Hohoo kaivoinpas tämänkin ketjun tuolta alueen pohjalta.

Jos vaikka nyt 17 kuukauden tauon jälkeen ihmiset taas haluaisivat keskustella tästä pelistä.

Hyvinkäälaiset, bryanfury, JussiMan, McJake ja muut Tagista kiinnostunet kenties? Illu taisi saada tästä boardista tarpeekseen mutta jospa häntä TTT-pelaajana tämä ketju saattaisi alkaa taas kiinnostamaan...
Tuolla Seuraava Rautanyrkki-miitti -ketjussa Das Lynx kyseli Leestä ja vaikka en sillä todellakaan osaa pelata niin jotakin pientä hahmosta kuitenkin tiedän.
Ensinnäkin Leeltä ei löydy Tagissa mitään T4:n SS+2:n tapaista varmaa hyvää tapaa tehdä vauriota eikä mitään muutakaan vahvaa osa-aluetta: heittoja, voimaliikkeitä, ewgf:ää tms. SS+2 toki on olemassa tässäkin pelissä ja se väistääkin hyvin, mutta vairio ei päätä huimaa, 14 pistettä ja siinä se. Sen sijaan toinen bread-and-butter -liike 4,4,4 oli jo Tagissa varsin hyvä: 10 framen potku, älytön prioriteetti ja ihan mukavasti vauriotakin. Suosttelen hyväksi- ja ylikäyttämään mahdollisimman paljon.
b+1,1,2 "just frame" on varsin käyttökelpoinen, ja kannattaa tehdä painamalla b+1,b+1,2. Tällöin ykkösten väliin tekee automaattisesti sen pienen "just frame" -paussin. Ensimmäisen lyönnin osuessa koko liike on tällöin taattu ja blokattunakin viimeinen lyönti työntää vastustajan kauas. Tosin blokatun b+1,b+1:n jälkeen viimeistä lyöntiä ei kannata tehdä, koska se on kuitenkin ylähitti.
Blazing Kick eli d,db+4 väistää mukavasti kuten T4:ssäkin ja on torjuttunakin turvallinen. Parina kannattaa olla joku hyvä jugglettaja, koska Leen combot eivät tästä startterista ole erityisen massiiviset: esim Jinin kanssa pitäisi onnistua suht näyttävä (Lee) d,db+4~5, (Jin) TGF, (1)+4,2, f,f+2. Muidenki Mishimoiden kanssa saa tehtyä vastaavia TGF-alkuisia comboja.
(Mainittakoon vielä varmuuden vuoksi että TGF = f,n,d,df+1)
df+2 toimii hyvänä pokena joka jugglettaa ilman vastaiskuja tai muitakaan vaatimuksia. Toinen turvallinen juggle-startteri on u+4, mutta ulottuvuus ei ole tietenkään yhtä hyvä kuin uf+4 hopkickissä. Sitä taas kannattaa käyttää melkeinpä vain rankaisemiseen, koska blokattuna siitä jää ikävät miinukset. Vaurioittava ja tyylikäs combo molempien jälkeen: df+2_uf+4, 4,u+3, f,f,n+3,4<4
(Mainittakoon että alaviiva _ tarkoittaa käytännössä tai)
b,b+4,3 on myös varsin mukava liike, joka vie Hitman-stanceen (ilman 3:a ei). Osuma kampittaa vastustajan (ei voi techata) ja nopea HMS 4 on taattu. Eli yksinkertaisuudessaan: b,b+4,3, HMS 4. Melko vaurioittavaa ja itse ainakin muistan syöneeni tuota ihan tarpeeksi. Pari muuta hauskaa liikettä... b+4 on melko hidas, mutta jugglettaa vastaiskuna ja toimii okizemenä. 4,u+3 toipuu nopeammin kuin miltä näyttää. Frame data näyttää -1:tä mutta muistaakseni suoraan jabeihin jatkamalla edes 8-framerit eivät pysty keskeuttämään. En pysty testaamaan tällä japski-versiolla josta uupuu command capture.
Enpä nyt tähän hätään muuta keksi. Toivottavasti saadaan keskustelua aikaan tähänkin ketjuun.
