta ku pelailla vaan enemmän niin eiköhän sitä ala pärjäämään ja aika hyvinhän toi meni jo loppupuolella. Kokeilin jo eilen uudestaan kotona tekkeniä ja practisessä onnistuin tekemään iha kiitettävän kombon kingillä jonka tallensin muistikortille. Myös paria heitto kokeilin tota piledriveria ja sitten sitä äijänpyöritysheittoa mikä sen nimi nyt olikaan. On kyllä tosi tehokkaita liikkeitä. Juu mukavaa oli kyllä siellä ei voi muuta sanoa. :p
 
Ylös Bottom